Życie pełne (intymnych) doznań
Miesiące letnie to czas, kiedy nie chcemy się ograniczać. To właśnie wtedy poszukujemy ciekawych doznań i momentów, które dostarczą nam jak największej przyjemności.To nie tylko wyjazdy, czy festiwale muzyczne, ale też seks, przy którym to od nas zależy czy poczujemy radość chwili na maksa. W maksymalnym przeżywaniu intymnych momentów pomogą najcieńsze prezerwatywy od Durex. Ich przyjemniejszy zapach nie zakłóci doznań, a wygodny, anatomiczny kształt gumki pozwoli dopasować się do każdej sytuacji.
Podróże, koncerty, imprezy – to przykłady wakacyjnych momentów, które dają szczęście i pozwalają czuć, że żyjemy. Ale chwilą, która wywołuje to uczucie w jeszcze większym stopniu, jest seks. Letni klimat sprzyja intymnym momentom, które powinniśmy móc przeżywać w pełni. Takie uczucie powinna dawać prezerwatywa – warto więc postawić na tę, która pozwoli poczuć całą przyjemność w danej chwili.
Durex Invisible – stworzone, by czuć wszystko
Aby sprostać wymaganiom tych, którzy chcą czuć wszystko, Durex udoskonalił swoją linię Durex Invisible. Dzięki innowacyjnej formule są to najcieńsze prezerwatywy w portfolio marki. Do tego przyjemniejszy zapach oraz anatomiczny kształt Easy-on pomagają zmaksymalizować odczucia podczas zbliżenia.
Letnie przygody są tymi, które pozostają w głowie na zawsze, dlatego należy zadbać o ich jakość. Dotyczy to zarówno koncertów, wyjazdów i spotkań z przyjaciółmi, jak i intymnych chwil. Podczas seksu warto pozwolić sobie na pełne doznania i cieszyć się przeżyciami. Bo przyjemność jest nieodłącznym elementem tej chwili, dlatego wybierzmy prezerwatywy, które pomogą nam poczuć ją w pełni.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=92aWiL_wZyg
Durex na FB: https://www.facebook.com/DurexPolska/
Durex na IG: https://www.instagram.com/durex_polska/
To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.
Prezerwatywy Durex. Producent: Reckitt Benckiser Healthcare (UK) Limited. Upoważniony przedstawiciel: RB NL Brands B.V. Podmiot prowadzący reklamę: Reckitt Benckiser (Poland) S.A.
Tour de Pologne w Środzie Wielkopolskiej! Wspólnie kibicujmy na niebiesko
ZMIENIAJĄCA ŻYCIE MOC SEKSU
Seks w ARTE.tv za darmo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.