ZIKO DAYS POWRACAJĄ W JESIENNEJ ODSŁONIE - ODKRYJ WYJĄTKOWE PROMOCJE W DROGERIA
Podczas trwania jesiennej odsłony ZIKO DAYS drogerie Ziko Dermo przygotowały mnóstwo produktów renomowanych marek w wyjątkowych cenach. Klienci będą mogli cieszyć się promocjami nawet do -35%. Wśród marek objętych promocją są między innymi: Bioderma, Iwostin, Oxygenetic, La Roche Posay, Nuxe, Embryolisse, Dermedic, Ziaja oraz suplementy diety marki Pharmovit.
Czwarta edycja Ziko Days z pewnością przyciągnie uwagę wszystkich, którzy pragną zadbać o kompleksową pielęgnację skóry, poszukują skutecznych produktów do codziennej pielęgnacji, chcą zadbać o włosy lub zrobić kurację peelingującą. W trakcie Ziko Days każdy znajdzie coś dla siebie, dziękiszerokiemu asortymentowi produktów.
Z jakich okazji będzie można skorzystać podczas trwania promocji?
• do -35% rabatu na produkty marki Bioderma z serii Hydrabio i Sebium przy zakupach z kartą Ziko Klub oraz produkty marki Oxygenetic
• do -30% rabatu na produkty z serii Iwostin Age Lift oraz marki Nuxe
• do -25% rabatu na serum marki La Roche Posay, produkty marki Embryolisse oraz produkty z serii Dermedic Capilarte
• do -20% rabatu na wybrane produkty marki Pharmovit
Dla miłośników okazji przygotowano wiele wartych uwagi ofert na konkretne preparaty, w tym m.in.:
• La Roche Posay Effaclar, skoncentrowane serum przeciw niedoskonałościom o właściwościach peelingujących 30 ml za jedyne 116,99 złotych zamiast 159,99 złotych (127,99 złotych –najniższa cena z 30 dni), które przeciwdziała niedoskonałościom,
• Iwostin Age Lift, krem na dzień SPF 15 do skóry normalnej i mieszanej 50 ml za jedyne 78,99 złotych zamiast 112,99 złotych (112,99 złotych – najniższa cena z 30 dni), który skutecznie redukuje oznaki starzenia,
• Bioderma Sensibio Ar, krem do skóry wrażliwej i naczynkowej redukujący zaczerwienienia 40 ml za jedyne 56,99 złotych z kartą Ziko Klub zamiast 96,99 złotych (96,99 złotych – najniższa cena z 30 dni), który pomoże zredukować zaczerwienienia,
• Dermedic Capilarte, szampon zwalczający łupież i jego przyczyny 300 ml za jedyne 44,99 złotych zamiast 59,99 złotych (47,99 złotych – najniższa cena z 30 dni), który łagodzi i pomoże przy objawach łupieżu,
• Oxygenetic Acid Peel, przeciwstarzeniowy peeling kwasowy 50 ml za jedyne 23,99 złotych zamiast 36,99 złotych (36,99 złotych – najniższa cena z 30 dni), który odbudowuje i wyrównuje strukturę skóry,
• Ziaja, żel pod prysznic mięta herbaciana 500 ml za jedyne 7,99 złotych zamiast 11,99 złotych (11,99 złotych – najniższa cena z 30 dni), który podbije serca swoim zapachem.
Informacje o szczegółach rabatów i produktach wyłączonych z promocji zainteresowani znajdą w gazetce Ziko Dermo, na stronie zikodermo.pl oraz w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo.
Filary pielęgnacji skóry atopowej
Zimowe kontuzje – jak ich uniknąć? Porady ortopedy
Prezbiopia – zaburzenie widzenia, które dotyka niemal każdego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.