Zadbaj o zdrowie z Atrium Kasztanowa!
Pamiętasz, kiedy ostatni raz usłyszałaś, że jesteś zdrowa i nic ci nie dolega? Dawno? Przebadaj się, bo warto! Zrób badanie USG piersi - bez skierowań, bez ubezpieczenia NFZ, bez kosztów, bez bólu. Taką możliwość będziesz miała, odwiedzając Atrium Kasztanowa w sobotę, 9 grudnia. Z myślą o Tobie i młodych kobietach, których nie obejmują programy profilaktyczne, w tym dniu odbędzie się akcja „Biustowniczki”, w ramach której zbadasz piersi. Badanie jest całkowicie bezpłatne i będzie przeprowadzone w specjalnie zbudowanym na to wydarzenie gabinecie. Mocnego wsparcia Polkom udzielać będzie Atrium Kasztanowa i inicjatorka akcji, Fundacja Kapitan Światełko. Po prostu przyjdź!
Choroba z reguły uderza w nasze najczulsze punkty. Nowotwór atakuje osoby w każdym wieku. Co roku tylko w Polsce odnotowuje się ponad 1000 zachorowań młodych kobiet na raka piersi. Nawet niezłośliwy nowotwór to wciąż zmiana, o której powinno się wiedzieć i monitorować jej stan – aby ją znaleźć, należy korzystać z badań przesiewowych. USG piersi przed 35 rokiem życia nie jest refundowane przez NFZ, ale rak w tak młodym wieku ma dużo bardziej agresywny przebieg. Każdy nowotwór wykryty na wczesnym etapie to większe szanse na wyleczenie i mniej poważnych konsekwencji dla zdrowia i komfortu życia. Dla wielu osób badania profilaktyczne to duży wydatek, a problem często jest bagatelizowany – niesłusznie!
Bezpłatny program profilaktyki realizuje Fundacja Kapitan Światełko w ramach akcji „Biustowniczki”. Inicjatywa polega na organizacji badań kobiet pod kątem raka piersi oraz uświadamianiu ich w zakresie leczenia złego samopoczucia. Najbliższe wydarzenie w ramach tej akcji odbędzie się już 9 grudnia w Atrium Kasztanowa. „Biustowniczki”, dzięki współpracy z centrum handlowym, umożliwią paniom przebadanie się bez żadnych kosztów.
Zbadaj się z Biustowniczkami!
Akcja „Biustowniczki” adresowana jest do wszystkich kobiet między 18 a 35 rokiem życia. Badania USG piersi trwają około 15 minut i nie wymagają żadnego przygotowania poza zachowaniem higieny osobistej. Są bezpieczne, bezbolesne i nieinwazyjne. Wyniki są dostępne niemal natychmiast.
Badania w tym dniu w Atrium Kasztanowa przeprowadzane będą w godzinach od 10.00 do 20.00. Nie są prowadzone na nie zapisy, decyduje kolejność przybycia. Ilość miejsc jest ograniczona. Do dyspozycji uczestniczek będzie podwójny gabinet USG, a badania przeprowadzane będą przez doświadczone lekarki.
–Wspólnie z Fundacją Kapitan Światełko zapraszamy wszystkie panie w wieku 18-35 lat do wzięcia udziału 9 grudnia w akcji „Biustowniczki”. To bardzo wartościowa inicjatywa, która ma na celu zachęcić młode kobiety do zwrócenia uwagi na swoje zdrowie i do wykonywania badań. Podobną akcję, ale dedykowaną mężczyznom, przeprowadziliśmy w naszym centrum handlowym miesiąc temu. W ramach „Mosznowładców” panowie mogli przebadać się bezpłatnie pod kątem wczesnego wykrywania nowotworów jąder i prostaty oraz wykonać badanie USG jąder. Październikowa akcja cieszyła się ogromną popularnością, dlatego i tym razem liczymy na duże zainteresowanie akcją ze strony pań- mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor centrum handlowego Atrium Kasztanowa.
Więcej informacji na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.