Komunikaty PR

Ziemniak - prawdziwy bohater smaku Lay’s

2020-11-03  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
Do pobrania inf_pras ( 0.42 MB )

Chipsy Lay’s są tak pyszne i chrupiące, że ciężko im się oprzeć. Nie każdy jednak wie, że swój smak zawdzięczają… doskonałym polskim ziemniakom*. Dlatego powstała nowa kampania promująca markę pod hasłem „Ziemniak. Prawdziwy bohater smaku Lay's”.

Myśląc o ulubionym smaku chipsów, często myślimy o smaku zielonej cebulki, paprykowym, 
czy fromage. Skupiając się na pierwszoplanowych przyprawach, nie zawsze jednak zauważamy, 
że na drugim planie jest jeszcze jeden bardzo ważny bohater – ziemniak. To właśnie on, w połączeniu ze starannie dobranymi przyprawami, sprawia, że chipsy Lay’s są tak pyszne. Nim trafi do paczki, musi się jednak porządnie wykazać.

 

Ziemniak Lay’s. Do paczki trafi tylko ten najlepszy.

Do paczek Lay’s trafiają tylko najlepsze ziemniaki specjalnych odmian, najlepiej sprawdzających się w produkcji chipsów. Dostarczają 
je zaufani polscy rolnicy z ponad 70 gospodarstw zlokalizowanych 
na terenie naszego kraju*. W ramach Programu Agrarnego, do zakładu produkcyjnego w Grodzisku Mazowieckim, co roku trafia aż 230 tys. ton polskich ziemniaków*. Nim trafią do paczek, są starannie selekcjonowane. Po umyciu i obraniu, są następnie precyzyjnie cięte 
na plasterki i smażone w oleju roślinnym, a na koniec smakowicie przyprawiane. 

 

Wsparcie marketingowe

Kampania „Ziemniak, prawdziwy bohater smaku Lay’s” to szerokie wsparcie komunikacyjne, obejmujące tak zasięgowe kanały 
jak telewizja (link) i media społecznościowe (Facebook, Instagram, YouTube oraz TikTok), 
a także dedykowane materiały POS, które zapewnią widoczność w sklepach. Dodatkowo, zaangażowani do akcji znani influencerzy zwrócą uwagę na fakt, że prawdziwi bohaterowie 
w codziennym życiu nie zawsze są zauważani i odpowiednio doceniani. Zaproszą do wzięcia udziału 
w konkursie, polegającym na przedstawieniu bohaterów z własnego otoczenia. 

Kampania wystartowała w połowie października i potrwa do końca grudnia 2020 roku. Została przygotowana we współpracy z agencjami H2O Creative oraz VMLY&R, które zapewniły wsparcie kreatywno-strategiczne. Spot telewizyjny został wyprodukowany przez dom produkcyjny Artcore, 
we współpracy z agencją H2O Creative. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada zespół Media Direction.

 

*W 2019 95,5% ziemniaków pochodziło z Polski.

 

***

 

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker 
i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2019 roku ponad 67 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach naszej działalności. 

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com 
oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Questia
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.