Zdrowie to męska rzecz – galerie Atrium wspierają prozdrowotną akcję
Atrium Poland Real Estate Management partneruje akcji Mosznowładcy, organizowanej przez Fundację Kapitan Światełko. W ramach tego wydarzenia wszyscy chętni panowie mogą wykonać badania pod kątem wczesnego wykrywania nowotworów jąder oraz prostaty. Dzięki zaangażowaniu Atrium, w tym roku akcja zawitała do nowych lokalizacji.
Już od 2014 roku Fundacja Kapitan Światełko uczy mężczyzn jak dbać o zdrowie organizując kampanię Mosznowładcy – robimy to dla jaj, w ramach której przeprowadzana jest akcja prozdrowotna pod nazwą Zdrowie to męska rzecz. Jest to cykl bezpłatnych wydarzeń z bezbolesnymi, nieinwazyjnymi badaniami USG jąder oraz przesiewowe badania poziomu PSA, markera nowotworu prostaty. Łącznie w ramach poprzednich edycji kampanii przebadano blisko 18.000 mężczyzn diagnozując 130 nowotworów. Dzięki współpracy z centrami handlowymi należącymi do Atrium, w tym roku po raz pierwszy udział w badaniach będą mogli wziąć także mieszkańcy Bydgoszczy i Bytomia.
W akcję Zdrowie to męska rzecz zaangażowały się cztery centra handlowe należące do Atrium: bytomska galeria Atrium Plejada, wrocławska Galeria Dominikańska, CH Focus w Bydgoszczy oraz warszawska Promenada. Dodatkowo, uczestnicy będą mogli skorzystać z bezpłatnych porad ekspertów. Ze względu na zwiększone zainteresowanie badaniami, wydłużono czas trwania kampanii do dwóch miesięcy – październik i listopad.
Udział Atrium w kampanii jest efektem realizacji programu Atrium Razem, będącego kluczowym elementem szerszej strategii ESG. Jego celem jest budowanie i umacnianie relacji z mieszkańcami miast, w których znajdują się obiekty spółki, bycie partnerem i dobrym, zaangażowanym sąsiadem, zapewnianie społecznościom ciekawych i wartościowych doświadczeń oraz odpowiadanie na ich lokalne potrzeby.
– Nasze centra handlowe są znaczącymi ośrodkami życia społeczno-towarzyskiego, integralną częścią społeczności, w których działają. Ich wysoka odwiedzalność stanowi olbrzymi potencjał w budowaniu świadomości w ważnych społecznie kwestiach, takich jak profilaktyka nowotworowa. Dlatego chętnie angażujemy się w akcje prozdrowotne, mając świadomość, że badania mogą uratować życie. Warto wykorzystać tę możliwość i wstąpić na badanie po zakupach, przed siłownią czy po prostu będąc w pobliżu – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Atrium European Real Estate.
Więcej informacji o celach i założeniach strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Atrium znajduje się na
stronie: www.aere.com/sustainability/

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Suplementacja na nowy rok - kilka ciekawych propozycji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
Wokalista przyznaje, że już nie mógł się doczekać emisji pierwszego odcinka odświeżonej wersji talent show „Must Be the Music”. Po obejrzeniu programu nowy juror nie kryje swojej ekscytacji. Jego zdaniem jurorzy spisali się na medal, a uczestnicy zaprezentowali bardzo wysoki poziom. Dawid Kwiatkowski podkreśla, że oceniając, starał się być obiektywny i choć czasami ktoś skradł jego serce swoją osobowością, to niestety nie było to zielonym światłem do kolejnego etapu.
Nowe technologie
Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu

Ponad 40 proc. młodzieży twierdzi, że w sieci nie można odróżnić informacji prawdziwych od fałszywych, co czwarty nastolatek ogląda tzw. patostreamy, rośnie też odsetek osób nastoletnich, które decydują się na spotkanie z osobą dorosłą poznaną online. Powyższe dane z raportu Państwowego Instytutu Badawczego NASK i Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pokazują pilną potrzebę podniesienia tematu bezpieczeństwa dzieci i młodzieży sieci. Dlatego powstał projekt ustawy o ochronie małoletnich przed dostępem do treści szkodliwych w internecie.
Żywienie
Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść

Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.