Komunikaty PR

Zwrot za badanie, różowe śniadanie, stream z mammologiem - SOFTSWISS dla kobiet

2023-10-16  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0 MB )

Co roku jesienią dziesiątki krajów, znanych korporacji i dużych firm dołączają się do Różowego Października – ogólnoświatowego ruchu na rzecz walki z rakiem piersi. Inicjatorem akcji od 1993 roku jest Światowa Organizacja Zdrowia. W tym roku międzynarodowa firma informatyczna SOFTSWISS, posiadająca na polskim rynku IT dwa centra rozwoju – w Poznaniu i Warszawie – dołożyła swoją cegiełkę do globalnego wydarzenia, którego celem jest zwrócenie uwagi na problem raka piersi oraz opowiedzenie o metodach wczesnej diagnostyki i profilaktyki.

SOFTSWISS zatrudnia pracowników mieszkających i pracujących na całym świecie. Jest to możliwe dzięki wdrożonemu przez firmę systemowi pracy zdalnej. Korporacja zatrudnia w sumie ponad 600 kobiet, z czego około 270 pracuje w biurach w Polsce. Podkreślając znaczenie regularnych badań, dzięki którym można w porę zwrócić uwagę na niepokojące objawy i wykryć choroby we wczesnym stadium, firma zadbała o swoich pracowników nie tylko informacyjnie. 

W przeddzień Światowego Dnia Walki z Rakiem Piersi, 15 października polskie centra rozwoju SOFTSWISS w Poznaniu i Warszawie zorganizowały różowe śniadanie z babeczkami w tym kolorze. Jest on symbolem globalnego ruchu Pink October. Na lustrach w damskich toaletach pojawiły się instrukcje do samodzielnego badania piersi, a także hasła motywujące, które zachęcały do regularnego przeprowadzania samobadań. Na najbliższe dni dla pracowniczek firmy zaplanowano streaming online z Dmitrijem Mikulichem, który jest lekarzem najwyższej kategorii kwalifikacji, onkologiem-chirurgiem, mammologiem, członkiem Europejskiego Towarzystwa Onkologów Medycznych (ESMO). Podzieli się on najważniejszymi informacjami na temat profilaktyki w temacie powszechnej onkologii kobiecej. Szczególną uwagę zwrócono na realną możliwość zadbania o swoje zdrowie oraz uzyskania opinii lekarza. SOFTSWISS refunduje koszty badań USG piersi i mammografii wszystkim swoim pracowniczkom.

 


- Stosunek mężczyzn do kobiet w firmie SOFTSWISS wynosi 52% do 48%. Wierzymy, że to właśnie ludzie stanowią podstawę sukcesu naszej firmy, dlatego też priorytetowo traktujemy dobre samopoczucie, szczęście, spełnienie i zdrowie naszych pracowników. Nasz aktywny udział w Różowym Październiku (wśród wielu inicjatyw w ostatnich latach) należy do najważniejszych i nieocenionych wkładów w rozwój naszej firmy i oddanych jej specjalistów – komentuje Valentina Bagniya, Dyrektor Marketingu w SOFTSWISS.


 

Zgodnie z danymi za 2020 rok, każdego roku w Polsce o raku piersi dowiaduje się około 25 tysięcy kobiet. Światowa Organizacja Zdrowia ogłosiła, że jest to najczęściej diagnozowany nowotwór na świecie. Im wcześniej kobieta zwróci uwagę na objawy i skonsultuje się z lekarzem, tym większe szanse na skuteczne leczenie. Jeśli rak piersi zostanie wykryty w stadium zerowym lub pierwszym, w zdecydowanej większości przypadków można go wyleczyć bez uszczerbku na jakości życia kobiety. Dlatego, aby pomóc swoim pracowniczkom w rozpoczęciu profilaktyki raka piersi, SOFTSWISS zachęca wszystkie kobiety do priorytetowego traktowania swojego zdrowia i poddania się badaniom kontrolnym w ramach Różowego Października.


INFORMACJE

SOFTSWISS to międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 15-letnim doświadczeniem, posiadająca oficjalne przedstawicielstwa w Polsce, na Malcie, w Gruzji i na Białorusi. Firma zatrudnia ponad 1400 osób. SOFTSWISS jako pierwszy na świecie stworzył rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w rozrywce online.

W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe Award w kategorii „Najlepsze miejsce pracy roku”, a także nagrodę SIGMA CIS Award w kategorii Best affiliate tracking software. Z kolei w 2021 roku SOFTSWISS została uhonorowana w kategoriach „Najlepsza firma roku w zakresie obsługi klienta” podczas International Gaming Awards (IGA) oraz „Najlepsza obsługa klienta roku” podczas Starlet Awards. Pracownicy SOFTSWISS zwyciężyli w kategoriach „Liderstwo”, „Produkty i innowacje”, a także „Pracownik roku”.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SmartContent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy życie bez telefonu jest możliwe? Biuro prasowe
2024-07-20 | 08:00

Czy życie bez telefonu jest możliwe?

Nikogo już nie dziwi, że w kalendarzu pojawił się Dzień Bez Telefonu Komórkowego (15 lipca) – wszyscy zdajemy sobie sprawę, że urządzenie to jest przedłużeniem
Zdrowie Niemal 900 kobiet skorzystało z diagnostyki nowotworów złośliwych
2024-07-18 | 16:00

Niemal 900 kobiet skorzystało z diagnostyki nowotworów złośliwych

Blisko 900 kobiet skorzystało z diagnostyki nowotworów złośliwych dzięki corocznej inicjatywie GE HealthCare   W ramach Women’s Health Mobile Roadshow 2024 kobiety mogły skorzystać z badań w 15 miejscowościach w województwach opolskim i śląskim, m.in. w Opolu czy Chorzowie przy Stadionie Śląskim. Diagnostyka odbywała się od 31 maja do 23 czerwca br. Niemal 900 kobiet poddało się badaniom mammograficznym, USG oraz videodermatoskopowym w celu diagnostyki nowotworów złośliwych w mobilnej klinice GE HealthCare. W rezultacie wykryto 70 przypadków podejrzanych zmian.   Warszawa, 18 lipca 2024 r. – Podczas Women’s Health Mobile Roadshow 2024, niemal 900 kobiet poddało się bezpłatnym badaniom diagnostycznym w mammobusie GE HealthCare. Największym zainteresowaniem cieszyła się videodermatoskopia, czyli analiza powierzchni skóry i jej zmian, a także badania mammograficzne. W wyniku prowadzonych badań wykryto 70 podejrzanych przypadków, co stanowi niemal 8% przeprowadzonych badań. GE HealthCare po raz kolejny wyruszyło w trasę po polskich miastach i wsiach, aby umożliwić kobietom bezpłatne badania profilaktyczne w kierunku raka piersi. Według statystyk to najczęściej występujący nowotwór złośliwy wśród Polek – zmaga się z nim co czwarta pacjentka onkologiczna[1]. Każdego roku rozpoznaje się około 20 tyś. przypadków, z czego w samym 2021 zmarło na niego 6 406 pacjentek[2]. Jednocześnie, tylko co piąte rozpoznanie raka piersi przypada na wczesne stadium zaawansowania choroby[3], które ułatwia skuteczną terapię. – Wczesna diagnoza raka piersi zmniejsza ryzyko śmierci nawet o 25 – 30 procent, dlatego ważne są regularne badania i profilaktyka w tym kierunku. Ten nowotwór, kiedy wykryty na początkowych etapach, skutecznie poddaje się terapiom. Właśnie dlatego w GE HealthCare zachęcamy kobiety do korzystania z nowoczesnych metod diagnostycznych oraz zwiększamy dostępność badań w ramach Women’s Health Mobile Roadshow. To już trzecia edycja inicjatywy, podczas której Polki mogły wykonać badania z wykorzystaniem zaawansowanych technologii w komfortowych warunkach mammobusa – komentuje Grażyna Rubiś-Liolios, Dyrektor Generalna Polska, Litwa, Łotwa i Ukraina w GE HealthCare. Women’s Health Mobile Roadshow to projekt, podczas którego mobilna klinika GE HealthCare odbywa tournée po Europie, aby zwiększyć dostępność profilaktyki na najwyższym poziomie. Wśród odwiedzonych w 2024 roku krajów ponownie znalazła się Polska. Podczas tegorocznej edycji mieszkanki Opola, Moszny, Krapkowic, Niemodlina, Dobrodzienia, Kupy, Brzegu, Grodkowa, Namysłowa, Prudnika, Głuchołazów, Nysy, Branic, Kietrzu i Chorzowa mogły skorzystać z innowacyjnych technologii z obszaru obrazowania medycznego i diagnostyki onkologicznej.  
Zdrowie Wakacyjny niezbędnik kobiety w menopauzie
2024-07-18 | 01:00

Wakacyjny niezbędnik kobiety w menopauzie

Menopauza jest naturalnym procesem, który przechodzi każda kobieta. Objawy menopauzy, które jej towarzyszą są często bardzo dokuczliwe o każdej porze roku, a latem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.