Złoty Laur Konsumenta na trzydziestolecie marki Sidolux
Sidolux już od 30 lat wspiera Polaków w utrzymaniu czystości i porządku w domach. Robi to nie tylko dostarczając najwyższej jakości produkty, ale także poprzez zaangażowanie w inicjatywy związane z podziałem domowych obowiązków. O zaufaniu do marki świadczy zdobyty w tym roku Złoty Laur Konsumenta w kategorii „płyny do mycia szyb”.
Złoty Laur Konsumenta – produkty marki Sidolux docenione przez klientów
Laur Konsumenta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Przyznawany jest na podstawie przeprowadzanego od 2004 roku plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług. Celem plebiscytu jest wyłonienie wartościowych marek, które przez konsumentów zostały wyróżnione pod względem jakości i innowacyjności. Przyznawany certyfikat obrazuje również pewien rodzaj emocjonalnego przywiązania klientów do nagradzanej marki. Jest to ukłon w stronę najlepszych, produktów i usług oraz wskazówka dla innych konsumentów.
Co roku, ogólnopolski sondaż przynosi producentom odpowiedź na pytanie, które produkty/usługi są obecnie najpopularniejsze? O kolejności miejsc w każdej kategorii produktowej, decyduje liczba głosów oddanych przez konsumentów na poszczególne produkty znajdujące się na liście poddanej głosowaniu.
Dla marki Sidolux to kolejna bardzo ważna nagroda, która świadczy o efektach wieloletniej pracy. Dostrzeżenie i docenienie tego wysiłku przez szerokie grono odbiorców motywuje do jeszcze większego zaangażowania w tworzenie produktów.
Od samego początku obecności na rynku, Sidolux stawia na jakość i innowację. W bogatym portfolio produktów marki znajdują się preparaty dla wielu aspektów utrzymania czystości w domu, takie jak płyny do podłogi, środki do pielęgnacji mebli czy płyny do mycia szyb. To właśnie ta ostatnia kategoria zdobyła w tym roku prestiżowy Złoty Laur Konsumenta, co świadczy o zaufaniu i uznaniu, jakie firma ma w oczach konsumentów – mówi Marta Całus, Trade & Marketing Manager Sidolux.
Polacy stawiają na Sidolux i wspólne sprzątanie
Oprócz dbania o wysoką jakość produktów, Sidolux podejmuje również inicjatywy związane z podziałem domowych obowiązków oraz integracją samych domowników. W tym celu powstała kampania "Dobrze się sprząta razem!". Jest to manifest wartości aktywnej współpracy w zakresie obowiązków domowych i integracji wszystkich domowników w procesie sprzątania. Jedną z aktywności w ramach kampanii jest badanie „Podział obowiązków domowych”, przeprowadzone we współpracy z IR CENTER.
![Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_239389579,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
![Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym](/files/_uploaded/glownekonf_561437929,w_177,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
![Lampy w dobrym świetle – dobór opraw, a wysokie przeszklenia](/files/_uploaded/glownekonf_1299630572,w_238,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Lampy w dobrym świetle – dobór opraw, a wysokie przeszklenia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Media
![](/files/1922771799/zawierucha-aktorstwo-foto-tam,w_274,_small.jpg)
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.
Nauka
Sztuczna inteligencja wspiera lekarzy przy leczeniu niepłodności. Z rozwiązań polskiej firmy korzystają kliniki na całym świecie
![](/files/1922771799/sankowski--ai-nieplodnosc-foto,w_133,r_png,_small.png)
Według danych Światowej Organizacji Zdrowia niepłodność może dotyczyć ok. 17,5 proc. dorosłej populacji. To oznacza, że średnio jedna osoba na sześć doświadcza problemów z niepłodnością. W Polsce to może być ok. 1,5 mln par, z których część decyduje się na procedurę in vitro. Z pomocą lekarzom w jej trakcie przychodzi sztuczna inteligencja. Polska firma MIM Fertility opracowała aplikacje, które optymalizują pracę embriologów i lekarzy. – Sztuczna inteligencja nie zastąpi lekarzy, ale wspiera ich w podejmowaniu decyzji – mówi ich współtwórca prof. Piotr Sankowski.
Sport
Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby
![](/files/1922771799/pge-projekt-warszawa-bb-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.