#ZostańWDomu - PSH Lewiatan propaguje odpowiedzialną postawę społeczną
Sieć Lewiatan zachęca swoich klientów do odpowiedzialnego zachowania w sytuacji pandemii koronawirusa. Pod hasztagiem #ZostańWDomu przekonuje, że ten czas można spędzić kreatywnie i bezpiecznie. Na dowód zaprasza na swój kanał kulinarny oraz organizuje drugą odsłonę konkursu kulinarnego dla klientów.
Przed Wielkanocą sieć Lewiatan zorganizowała konkurs dla internautów #ZostańWDomu i gotuj z Lewiatanem. Akcja miała na celu zachęcenie - poprzez media społecznościowe - do pozostania w domach oraz pokazanie, że czas izolacji można poświęcić na przykład na rodzinne gotowanie i doskonalenie własnych umiejętności kulinarnych. Zainteresowanie konkursem było tak duże, że sieć zdecydowała się na kontynuację zarówno konkursu, jak też na komunikację wokół bezpiecznych zachowań w czasie pandemii.
- Zainteresowanie konkursem było ogromne. W setkach domów powstały pyszne dania, które nasi klienci przygotowali z bliskimi, przy okazji miło spędzając wspólnie czas. Bardzo nas cieszy tak pozytywny odbiór naszej akcji - klienci pokazali, że naprawdę odpowiedzialnie podchodzą do przestrzegania obostrzeń związanych z epidemią i zostają w domach – podkreśla Marcin Poniatowski, członek Zarządu Lewiatan Holding S.A.
Sieć dostarcza inspiracji na swoim kanale kulinarnym „Gotuję z Lewiatanem” w serwisie YouTube, gdzie zarówno na miłośników gotowania, jak i na początkujących kucharzy, czeka ponad 120 filmów z przepisami. Na internautów, którzy zgłoszą swoje popisowe dania do konkursu czekają nagrody.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.