Zmiany w Everli - marka wychodzi naprzeciw potrzebom dzisiejszego konsumenta
Większe bonusy i jeszcze bardziej opłacalna subskrypcja
Jednym z pierwszych zabiegów w ramach ułatwień dla Klientów jest wprowadzenie kwartalnego programu lojalnościowego Everli Plus. Dotychczas marka oferowała opcje subskrypcji miesięcznej lub rocznej, a od początku września proponują Klientom plan kwartalny, który jest zdecydowanie bardziej opłacalny niż miesięczny, a nie tak zobowiązujący jak roczny. Profity pozostają niezmienne - wystarczy zrobić dwa zamówienia przez Everli w miesiącu, aby koszty subskrypcji się zwrócił. Kwartał to opłata zaledwie 69 PLN, dokładne ceny dostępne na https://pl.everli.com/pl/plus. Plus to nie tylko gwarantowana darmowa dostawa, ale też dostęp do szeregu promocji przypisanych tylko subskrybentom - serwis pracuje nad specjalnymi ofertami cashbackowymi, w trakcie których subskrybenci będą mogli oszczędzić nawet 90% kupując najpopularniejsze produkty. Everli nie zapomina jednak o nowych i okazjonalnych Klientach - od niedawna zwiększyła się kwota bonusu na pierwsze 4 zamówienia do aż 170 PLN, a w portfolio dostępnych promocji pojawiła się darmowa wysyłka za zakup wybranych produktów.
Większa dostępność i ceny ze sklepowych półek
Everli stale pracuje nad poszerzaniem dostępności swoich usług, obecnie skupiając się na pozyskiwaniu nowych partnerów i stawiając na współpracę ze sklepami lokalnymi i specjalistycznymi. W sklepach partnerskich (m.in. Kaufland, Carrefour, Auchan czy Netto) ceny są takie, jak na półkach, a z wybranymi retailerami organizowane są cykliczne akcje promocyjne – jak tygodnie darmowej dostawy. To ukłon w kierunku konsumentów, którzy dobrze reagują na tego typu oferty oraz partnerów, którzy zwiększają dzięki temu sprzedaż. Nieodłącznym wyróżnikiem oferty Everli na rynku są Szoperzy, którzy robią zakupy dla Klientów, w razie potrzeby pozostając z nimi w kontakcie. Tu również zachodzą zmiany - coraz wyraźniej widać, że konsumenci wracają do przedpandemicznych przyzwyczajeń. Częściej pracując z biura, obowiązki domowe – w tym zakupy – przekładając na drugą część dnia, co wymusza na Everli zwiększenie dostępności Szoperów w porach popołudniowych. Kolejnym udogodnieniem jest wprowadzenie kilkugodzinnych slotów dostaw, które dla Klientów mających bardziej elastyczny grafik są tańsze, a Szoperom pozwalają na efektywniejsze zaplanowanie kilku dostaw.
Polacy wydają więcej, ale chcą maksymalnie zoptymalizować swoje zakupy
Anna Podkowińska, CEO Everli Polska, zauważa wyraźną tendencję w zachowaniach Klientów - “Konsument nie jest obojętny na rosnące ceny i kupuje rozważniej. Obserwujemy wyższe koszyki zakupowe, ale jednocześnie zmniejsza się liczba zakupionych artykułów, Klient wybiera to co niezbędne i opłacalne. To między innymi dlatego zdecydowaliśmy się na zwiększenie bonusów, czy alternatywny plan Everli Plus - chcemy przekonać Klienta, że zakupy online to długofalowa oszczędność, są mniej kompulsywne, bardziej przemyślane, a poza aspektem finansowym wygodniejsze i czasowo bardziej korzystne.”
Przez ponad 4 lata byliśmy znani na polskim rynku jako Szopi, zyskując zaufanie naszych klientów rodzimym podejściem i rozumieniem potrzeb polskiego konsumenta. W lipcu 2020 roku dołączyliśmy do włoskiej firmy Supermercato24 i razem stworzyliśmy Everli — międzynarodową platformę do zakupów spożywczych online! Naszą misją jest sprawić, że zapomnisz o trudach robienia zakupów i podarować Ci czas na to, co lubisz robić najbardziej. Podczas gdy spędzasz popołudnie z dziećmi, jeździsz na rowerze lub czytasz książkę na kanapie — nasz Szoper starannie wybiera Twoje ulubione produkty i dostarcza je prosto pod Twoje drzwi. Dzięki ekskluzywnym cotygodniowym ofertom i promocjom na najlepsze marki i 100% gwarancji satysfakcji, możesz cieszyć się prostymi i bezpiecznymi zakupami bez obaw.
Posiadamy biura w Warszawie, Mediolanie i Weronie, a nasz serwis działa w 61 włoskich prowincjach i 47 polskich miastach.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.