Komunikaty PR

Zdrowie to męska rzecz – galerie Atrium wspierają prozdrowotną akcję

2022-11-03  |  14:30
Biuro prasowe

Atrium Poland Real Estate Management partneruje akcji Mosznowładcy, organizowanej przez Fundację Kapitan Światełko. W ramach tego wydarzenia wszyscy chętni panowie mogą wykonać badania pod kątem wczesnego wykrywania nowotworów jąder oraz prostaty. Dzięki zaangażowaniu Atrium, w tym roku akcja zawitała do nowych lokalizacji.

Już od 2014 roku Fundacja Kapitan Światełko uczy mężczyzn jak dbać o zdrowie organizując kampanię Mosznowładcy – robimy to dla jaj, w ramach której przeprowadzana jest akcja prozdrowotna pod nazwą Zdrowie to męska rzecz. Jest to cykl bezpłatnych wydarzeń z bezbolesnymi, nieinwazyjnymi badaniami USG jąder oraz przesiewowe badania poziomu PSA, markera nowotworu prostaty. Łącznie w ramach poprzednich edycji kampanii przebadano blisko 18.000 mężczyzn diagnozując 130 nowotworów. Dzięki współpracy z centrami handlowymi należącymi do Atrium, w tym roku po raz pierwszy udział w badaniach będą mogli wziąć także mieszkańcy Bydgoszczy i Bytomia.  

W akcję Zdrowie to męska rzecz zaangażowały się cztery centra handlowe należące do Atrium: bytomska galeria Atrium Plejada, wrocławska Galeria Dominikańska, CH Focus w Bydgoszczy oraz warszawska Promenada. Dodatkowo, uczestnicy będą mogli skorzystać z bezpłatnych porad ekspertów. Ze względu na zwiększone  zainteresowanie badaniami, wydłużono czas trwania kampanii do dwóch miesięcy – październik i listopad.

Udział Atrium w kampanii jest efektem realizacji programu Atrium Razem, będącego kluczowym elementem szerszej strategii ESG. Jego celem jest budowanie i umacnianie relacji z mieszkańcami miast, w których znajdują się obiekty spółki, bycie partnerem i dobrym, zaangażowanym sąsiadem, zapewnianie społecznościom ciekawych i wartościowych doświadczeń oraz odpowiadanie na ich lokalne potrzeby.

Nasze centra handlowe są znaczącymi ośrodkami życia społeczno-towarzyskiego, integralną częścią społeczności, w których działają. Ich wysoka odwiedzalność stanowi olbrzymi potencjał w budowaniu świadomości w ważnych społecznie kwestiach, takich jak profilaktyka nowotworowa. Dlatego chętnie angażujemy się w akcje prozdrowotne, mając świadomość, że badania mogą uratować życie. Warto wykorzystać tę możliwość i wstąpić na badanie po zakupach, przed siłownią czy po prostu będąc w pobliżu  – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Atrium European Real Estate.

Więcej informacji o celach i założeniach strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Atrium znajduje się na

stronie: www.aere.com/sustainability/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra Biuro prasowe
2025-06-05 | 11:05

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Co to jest szyna CPM? Szyna CPM (ang. Continuous Passive Motion – ciągły ruch bierny) to innowacyjne urządzenie medyczne wykorzystywane w rehabilitacji pourazowej
Zdrowie Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE
2025-06-02 | 01:00

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Dzięki decyzjom samodzielnie podejmowanym przez pacjentów rocznie w Europie udaje się uniknąć nawet 120 milionów konsultacji lekarskich. – Samoleczenie
Zdrowie Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
2025-05-21 | 17:00

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Problem owrzodzeń przewlekłych dotyka nawet miliona Polaków – według danych z Porozumienia na rzecz Profesjonalnej Terapii Ran liczba ta wynosi od 760 tys. do 1,1 mln. Choć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.