Komunikaty PR

Znani twórcy internetowi w nowej kampanii InPost

2020-12-16  |  10:00
Biuro prasowe

Poczciwy Krzychu, Magda Bereda, Gimper, Ania Wendzikowska i Kaja Soboń to tylko część influencerów, którzy uczestniczyli w kampanii InPost z okazji postawienia 10 000 Paczkomatów w Polsce. Twórcy zachęcali internautów w mediach społecznościowych do udziału w konkursach. Promocji towarzyszyła również akcja charytatywna. Za koordynowanie działań w ramach kampanii i dobór influencerów odpowiadała agencja GetHero.

Firma InPost postawiła dziesięciotysięczny paczkomat, który został ulokowany w stolicy Dolnego Śląska. Wydarzeniu towarzyszyła kampania, w której udział wzięli popularni twórcy internetowi w składzie: Poczciwy Krzychu (1,3 mln obserwujących), Magda Bereda (864 tys.), Gimper (524 tys.), Ania Wendzikowska (456 tys.), Kaja Soboń (366 tys.), Paula Jagodzińska (342 tys.), Agata Es (214 tys.), Ania Bardowska (202 tys.), Oliwia Szymańska (95,7 tys.) i Bracia (24,5 tys.). W ramach współpracy trwającej od 7 do 14 grudnia influencerzy na swoich kanałach organizowali konkursy, w których internauci mogli wygrać upominki kojarzące się z danym twórcą. Kampanii towarzyszyła również akcja charytatywna, w ramach której z okazji postawienia dziesięciotysięcznego Paczkomatu, InPost przekaże najnowsze konsole Xbox Series X wraz z grą Just Dance 2021 10 domom dziecka wskazanym przez twórców, którzy  wzięli udział w kampanii.

Akcja z udziałem influencerów miała na celu rozprzestrzenienie informacji o dziesięciotysięcznym Paczkomacie, który 6 grudnia stanął we Wrocławiu. To dwa razy więcej niż placówek Poczty Polskiej, dlatego warto podkreślić tę liczbę. Twórcy współpracujący przy kampanii, oprócz organizowania konkursów w komunikacji na swoich kanałach, podkreślali sukces firmy InPost oraz najważniejsze zalety Paczkomatów: nowoczesność, wygodę użytkowania i bezpieczeństwo – zarówno dla nas, jak i dla środowiska. Kampanii towarzyszyła również akcja charytatywna, w której razem z firmą InPost  wywołaliśmy uśmiechy na twarzach dzieci z domów dziecka, obdarowując je cennymi prezentami - mówi Agata Węckowska,  Team Leader i Senior Project Manager.

Za koordynowanie działań podczas kampanii oraz wybór influencerów odpowiadała agencja GetHero specjalizująca się w influencer marketingu.


w GetHero.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.