Komunikaty PR

Zdrowie to męska rzecz – galerie Atrium wspierają prozdrowotną akcję

2022-11-03  |  14:30
Biuro prasowe

Atrium Poland Real Estate Management partneruje akcji Mosznowładcy, organizowanej przez Fundację Kapitan Światełko. W ramach tego wydarzenia wszyscy chętni panowie mogą wykonać badania pod kątem wczesnego wykrywania nowotworów jąder oraz prostaty. Dzięki zaangażowaniu Atrium, w tym roku akcja zawitała do nowych lokalizacji.

Już od 2014 roku Fundacja Kapitan Światełko uczy mężczyzn jak dbać o zdrowie organizując kampanię Mosznowładcy – robimy to dla jaj, w ramach której przeprowadzana jest akcja prozdrowotna pod nazwą Zdrowie to męska rzecz. Jest to cykl bezpłatnych wydarzeń z bezbolesnymi, nieinwazyjnymi badaniami USG jąder oraz przesiewowe badania poziomu PSA, markera nowotworu prostaty. Łącznie w ramach poprzednich edycji kampanii przebadano blisko 18.000 mężczyzn diagnozując 130 nowotworów. Dzięki współpracy z centrami handlowymi należącymi do Atrium, w tym roku po raz pierwszy udział w badaniach będą mogli wziąć także mieszkańcy Bydgoszczy i Bytomia.  

W akcję Zdrowie to męska rzecz zaangażowały się cztery centra handlowe należące do Atrium: bytomska galeria Atrium Plejada, wrocławska Galeria Dominikańska, CH Focus w Bydgoszczy oraz warszawska Promenada. Dodatkowo, uczestnicy będą mogli skorzystać z bezpłatnych porad ekspertów. Ze względu na zwiększone  zainteresowanie badaniami, wydłużono czas trwania kampanii do dwóch miesięcy – październik i listopad.

Udział Atrium w kampanii jest efektem realizacji programu Atrium Razem, będącego kluczowym elementem szerszej strategii ESG. Jego celem jest budowanie i umacnianie relacji z mieszkańcami miast, w których znajdują się obiekty spółki, bycie partnerem i dobrym, zaangażowanym sąsiadem, zapewnianie społecznościom ciekawych i wartościowych doświadczeń oraz odpowiadanie na ich lokalne potrzeby.

Nasze centra handlowe są znaczącymi ośrodkami życia społeczno-towarzyskiego, integralną częścią społeczności, w których działają. Ich wysoka odwiedzalność stanowi olbrzymi potencjał w budowaniu świadomości w ważnych społecznie kwestiach, takich jak profilaktyka nowotworowa. Dlatego chętnie angażujemy się w akcje prozdrowotne, mając świadomość, że badania mogą uratować życie. Warto wykorzystać tę możliwość i wstąpić na badanie po zakupach, przed siłownią czy po prostu będąc w pobliżu  – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Atrium European Real Estate.

Więcej informacji o celach i założeniach strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Atrium znajduje się na

stronie: www.aere.com/sustainability/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Unsplash
2025-07-30 | 12:00

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

W raporcie ‘Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi’  napisano o szkodliwym wpływie pestycydów na gatunki
Zdrowie Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej
2025-07-23 | 12:25

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Sześć organizacji kobiecych wystąpiło ze wspólnym apelem do Ministerstwa Zdrowia, wzywając do pilnych działań na rzecz zapewnienia kobietom w Polsce swobodnego
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.