Zdrowe i pyszne nowości od Fit&Easy: Sałatka na gotowo! oraz świeże Warzywne Fry
38 PR CONTENT COMMUNICATION
MODRA 92 C
02-661 WARSZAWA
aneta.szerszeniewska|38pr.pl| |aneta.szerszeniewska|38pr.pl
509 453 985
www.38contentcommunication.pl
Warzywne Frytki już dostępne w Biedronce.
Marka Fit&Easy, lider w kategorii mytych i gotowych do użycia mixów sałat, wprowadza na rynek nowe kategorie produktowe. Marka zaskoczy konsumentów prostymi i szybkimi do przygotowania propozycjami, takimi jak: Sałatka na Gotowo! oraz świeże Warzywne Frytki.
Polacy coraz częściej zwracają uwagę na to, aby zdrowo się odżywiać, czyli uwzględniać w swojej diecie więcej produktów pochodzenia roślinnego, kosztem przede wszystkim mięsa.
Potwierdzeniem tego trendu są wyniki projektu zrealizowanego przez serwis Medonet pod nazwą „Raport Narodowego Testu Żywienia Polaków”. Pomimo, że Polacy nadal najczęściej spożywają posiłki mięsne (31 proc.), aż 46 proc. z nich, ze względów zdrowotnych, rozważa ograniczenie mięsa w najbliższej przyszłości, w tym 5 proc. jest mocno zdeterminowanych, by to zrobić[1].
[1] Raport Narodowego Testu Żywienia Polaków zrealizowany przez Medonet: Raport Narodowego Testu Żywienia Polaków mówi wiele o diecie Polaków. Jedna rzecz szczególnie zaskakuje (medonet.pl).

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.