Komunikaty PR

Zwrot za badanie, różowe śniadanie, stream z mammologiem - SOFTSWISS dla kobiet

2023-10-16  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0 MB )

Co roku jesienią dziesiątki krajów, znanych korporacji i dużych firm dołączają się do Różowego Października – ogólnoświatowego ruchu na rzecz walki z rakiem piersi. Inicjatorem akcji od 1993 roku jest Światowa Organizacja Zdrowia. W tym roku międzynarodowa firma informatyczna SOFTSWISS, posiadająca na polskim rynku IT dwa centra rozwoju – w Poznaniu i Warszawie – dołożyła swoją cegiełkę do globalnego wydarzenia, którego celem jest zwrócenie uwagi na problem raka piersi oraz opowiedzenie o metodach wczesnej diagnostyki i profilaktyki.

SOFTSWISS zatrudnia pracowników mieszkających i pracujących na całym świecie. Jest to możliwe dzięki wdrożonemu przez firmę systemowi pracy zdalnej. Korporacja zatrudnia w sumie ponad 600 kobiet, z czego około 270 pracuje w biurach w Polsce. Podkreślając znaczenie regularnych badań, dzięki którym można w porę zwrócić uwagę na niepokojące objawy i wykryć choroby we wczesnym stadium, firma zadbała o swoich pracowników nie tylko informacyjnie. 

W przeddzień Światowego Dnia Walki z Rakiem Piersi, 15 października polskie centra rozwoju SOFTSWISS w Poznaniu i Warszawie zorganizowały różowe śniadanie z babeczkami w tym kolorze. Jest on symbolem globalnego ruchu Pink October. Na lustrach w damskich toaletach pojawiły się instrukcje do samodzielnego badania piersi, a także hasła motywujące, które zachęcały do regularnego przeprowadzania samobadań. Na najbliższe dni dla pracowniczek firmy zaplanowano streaming online z Dmitrijem Mikulichem, który jest lekarzem najwyższej kategorii kwalifikacji, onkologiem-chirurgiem, mammologiem, członkiem Europejskiego Towarzystwa Onkologów Medycznych (ESMO). Podzieli się on najważniejszymi informacjami na temat profilaktyki w temacie powszechnej onkologii kobiecej. Szczególną uwagę zwrócono na realną możliwość zadbania o swoje zdrowie oraz uzyskania opinii lekarza. SOFTSWISS refunduje koszty badań USG piersi i mammografii wszystkim swoim pracowniczkom.

 


- Stosunek mężczyzn do kobiet w firmie SOFTSWISS wynosi 52% do 48%. Wierzymy, że to właśnie ludzie stanowią podstawę sukcesu naszej firmy, dlatego też priorytetowo traktujemy dobre samopoczucie, szczęście, spełnienie i zdrowie naszych pracowników. Nasz aktywny udział w Różowym Październiku (wśród wielu inicjatyw w ostatnich latach) należy do najważniejszych i nieocenionych wkładów w rozwój naszej firmy i oddanych jej specjalistów – komentuje Valentina Bagniya, Dyrektor Marketingu w SOFTSWISS.


 

Zgodnie z danymi za 2020 rok, każdego roku w Polsce o raku piersi dowiaduje się około 25 tysięcy kobiet. Światowa Organizacja Zdrowia ogłosiła, że jest to najczęściej diagnozowany nowotwór na świecie. Im wcześniej kobieta zwróci uwagę na objawy i skonsultuje się z lekarzem, tym większe szanse na skuteczne leczenie. Jeśli rak piersi zostanie wykryty w stadium zerowym lub pierwszym, w zdecydowanej większości przypadków można go wyleczyć bez uszczerbku na jakości życia kobiety. Dlatego, aby pomóc swoim pracowniczkom w rozpoczęciu profilaktyki raka piersi, SOFTSWISS zachęca wszystkie kobiety do priorytetowego traktowania swojego zdrowia i poddania się badaniom kontrolnym w ramach Różowego Października.


INFORMACJE

SOFTSWISS to międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 15-letnim doświadczeniem, posiadająca oficjalne przedstawicielstwa w Polsce, na Malcie, w Gruzji i na Białorusi. Firma zatrudnia ponad 1400 osób. SOFTSWISS jako pierwszy na świecie stworzył rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w rozrywce online.

W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe Award w kategorii „Najlepsze miejsce pracy roku”, a także nagrodę SIGMA CIS Award w kategorii Best affiliate tracking software. Z kolei w 2021 roku SOFTSWISS została uhonorowana w kategoriach „Najlepsza firma roku w zakresie obsługi klienta” podczas International Gaming Awards (IGA) oraz „Najlepsza obsługa klienta roku” podczas Starlet Awards. Pracownicy SOFTSWISS zwyciężyli w kategoriach „Liderstwo”, „Produkty i innowacje”, a także „Pracownik roku”.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SmartContent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego? Biuro prasowe
2024-11-04 | 14:35

Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?

W dzisiejszym dynamicznym świecie coraz więcej osób zgłasza dolegliwości związane z przewlekłym zmęczeniem, problemami ze snem, oraz brakiem energii, co wpływa nie tylko na ich
Zdrowie Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
2024-10-30 | 14:10

Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy

Hipofosfatazja (HPP) to rzadkie schorzenie metaboliczne o podłożu genetycznym, które sprawia, że kości oraz zęby stają się słabe, kruche i podatne na złamania. U dzieci HPP objawia
Zdrowie Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
2024-10-29 | 14:00

Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins

Centrum Designu DOMOTEKA świętowało swoje 18. urodziny w wyjątkowej atmosferze, łącząc miłośników dobrego wzornictwa, sztuki i filmu. W ramach jubileuszowego wydarzenia,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.