Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad wyprowadza psa w awaryjnej sytuacji, a po powrocie pojawia się pytanie - jak się odwdzięczyć? Kampania „Koniec z długami”, stworzona przez polski startup Petsy, zachęca do zmiany tego schematu i promuje nowoczesne, profesjonalne podejście do opieki nad zwierzętami - bez niezręczności i emocjonalnych zobowiązań.
Zamiast przysługi – usługa
Jeszcze niedawno petsitting kojarzył się z luksusem zarezerwowanym dla nielicznych. Dziś staje się wygodnym i dostępnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy chcą mieć pewność, że ich pupil trafi w odpowiednie ręce, bez konieczności angażowania rodziny czy przyjaciół.
- Naszą kampanię stworzyliśmy z myślą o osobach, które chcą zapewnić swoim zwierzakom najlepszą i w pełni profesjonalną opiekę, nie obciążając przy tym innych - mówi Michał Wojewoda, CEO Petsy. - Nawet drobna przysługa potrafi przerodzić się w emocjonalne zobowiązanie. Chcemy zaproponować alternatywę: bezpieczną opiekę petsitterów opartą na jasnych zasadach, bez niezręczności i bez długów - dodaje Wojewoda.
Zamiana przysługi na usługę to nie tylko większy komfort, to także gwarancja jakości. Petsitterzy współpracujący z Petsy to zweryfikowane osoby z doświadczeniem, które wiedzą, jak zadbać o potrzeby zwierzaka - od codziennej rutyny, przez zabawę, po zapewnienie poczucia bezpieczeństwa. Tego nie zawsze są w stanie zagwarantować zapracowani bliscy, nawet jeśli bardzo się starają.
Dobro mnoży się dalej. Pomoc dla schronisk
Integralną częścią kampanii jest też wsparcie dla zwierząt w schroniskach. 1% dochodu z każdego zlecenia zrealizowanego przez platformę trafia na zakup karmy dla podopiecznych Schroniska w Korabiewicach.
- Zależy nam, by ta pomoc miała szerszy wymiar. Dlatego każda decyzja o opiece nad pupilem przez Petsy to nie tylko wygoda dla właściciela, ale też realne wsparcie dla zwierząt, które wciąż czekają na swój dom - podkreśla Michał Wojewoda.
Nowy standard. Bez presji i bez długów
Kampania „Koniec z długami” potrwa do końca wakacji i ma promować podejście, w którym petsitting przestaje być luksusem, a staje się codziennym, profesjonalnym rozwiązaniem - tak samo oczywistym jak catering dietetyczny, sprzątanie czy opiekunka do dziecka. To także wstęp do rozmowy o tym, czym dziś jest współczesna odpowiedzialność za zwierzę. To nie tylko karmienie i spacery. To nie ciągła obecność. To świadomość, że czasem najlepsze, co możemy zrobić, to poprosić o pomoc - i wybrać opiekę, która naprawdę odpowiada na potrzeby pupila.
Źródło informacji: Petsy

Bezpieczne święta i sylwester z pupilem

„Woda opadła, psy zostały” – teraz czas na Łódź!

Gwiazdka z nieba dla bezdomnych zwierząt – Psi Targ vol. 8 w Galerii Turzyn
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić
Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.
Farmacja
E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.
Inwestycje
Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.