Komunikaty PR

Zadbaj o zdrowie w Galerii Klif w Gdyni

2020-09-11  |  08:30
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

W poniedziałek 14 września przy Galerii Klif w Gdyni będzie można wykonać darmowe badanie mammograficzne. Akcja skierowana jest do kobiet po pięćdziesiątce, które nie badały piersi w ciągu ostatnich dwóch lat. Mammografię będzie można wykonać w mammobusie w godzinach 9:00-16:00.

Mammobus stanie na parkingu przy Galerii Klif. Z bezpłatnych badań w ramach wydarzenia mogą skorzystać kobiety w wieku od 50 do 69 lat, które w ciągu ostatnich dwóch lat nie miały wykonywanej mammografii lub otrzymały pisemne skierowanie do przeprowadzenia kolejnej mammografii po 12 miesiącach i nie miały zdiagnozowanej zmiany nowotworowej piersi o charakterze złośliwym. 

- Rak piersi jest najczęściej występującą chorobą nowotworową wśród kobiet. W Polsce rocznie co dziewiąta kobieta boryka się z diagnozą. Dziś można śmiało powiedzieć, że jest to choroba wyleczalna, ale najważniejsza jest profilaktyka i zgłaszalność na badania przesiewowe. Wcześnie wykryte zmiany dają o wiele większe szanse na powrót do całkowitego zdrowia i normalności, a samo leczenie nie musi być też okaleczające -  mówi Magdalena Kardynał, prezes “Fundacji OmeaLife Rak piersi nie ogranicza”, a także laureatka w konkursie Galerii Klif  “Z miłości do Gdyni”. - Ważne jest, żebyśmy miały świadomość, wiedzę i poddawały się regularnym badaniom, w tym mammograficznym. Świetnie, że pomimo pandemii covid-19 i obostrzeń z tym związanych mammobusy po raz kolejny pojawią się na ulicach Gdyni. Ważne jest to, aby pacjenci nie bali się bardziej sytuacji związanej z pandemią niż raka i zadbali o swoje bezpieczeństwo. 

Jak przygotować się do badania? Wykonując mammografię nie ma potrzeby specjalnego przygotowania się do badania. Warto jednak pamiętać o kilku aspektach. Dla komfortu najlepiej zgłosić się na badanie w dwuczęściowym ubraniu. Przed badaniem nie powinno używać się dezodorantów, balsamu ani kremu. Należy zabrać ze sobą wyniki poprzednich badań mammograficznych.

Badanie przeprowadzone zostanie w ramach programu finansowanego przez Narodowy Fundusz Zdrowia mającego na celu wczesne wykrywanie raka piersi.

- Wszyscy wiemy, jak ważne są badania profilaktyczne - mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. - Cieszę się, że nasze klientki będą mogły skorzystać z usług mammobusa. To dla nich duże ułatwienie, nie muszą specjalnie odwiedzać placówki medycznej.

W Galerii Klif klientki mogą znaleźć ofertę salonów z bielizną, które oferują usługi brafittingu, czyli indywidualnego doboru biustonosza. Są to m.in. salon Chantelle oraz Intimissimi. Dobrze dobrany biustonosz wpływa nie tylko na względy estetyczne, ale również zdrowotne. Nieprawidłowo wybrany biustonosz może powodować m.in. otarcia czy problemy z kręgosłupem.

***

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Zboża i owoce – idealny duet na lato! Biuro prasowe
2024-06-26 | 07:35

Zboża i owoce – idealny duet na lato!

Z badania przeprowadzonego w ramach I edycji kampanii „Produkty zbożowe – pyszne i zdrowe!” wynika, że produkty zbożowe stosunkowo rzadko wykorzystywane są (przez niespełna
Zdrowie Testy na HIV na Festiwalu Open’er 2024
2024-06-25 | 13:00

Testy na HIV na Festiwalu Open’er 2024

Bezpłatne, szybkie testy w kierunku HIV, HCV i kiły oraz rozmowy o profilaktyce chorób przenoszonych drogą płciową – oto co na Open’er Festival w Gdyni
Zdrowie Nowe perspektywy w leczeniu schorzeń układu nerwowego
2024-06-25 | 08:39

Nowe perspektywy w leczeniu schorzeń układu nerwowego

W trakcie swojego życia, jedna na trzy osoby w Polsce zachoruje na schorzenie układu nerwowego[1]. Obecnie około 5 milionów Polek i Polaków potrzebuje wsparcia neurologicznego, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.