Złoty Laur Konsumenta 2021 dla farb Tikkurila
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Farby Tikkurila po raz kolejny z rzędu zostały uhonorowane Złotym Laurem Konsumenta. Najwyższe godło w edycji za rok 2021 tego prestiżowego konkursu konsumenckiego otrzymały zarówno w kategorii farb ściennych, jak i farb zewnętrznych. Oznacza to, że największa liczba Polaków uważa farby Tikkurila z obu tych kategorii za najlepsze i poleca je innym.
- Od lat staramy się inspirować Polaków do kreatywnych zmian w swoich domach, dostarczając najwyższej klasy produkty, z którymi można zrealizować nawet najśmielsze marzenia kolorystyczne. Nic bowiem nie stoi na przeszkodzie, jeśli do wyboru jest ponad 13 tys. odcieni, na które można wybarwiać nasze farby. Stale rozwijamy portfolio produktowe i udoskonalamy technologie, by wnętrza i budynki udekorowane farbami Tikkurila były nie tylko piękne, ale także posiadały najwyższe cechy funkcjonalne, dzięki czemu ich użytkowanie jest łatwe i przez długi czas można cieszyć się pięknem pomalowanych powierzchni. Jesteśmy także liderem w branży we wprowadzaniu rozwiązań przyjaznych dla ludzi i środowiska. Również w tym roku wprowadziliśmy nową ekologiczną farbę Tikkurila Nature do wnętrz, produkowaną z wykorzystaniem surowców roślinnych i sprzedawaną w opakowaniach pochodzących w dużej części z recyklingu. Cieszymy się, że wszystkie te działania spotykają z tak pozytywnym odzewem wśród Polaków. To dla nas najwyższy dowód uznania – komentuje Marta Chowańczak, marketing menadżer marki Tikkurila.
Laur Konsumenta to jeden z najstarszych i najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Co roku sondowanych jest ok 300 kategorii w ogólnopolskim badaniu konsumenckim. W jego wyniku w każdej kategorii wyłaniana jest grupa trzech laureatów, którzy otrzymają złote, srebrne lub brązowe godło Laur Konsumenta. Tegoroczny plebiscyt prowadzony był poprzez badanie telefoniczne oraz internetowe, w tym serwisy o profilu ogólnopolskim i regionalnym Grupy Wyborcza.pl oraz Grupy Gazety Prawnej.
Więcej informacji na temat produktów do ścian i zewnętrznych Tikkurila można znaleźć na stronie: https://tikkurila.pl/

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.