Komunikaty PR

Zostań w domu! Przekonuje Going. - wiodący przewodnik kulturalny i bileteria

2020-03-16  |  09:35
Biuro prasowe

Branża eventowa przeżywa obecnie trudne chwile z powodu pandemii wirusa COVID-19. Większość zbliżających się wydarzeń - koncertów, spotkań, wystaw została już odwołana lub przeniesiona na inny termin. W związku z zaistniałą sytuacją hasło Going. - „Ruszaj w miasto!” zmieni się na pewien czas na „Nie ruszaj w miasto! Zostań w domu.”.

Codziennie polecamy tysiącom ludzi, gdzie wybrać się na miasto, jednak w sytuacji pandemii koronawirusa - dbanie o siebie i najbliższych jest najważniejsze - dlatego na ten moment całkowicie zmieniamy sposób, w jaki się komunikujemy. Wierzymy, że wkrótce wszystko wróci do normy i znów będziemy mogli czerpać garściami z oferty kultury i rozrywki miejskiej. Jednak teraz nie na to czas. Dla branży to wielki cios, ale wypatrujemy poprawy sytuacji, by wesprzeć ze zdwojoną siłą organizatorów i właścicieli lokali - wyjaśnia Anna Maria Żurek, COO Going.

Na pierwszy rzut oka, to działanie wydaje się paradoksalne dla firmy, która żyje ze sprzedaży biletów na wydarzenia, jednak jest w tym głęboki sens. Nasz dział Obsługi Klienta rozmawia codziennie z tysiącami osób, które są pełne niepewności. Uznaliśmy, że troska o imprezowiczów i ich bliskich jest dla nas najważniejsza. Dlatego ważny jest dla nas komunikat - zostańcie w domu, przeczekajmy to wspólnie. Jesteśmy z Wami – dodaje Anna Maria Żurek.

Nie ruszaj w miasto! Spędzaj czas aktywnie w domu

Going. nie tylko sprzedaje bilety, ale także doradza, gdzie wyjść na miasto, mając zaufaną grupę tysięcy odbiorców, którzy codziennie korzystają ze strony i aplikacji. W związku z zaistniałą sytuacją hasło Going. - „Ruszaj w miasto!” zmieni się na pewien czas na „Nie ruszaj w miasto! Zostań w domu.”.

Cały zespół Going., pracuje poza biurem, chce się odnaleźć w nowej sytuacji i pomóc wszystkim - dlatego redakcja będzie podpowiadać pomysły aktywności, które można robić w domu. Muzyka, filmy, seriale, quizy, gry, zabawy z dziećmi. Jesteśmy Going., ale w tej sytuacji nie boimy się być #NOTGoing. Naszą misją będzie zawsze podpowiadanie - co ze sobą zrobić. Jeżeli nie możemy wyjść na miasto - spędzajmy aktywnie czas w domu -przekonuje COO Going.

W ramach akcji okraszonej tym hashtagiem bileteria będzie między innymi publikować serię artykułów, z których będzie się można dowiedzieć się, jak w interesujący sposób spędzić czas w domu, zamiast wychodzić na miasto. Już teraz na blogu można przeczytać pierwszy tekst, a w nim serię porad i pomysłów na domowe aktywności.  

W najbliższych dniach pojawią się kolejne materiały - nie zabraknie rekomendacji pozycji książkowych, filmowych, gamingowych czy jedzeniowych. Ponadto w kanałach social media Going. rozpoczął się już pierwszy konkurs z nagrodami- #NOTGoing. with kids, aktywizujący rodziny i zachęcający je do spędzania wspólnie czasu w domu.

Going. wraz z redakcjami magazynów Poptown, newonce, Noizz i Brief angażuje się również w akcję #zostajewdomu, która ma na celu szerzenie społecznej świadomości na temat profilaktyki, higieny i pozostawania w swoim mieszkaniu w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa.

Zakupione bilety

Wzmocniony dział Obsługi Klienta Going. dokłada również wszelkich starań, żeby jak najszybciej zwrócić środki wszystkim, którzy kupili bilety na odwołane wydarzenia i odpowiedzieć na wiadomości od klientów. Jednocześnie bileteria stara się zachęcać do wstrzymania się ze zwrotem biletów na przeniesione wydarzenia, w tym szczególnie na cieszące się ogromnym zainteresowaniem koncerty artystów takich jak: Taco Hemingway, Bass Astral x Igo, czy PRO8L3M, w przypadku których ponowne zdobycie wejściówek może okazać się trudne.  

Zwroty biletów to cios nie tylko w samą bileterię, ale także organizatorów wydarzeń, którzy zainwestowali w produkcję, booking artystów i teraz zostają z niczym. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi partnerami i na bieżąco szukamy rozwiązań, które pomogą nam pokonać ten kryzys. W historii branży jeszcze nie było tak trudnej sytuacji. Nieodzowne jest tutaj doświadczenie i możliwości Grupy Empik, której jesteśmy częścią - tłumaczy Anna Maria Żurek.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.