Komunikaty PR

Zobacz najpopularniejszych wąsaczy w Polsce

2021-11-02  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Tak wygląda sześciu najpopularniejszych wąsaczy w całej Polsce! Poznaj finalistów trzeciej edycji wrocławskiego konkursu Złoty Wąs i wybierz swojego faworyta z najlepszym wąsem. Głosowanie rusza 3 listopada.

Wąsy a la dr Watson, w stylu lampshade, niczym Zorro czy może po prostu English mustache – każde są warte uwagi, ale wygrać może tylko jeden! Właśnie ruszyło internetowe głosowanie na najpopularniejszego wąsacza we wrocławskim plebiscycie Złoty Wąs.

Sześciu finalistów wyłoniono spośród kandydatów z całej Polski. Do finału przeszło czterech wąsaczy z Wrocławia, jeden z Malborka i jeden pochodzący z okolic Krakowa. Panowie zaprezentowali swój zarost w pełnej krasie podczas sesji, która odbyła się w Magnolia Park i warsztacie Unikat.

Zdjęcia dostępne są pod linkiem (fot. Łukasz Giza): https://drive.prexpert.cloud/photo/share/2J4G4Bfn

Który wąs zdobędzie złoto? O tym zdecydują internauci, którzy za pośrednictwem bezpłatnego formularza na stronie www.zlotywas.pl przez ponad dwa tygodnie będą głosować na swojego faworyta.

- Plebiscyt Złotego Wąsa to nie tylko zabawa. Jego głównym celem jest popularyzacja męskiej profilaktyki, otwarta dyskusja o męskich nowotworach bez tabu i uświadomienie panom, jak znaczące jest regularne kontrolowanie własnego organizmu, zwłaszcza w kontekście chorób nowotworowych – podkreśla Marcin Janiszewski z Fundacji Forum Mężczyzn i dodaje, że każdy, kto odda głos w plebiscycie, otrzymuje nagrodę w postaci rabatu w wysokości 25 proc. na badania profilaktyczne w każdym punkcie przyjęć Laboratorium Medycznego Synevo w całej Polsce.

Dodatkowo również każda zarejestrowana na stronie www.zlotywas.pl osoba otrzyma darmowy kupon z badaniami realizowanymi przez Centrum Medyczne Magnolia Park oraz 20-procentowy rabat na konsultację medyczną.

- Magnolia Park od zawsze chętnie promuje profilaktykę i zdrowy tryb życia, dlatego bycie partnerem Złotego Wąsa ma dla nas szczególne znaczenie. Plebiscyt co roku dociera do szerokiego grona odbiorców, co oznacza, że coraz więcej mężczyzn dowiaduje się, jak właściwie dbać o swoje zdrowie i co robić, by uchronić się przed chorobami - mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.

Zwycięzcę tegorocznej edycji konkursu i posiadacza najpopularniejszego wąsa poznamy podczas finału konkursu już 20 listopada. Pierwszy wąsacz otrzyma statuetkę Złotego Wąsa oraz garnitur od partnera wydarzenia, firmy Pawo, zaś wszyscy laureaci - upominki od sklepów zlokalizowanych w Magnolia Park i pakiet badań profilaktycznych.

Podczas finału Złotego Wąsa, w sobotę 20 listopada w Magnolia Park, będzie można nie tylko poznać zwycięzcę plebiscytu, ale także porozmawiać z ekspertami o męskiej profilaktyce i dowiedzieć się, jak właściwie przeprowadzić samobadanie.
 

Więcej informacji:

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji ok. 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in. Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Pull&Bear, RESERVED, Media Markt, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara, Zara Home. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama i sklepu Komfort. W centrum dostępny jest także nowoczesny hipermarket Carrefour, czynny od 7:30. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 700 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, nowy, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl.

Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50-letnim doświadczeniem w branży. Union Investment rozpoczął działalność jako fundusz zarządzający nieruchomościami w Polsce w roku 2008. Od tego czasu nabył zdywersyfikowane portfolio nieruchomości biurowych, handlowych oraz hoteli i kontynuuje dynamiczny wzrost. Łączna wartość aktywów w Polsce to ponad 2 mld euro. Fundusze Union Investment specjalizujące się w nieruchomościach handlowych oraz fundusze specjalne inwestują w wielu różnych lokalizacjach w kraju.

O Multi

Multi Poland jest częścią Multi Corporation, czołowej paneuropejskiej firmy strategicznego zarządzania nieruchomościowymi aktywami handlowymi. Zarządza ona ponad 80 nieruchomościami handlowymi w Europie i Turcji, w tym 6 w Polsce. Przyjmują one ponad 400 milionów klientów rocznie, którzy wydają tu, szacunkowo, 4 miliardy euro w ponad 6 000 sklepów, restauracji i lokali rozrywkowych. Klientami Multi są zarówno globalni inwestorzy nieruchomościowi, jak Union Investment, Credit Suisse, Allianz, CBRE Global Investors, Corestate Capital Group czy Commerz Real, jak i regionalni deweloperzy i właściciele. Multi oferuje pełne spektrum usług zarządczych, w tym: asset management, zarządzanie operacyjne, przebudowę i remonty, komercjalizację, obsługę prawną oraz zarządzanie zgodnością z przepisami. Dzięki swojej szczegółowej znajomości sieci handlowych i innych najemców, inwestorów, konsumentów oraz rynków lokalnych Multi chroni i podnosi wartość aktywów w każdej fazie procesu zarządzania. Szeroka wiedza firmy z zakresu finansów, handlu i techniczna pozwoliła jej w ostatnich kilku latach wyprzedzić branżę w kategoriach najmu, przychodu z czynszów i nowoczesnego marketingu centrów handlowych. Od założenia w 1982 r. firma brała udział w ponad 200 projektach deweloperskich obejmujących łącznie ponad 5 mln mkw. GLA o wartości prawie 13 mld euro oraz zdobyła za nie ponad 200 nagród branżowych. Multi działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w: Belgii, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Słowacji, Hiszpanii, Turcji, Łotwie oraz na Ukrainie i Węgrzech. W polskim portfolio Multi znajdują się nieruchomości komercyjne zlokalizowane we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Koninie, Bielsku-Białej, Katowicach i Szczecinie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nowe Czyżyny organizują bezpłatne badania i warsztaty dla seniorów Biuro prasowe
2024-10-02 | 13:00

Nowe Czyżyny organizują bezpłatne badania i warsztaty dla seniorów

W październiku w Krakowie nie zabraknie atrakcji dla osób starszych. W tym miesiącu obchodzone są aż dwa święta – Międzynarodowy Dzień Seniora oraz Europejski Dzień Seniora.
Styl życia Praskie Dni Seniora w Galerii Wileńskiej już po raz czwarty!
2024-10-01 | 14:00

Praskie Dni Seniora w Galerii Wileńskiej już po raz czwarty!

Praskie Dni Seniora w Galerii Wileńskiej odbędą się już 4 października. W trakcie wydarzenia, którego partnerem strategicznym jest Fundacja A.R.T., na seniorów czekają
Styl życia Międzynarodowy Dzień Kawy: Polacy nie wyobrażają sobie dnia bez tego napoju?
2024-10-01 | 12:32

Międzynarodowy Dzień Kawy: Polacy nie wyobrażają sobie dnia bez tego napoju?

Kawosze w Polsce wypijają średnio 2,4 filiżanki kawy, a aż 87% z nich sięga po nią każdego dnia – wynika z przeprowadzonego na zlecenie Tchibo Warszawa sp. z o.o. badania agencji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.