Zostań w domu! Przekonuje Going. - wiodący przewodnik kulturalny i bileteria
Branża eventowa przeżywa obecnie trudne chwile z powodu pandemii wirusa COVID-19. Większość zbliżających się wydarzeń - koncertów, spotkań, wystaw została już odwołana lub przeniesiona na inny termin. W związku z zaistniałą sytuacją hasło Going. - „Ruszaj w miasto!” zmieni się na pewien czas na „Nie ruszaj w miasto! Zostań w domu.”.
Codziennie polecamy tysiącom ludzi, gdzie wybrać się na miasto, jednak w sytuacji pandemii koronawirusa - dbanie o siebie i najbliższych jest najważniejsze - dlatego na ten moment całkowicie zmieniamy sposób, w jaki się komunikujemy. Wierzymy, że wkrótce wszystko wróci do normy i znów będziemy mogli czerpać garściami z oferty kultury i rozrywki miejskiej. Jednak teraz nie na to czas. Dla branży to wielki cios, ale wypatrujemy poprawy sytuacji, by wesprzeć ze zdwojoną siłą organizatorów i właścicieli lokali - wyjaśnia Anna Maria Żurek, COO Going.
Na pierwszy rzut oka, to działanie wydaje się paradoksalne dla firmy, która żyje ze sprzedaży biletów na wydarzenia, jednak jest w tym głęboki sens. Nasz dział Obsługi Klienta rozmawia codziennie z tysiącami osób, które są pełne niepewności. Uznaliśmy, że troska o imprezowiczów i ich bliskich jest dla nas najważniejsza. Dlatego ważny jest dla nas komunikat - zostańcie w domu, przeczekajmy to wspólnie. Jesteśmy z Wami – dodaje Anna Maria Żurek.
Nie ruszaj w miasto! Spędzaj czas aktywnie w domu
Going. nie tylko sprzedaje bilety, ale także doradza, gdzie wyjść na miasto, mając zaufaną grupę tysięcy odbiorców, którzy codziennie korzystają ze strony i aplikacji. W związku z zaistniałą sytuacją hasło Going. - „Ruszaj w miasto!” zmieni się na pewien czas na „Nie ruszaj w miasto! Zostań w domu.”.
Cały zespół Going., pracuje poza biurem, chce się odnaleźć w nowej sytuacji i pomóc wszystkim - dlatego redakcja będzie podpowiadać pomysły aktywności, które można robić w domu. Muzyka, filmy, seriale, quizy, gry, zabawy z dziećmi. Jesteśmy Going., ale w tej sytuacji nie boimy się być #NOTGoing. Naszą misją będzie zawsze podpowiadanie - co ze sobą zrobić. Jeżeli nie możemy wyjść na miasto - spędzajmy aktywnie czas w domu -przekonuje COO Going.
W ramach akcji okraszonej tym hashtagiem bileteria będzie między innymi publikować serię artykułów, z których będzie się można dowiedzieć się, jak w interesujący sposób spędzić czas w domu, zamiast wychodzić na miasto. Już teraz na blogu można przeczytać pierwszy tekst, a w nim serię porad i pomysłów na domowe aktywności.
W najbliższych dniach pojawią się kolejne materiały - nie zabraknie rekomendacji pozycji książkowych, filmowych, gamingowych czy jedzeniowych. Ponadto w kanałach social media Going. rozpoczął się już pierwszy konkurs z nagrodami- #NOTGoing. with kids, aktywizujący rodziny i zachęcający je do spędzania wspólnie czasu w domu.
Going. wraz z redakcjami magazynów Poptown, newonce, Noizz i Brief angażuje się również w akcję #zostajewdomu, która ma na celu szerzenie społecznej świadomości na temat profilaktyki, higieny i pozostawania w swoim mieszkaniu w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa.
Zakupione bilety
Wzmocniony dział Obsługi Klienta Going. dokłada również wszelkich starań, żeby jak najszybciej zwrócić środki wszystkim, którzy kupili bilety na odwołane wydarzenia i odpowiedzieć na wiadomości od klientów. Jednocześnie bileteria stara się zachęcać do wstrzymania się ze zwrotem biletów na przeniesione wydarzenia, w tym szczególnie na cieszące się ogromnym zainteresowaniem koncerty artystów takich jak: Taco Hemingway, Bass Astral x Igo, czy PRO8L3M, w przypadku których ponowne zdobycie wejściówek może okazać się trudne.
Zwroty biletów to cios nie tylko w samą bileterię, ale także organizatorów wydarzeń, którzy zainwestowali w produkcję, booking artystów i teraz zostają z niczym. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi partnerami i na bieżąco szukamy rozwiązań, które pomogą nam pokonać ten kryzys. W historii branży jeszcze nie było tak trudnej sytuacji. Nieodzowne jest tutaj doświadczenie i możliwości Grupy Empik, której jesteśmy częścią - tłumaczy Anna Maria Żurek.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.