ZIKO DAYS POWRACAJĄ W JESIENNEJ ODSŁONIE - ODKRYJ WYJĄTKOWE PROMOCJE W DROGERIA
Podczas trwania jesiennej odsłony ZIKO DAYS drogerie Ziko Dermo przygotowały mnóstwo produktów renomowanych marek w wyjątkowych cenach. Klienci będą mogli cieszyć się promocjami nawet do -35%. Wśród marek objętych promocją są między innymi: Bioderma, Iwostin, Oxygenetic, La Roche Posay, Nuxe, Embryolisse, Dermedic, Ziaja oraz suplementy diety marki Pharmovit.
Czwarta edycja Ziko Days z pewnością przyciągnie uwagę wszystkich, którzy pragną zadbać o kompleksową pielęgnację skóry, poszukują skutecznych produktów do codziennej pielęgnacji, chcą zadbać o włosy lub zrobić kurację peelingującą. W trakcie Ziko Days każdy znajdzie coś dla siebie, dziękiszerokiemu asortymentowi produktów.
Z jakich okazji będzie można skorzystać podczas trwania promocji?
• do -35% rabatu na produkty marki Bioderma z serii Hydrabio i Sebium przy zakupach z kartą Ziko Klub oraz produkty marki Oxygenetic
• do -30% rabatu na produkty z serii Iwostin Age Lift oraz marki Nuxe
• do -25% rabatu na serum marki La Roche Posay, produkty marki Embryolisse oraz produkty z serii Dermedic Capilarte
• do -20% rabatu na wybrane produkty marki Pharmovit
Dla miłośników okazji przygotowano wiele wartych uwagi ofert na konkretne preparaty, w tym m.in.:
• La Roche Posay Effaclar, skoncentrowane serum przeciw niedoskonałościom o właściwościach peelingujących 30 ml za jedyne 116,99 złotych zamiast 159,99 złotych (127,99 złotych –najniższa cena z 30 dni), które przeciwdziała niedoskonałościom,
• Iwostin Age Lift, krem na dzień SPF 15 do skóry normalnej i mieszanej 50 ml za jedyne 78,99 złotych zamiast 112,99 złotych (112,99 złotych – najniższa cena z 30 dni), który skutecznie redukuje oznaki starzenia,
• Bioderma Sensibio Ar, krem do skóry wrażliwej i naczynkowej redukujący zaczerwienienia 40 ml za jedyne 56,99 złotych z kartą Ziko Klub zamiast 96,99 złotych (96,99 złotych – najniższa cena z 30 dni), który pomoże zredukować zaczerwienienia,
• Dermedic Capilarte, szampon zwalczający łupież i jego przyczyny 300 ml za jedyne 44,99 złotych zamiast 59,99 złotych (47,99 złotych – najniższa cena z 30 dni), który łagodzi i pomoże przy objawach łupieżu,
• Oxygenetic Acid Peel, przeciwstarzeniowy peeling kwasowy 50 ml za jedyne 23,99 złotych zamiast 36,99 złotych (36,99 złotych – najniższa cena z 30 dni), który odbudowuje i wyrównuje strukturę skóry,
• Ziaja, żel pod prysznic mięta herbaciana 500 ml za jedyne 7,99 złotych zamiast 11,99 złotych (11,99 złotych – najniższa cena z 30 dni), który podbije serca swoim zapachem.
Informacje o szczegółach rabatów i produktach wyłączonych z promocji zainteresowani znajdą w gazetce Ziko Dermo, na stronie zikodermo.pl oraz w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo.

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.