Zimowe smaki na Jarmarku w Porcie Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do Portu Łódź wraca Jarmark Produktów Regionalnych. Najbliższa edycja festiwalu tradycyjnych lokalnych smaków rozpocznie się w Centrum w środę 3 lutego i potrwa do soboty 6 lutego. Stoiska wystawców zlokalizowane będą obok sklepu Media Markt.
Zdrowe, smaczne i bez sztucznych polepszaczy – takie produkty spożywcze znaleźć można na Jarmarku w Porcie Łódź organizowanym cyklicznie przez Centrum i lokalnych producentów żywności. Przez najbliższe cztery dni (3 – 6 luty) obok sklepu Media Markt pojawią się wystawcy, od których zakupimy pyszny chleb wypiekany na naturalnym zakwasie, miody z lokalnych pasiek oraz przyprawy. Na Jarmarku Produktów Regionalnych nie zabraknie oczywiście producentów z ofertą wędlin i ryb wędzonych tradycyjnymi metodami. Dostępne będą również sery oraz suszone owoce.
Jarmark będzie czynny w godzinach otwarcia Portu Łódź, tj. od 10:00 do 21:00. Mając na uwadze bezpieczeństwo Klientów oraz wystawców przypominamy, że na terenie Portu Łódź należy zakrywać nos i usta. Nie dotykamy produktów dostępnych na stoiskach wystawców i zachowujemy dystans od innych osób na minimum 1,5 metra. Po wejściu do Portu Łódź warto także skorzystać z dystrybutora płynu do dezynfekcji rąk. Są one zlokalizowane przy każdym wejściu do Centrum.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.