Komunikaty PR

Złoty Laur Konsumenta 2021 dla farb Tikkurila

2021-09-28  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Farby Tikkurila po raz kolejny z rzędu zostały uhonorowane Złotym Laurem Konsumenta. Najwyższe godło w edycji za rok 2021 tego prestiżowego konkursu konsumenckiego otrzymały zarówno w kategorii farb ściennych, jak i farb zewnętrznych. Oznacza to, że największa liczba Polaków uważa farby Tikkurila z obu tych kategorii za najlepsze i poleca je innym.

- Od lat staramy się inspirować Polaków do kreatywnych zmian w swoich domach, dostarczając najwyższej klasy produkty, z  którymi można zrealizować nawet najśmielsze marzenia kolorystyczne. Nic bowiem nie stoi na przeszkodzie, jeśli do wyboru jest ponad 13 tys. odcieni, na które można wybarwiać nasze farby. Stale rozwijamy portfolio produktowe i udoskonalamy technologie, by wnętrza i budynki udekorowane farbami Tikkurila były nie tylko piękne, ale także posiadały najwyższe cechy funkcjonalne, dzięki czemu ich użytkowanie jest łatwe i przez długi czas można cieszyć się pięknem pomalowanych powierzchni. Jesteśmy także liderem w branży we wprowadzaniu rozwiązań przyjaznych dla ludzi i środowiska. Również w tym roku wprowadziliśmy nową ekologiczną farbę Tikkurila Nature do wnętrz, produkowaną z wykorzystaniem surowców roślinnych i sprzedawaną w opakowaniach pochodzących w dużej części z recyklingu. Cieszymy się, że wszystkie te działania spotykają z tak pozytywnym odzewem wśród Polaków. To dla nas najwyższy dowód uznania – komentuje Marta Chowańczak, marketing menadżer marki Tikkurila.

Laur Konsumenta to jeden z najstarszych i najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Co roku sondowanych jest ok 300 kategorii w ogólnopolskim badaniu konsumenckim. W jego wyniku w każdej kategorii wyłaniana jest grupa trzech laureatów, którzy otrzymają złote, srebrne lub brązowe godło Laur Konsumenta. Tegoroczny plebiscyt prowadzony był poprzez badanie telefoniczne oraz internetowe, w tym serwisy o profilu ogólnopolskim i regionalnym Grupy Wyborcza.pl oraz Grupy Gazety Prawnej.

 

Więcej informacji na temat produktów do ścian i zewnętrznych Tikkurila można znaleźć na stronie: https://tikkurila.pl/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Domoteka śledzi najnowsze trendy Biuro prasowe
2024-04-26 | 11:10

Domoteka śledzi najnowsze trendy

W ostatnią niedzielę zakończyły się targi Salone del Mobile 2024 – wielkie święto designu i bezsprzecznie najistotniejsze międzynarodowe wydarzenie
Dom Futuro – przepis na przyjazne biuro
2024-04-26 | 01:00

Futuro – przepis na przyjazne biuro

Jak wynika ze statystyk, czas jaki spędzamy przy biurku podczas pracy i nauki, a także podczas grania i surfowania po sieci, z roku na rok jest coraz dłuższy. A przecież siedząca postawa
Dom Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko!
2024-04-25 | 15:35

Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko!

                 Choć są zbudowane z ciężkich betonowych stopni, wydają się niesłychanie lekkie, tak jakby

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.