Komunikaty PR

Złoty Laur Konsumenta 2021 dla farb Tikkurila

2021-09-28  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Farby Tikkurila po raz kolejny z rzędu zostały uhonorowane Złotym Laurem Konsumenta. Najwyższe godło w edycji za rok 2021 tego prestiżowego konkursu konsumenckiego otrzymały zarówno w kategorii farb ściennych, jak i farb zewnętrznych. Oznacza to, że największa liczba Polaków uważa farby Tikkurila z obu tych kategorii za najlepsze i poleca je innym.

- Od lat staramy się inspirować Polaków do kreatywnych zmian w swoich domach, dostarczając najwyższej klasy produkty, z  którymi można zrealizować nawet najśmielsze marzenia kolorystyczne. Nic bowiem nie stoi na przeszkodzie, jeśli do wyboru jest ponad 13 tys. odcieni, na które można wybarwiać nasze farby. Stale rozwijamy portfolio produktowe i udoskonalamy technologie, by wnętrza i budynki udekorowane farbami Tikkurila były nie tylko piękne, ale także posiadały najwyższe cechy funkcjonalne, dzięki czemu ich użytkowanie jest łatwe i przez długi czas można cieszyć się pięknem pomalowanych powierzchni. Jesteśmy także liderem w branży we wprowadzaniu rozwiązań przyjaznych dla ludzi i środowiska. Również w tym roku wprowadziliśmy nową ekologiczną farbę Tikkurila Nature do wnętrz, produkowaną z wykorzystaniem surowców roślinnych i sprzedawaną w opakowaniach pochodzących w dużej części z recyklingu. Cieszymy się, że wszystkie te działania spotykają z tak pozytywnym odzewem wśród Polaków. To dla nas najwyższy dowód uznania – komentuje Marta Chowańczak, marketing menadżer marki Tikkurila.

Laur Konsumenta to jeden z najstarszych i najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Co roku sondowanych jest ok 300 kategorii w ogólnopolskim badaniu konsumenckim. W jego wyniku w każdej kategorii wyłaniana jest grupa trzech laureatów, którzy otrzymają złote, srebrne lub brązowe godło Laur Konsumenta. Tegoroczny plebiscyt prowadzony był poprzez badanie telefoniczne oraz internetowe, w tym serwisy o profilu ogólnopolskim i regionalnym Grupy Wyborcza.pl oraz Grupy Gazety Prawnej.

 

Więcej informacji na temat produktów do ścian i zewnętrznych Tikkurila można znaleźć na stronie: https://tikkurila.pl/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.