Komunikaty PR

Życie pełne (intymnych) doznań

2023-08-31  |  01:00
Biuro prasowe

Miesiące letnie to czas, kiedy nie chcemy się ograniczać. To właśnie wtedy poszukujemy ciekawych doznań i momentów, które dostarczą nam jak największej przyjemności.To nie tylko wyjazdy, czy festiwale muzyczne, ale też seks, przy którym to od nas zależy czy poczujemy radość chwili na maksa. W maksymalnym przeżywaniu intymnych momentów pomogą najcieńsze prezerwatywy od Durex. Ich przyjemniejszy zapach nie zakłóci doznań, a wygodny, anatomiczny kształt gumki pozwoli dopasować się do każdej sytuacji. 

Podróże, koncerty, imprezy – to przykłady wakacyjnych momentów, które dają szczęście i pozwalają czuć, że żyjemy. Ale chwilą, która wywołuje to uczucie w jeszcze większym stopniu, jest seks. Letni klimat sprzyja intymnym momentom, które powinniśmy móc przeżywać w pełni. Takie uczucie powinna dawać prezerwatywa – warto więc postawić na tę, która pozwoli poczuć całą przyjemność w danej chwili.

 

Durex Invisible – stworzone, by czuć wszystko

Aby sprostać wymaganiom tych, którzy chcą czuć wszystko, Durex udoskonalił swoją linię Durex Invisible. Dzięki innowacyjnej formule są to najcieńsze prezerwatywy w portfolio marki. Do tego przyjemniejszy zapach oraz anatomiczny kształt Easy-on pomagają zmaksymalizować odczucia podczas zbliżenia.

 

Letnie przygody są tymi, które pozostają w głowie na zawsze, dlatego należy zadbać o ich jakość. Dotyczy to zarówno koncertów, wyjazdów i spotkań z przyjaciółmi, jak i intymnych chwil. Podczas seksu warto pozwolić sobie na pełne doznania i cieszyć się przeżyciami. Bo przyjemność jest nieodłącznym elementem tej chwili, dlatego wybierzmy prezerwatywy, które pomogą nam poczuć ją w pełni.

 

 

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=92aWiL_wZyg

Durex na FB: https://www.facebook.com/DurexPolska/

Durex na IG: https://www.instagram.com/durex_polska/

 

 

To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.

Prezerwatywy Durex. Producent: Reckitt Benckiser Healthcare (UK) Limited. Upoważniony przedstawiciel: RB NL Brands B.V. Podmiot prowadzący reklamę: Reckitt Benckiser (Poland) S.A.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Seks Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Seks Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon (26-27.10.2024)
2024-09-19 | 08:00

Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon (26-27.10.2024)

Konferencja Sekson, rokrocznie organizowana przez Fundację Avalon, to największe w Polsce wydarzenie poświęcone tematom seksualności i rodzicielstwa osób z
Seks Tour de Pologne w Środzie Wielkopolskiej! Wspólnie kibicujmy na niebiesko
2023-07-14 | 10:45

Tour de Pologne w Środzie Wielkopolskiej! Wspólnie kibicujmy na niebiesko

Już 29 lipca od godziny 13:00 zapraszamy do oficjalnej, miejskiej strefy kibica tuż przy Cukrowni Pfeifer & Langen przy ul. Niedziałkowskiego 27! Na wydarzenie zaprasza prezes Cukrowni wraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.