„2 Miliony Grześków do wygrania” w loterii marki
Loteria „2 Miliony Grześków do wygrania” potrwa od 1 lutego do końca marca 2020 r. Każdy konsument, który w promocyjnym opakowaniu wafelków Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g znajdzie hasło „Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g” otrzyma taki sam wafelek gratis.
W puli produktów do rozdania znalazły się aż dwa miliony Grześków! To już druga edycja loterii, oparta na tych samych zasadach, lecz z 2 razy większą liczbą nagród! Promocja zyska szerokie wsparcie komunikacyjne w mediach (TV, online, OOH) oraz punktach sprzedaży w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Wygrane wafelki będzie można odbierać do 30 kwietnia br. Szczegóły loterii oraz regulamin akcji od 1 lutego br. na stronie: www.grzeski.pl.
Organizatorem loterii jest agencja G3 Group.
Kreacje na potrzeby komunikacji loterii przygotował agencja Just.
Media do kampanii reklamowej zakupił dom mediowy Initiative Media.
Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.
Producent: Colian Sp. z o.o.
Marka: Grześki
Produkt: Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g,
Cena regularna: ok. 1,19 zł
Producent: Colian Sp. z o.o.
www.grzeski.pl

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.