Komunikaty PR

25 LAT MARKI CZAS NA HERBATĘ!

2022-10-17  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Największa sieć herbaciana w Polsce, Czas na Herbatę, obchodzi w tym roku swoje 25-lecie. Stworzona ćwierć wieku temu przez małżeństwo Agatę i Jakuba Szurlejów, obecnie posiada 83 salony w kraju, a rocznie obsługuje 725 tysięcy klientów. O powstaniu marki, o tym jak przez ten czas zmieniał się rynek oraz o planach na najbliższe lata opowiada Tomasz Ronczewski, Dyrektor Marketingu w Czas na Herbatę.

Zmiana herbacianej rzeczywistości w Polsce

Polska w końcu lat 90-tych dawała przedsiębiorcom duże szanse rozwoju, konkurencja była ograniczona, a tempo zmian stosunkowo niewielkie. Wtedy też powstawało wiele firm, które obecnie są doskonale znane. Jeśli chodzi o rynek herbaty, to dominowała wówczas tradycyjna, czarna herbata. Marka Czas na Herbatę pragnęła zmienić tę tendencję i rozkochać Polaków także w innych rodzajach tego napoju.

- 25 lat to bardzo długi czas... szczególnie w obecnej rzeczywistości, gdzie wszystko dzieje się bardzo szybko. Klienci wtedy często nie znali herbat dobrych jakościowo, ciekawych mieszanek, nawet zielone herbaty nie były popularne. Zaproponowane przez nas oryginalne kompozycje smakowe, z niepowtarzalnym aromatem, oparte na wysokiej jakości bazach herbacianych szybko znalazły swoich odbiorców. Wiemy, że w naszym kraju kocha się herbatę i cieszymy się, że mogliśmy tę miłość rozbudzić – mówi Tomasz Ronczewski Dyrektor Marketingu w Czas na Herbatę.

- Przez całe ćwierćwiecze musieliśmy dokonywać zmian, jakie naturalnie wymuszał rynek. Priorytetem zawsze było, jest i będzie utrzymanie doskonałej jakości, za jaką ceni się naszą markę i z jaką jesteśmy kojarzeni. Obecnie stale rosnąca konkurencja i rozwój sprzedaży przez Internet przyczyniają się do tego, że mamy cały czas atrakcyjną ofertę, wprowadzamy ciągłe zmiany, wiele nowości. Na przykład teraz aby wspólnie z klientami świętować nasze 25 lat, wprowadziliśmy specjalne herbaty urodzinowe z możliwością aż 50% rabatu, a także możliwość dobrania określonego produktu za 1 zł. Staramy się aby nasza oferta zawsze odpowiadała potrzebom klientów. – dodaje Tomasz Ronczewski.

Czego oczekują klienci?

W obecnych czasach klienci są świetnymi researcherami, potrafią znaleźć to, czego naprawdę potrzebują, a firmy wychodzą im naprzeciw.

- Świadomi klienci wymagają produktów naturalnych, chcą znać, jak najwięcej szczegółów. Liczy się już nie tylko niepowtarzalny smak i aromat, ale też funkcjonalność produktu czy jego opakowanie. Klienci oczekują również miejsc, gdzie mogą kupić komplet rzeczy potrzebnych do właściwego zaparzania czasem bardzo drogiej herbaty. Jest to cały rytuał, który my jako marka, musimy zapewnić. Świadomy konsument czerpie rady od profesjonalnych doradców, ale też z różnych źródeł internetowych, w których obecny sprzedawca musi istnieć jako ekspert. Wszystkie te rzeczy istnieją na naszej stronie internetowej oraz w salonach. – wyjaśnia Tomasz Ronczewski.

Jakie są przewidywania i plany marki?

- W ciągu najbliższych lat spodziewamy się dalszego rozwoju ze szczególnym uwzględnieniem asortymentu funkcjonalnego oraz klasycznego. Trendy te, tak widoczne nie tylko w branży herbat, mogą być jednak zahamowane i zmienione poprzez niestabilną sytuację gospodarczo-polityczną, gdzie zachwiane łańcuchy dostaw, zmiany przyzwyczajeń zakupowych konsumentów i rosnące ceny zmuszają na nas do zmian. Nasze produkty kiedyś obecne tyko
w specjalistycznych salonach Czas na Herbatę można znaleźć również w sieciowych sklepach takich jak np. Rossmann, Selgros. Obecni jesteśmy na wszystkich topowych portalach ecommercowych jak allegro.pl, amazon.pl oraz intensyfikujemy nasze działania oparte o serwis www.czasnaherbate.net. W najbliższych latach chcemy dalej zwiększać naszą sieć salonów, ale również wpasować się w trendy internetowe, rynkowe oraz rozwinąć sprzedaż
w Europie.
– podsumowuje Tomasz Ronczewski.

 

Czas na Herbatę – największa sieć herbaciana w kraju. W tym roku obchodzi swoje 25-lecie. Czas na herbatę to zachęta do ich smakowania. Podróż po zakątkach niezwykłych smaków rozpoczęła się w 1997 roku we Wrocławiu. Wtedy to dwoje ludzi pełnych pasji i marzeń, Agata i Jakub Szurlejowie, zapragnęło zmienić herbacianą rzeczywistość. Wiele lat odkrywania i eksperymentowania, pozwoliło marce Czas na Herbatę stworzyć bogatą ofertę herbat z najdalszych zakątków świata, wyróżniających się głębią smaku i aromatu, które w magiczny sposób zamieniają zwykłe momenty dnia codziennego w niezwykłe i wyjątkowe. Herbacianą paletę barw, od białych przez zielone, żółte, czarne i czerwone, a nawet turkusowe i kwitnące, uzupełniają unikalne, tworzone przez markę receptury kompozycji herbacianych. Bogactwo natury pozwoliło dopełnić asortyment o wysokogatunkowe kawy, wiele rodzajów Yerba Mate, zdrowotne zioła, całą gamę przepysznych czekoladowych łakoci, konfitur czy owocowych syropów. Ofertę domykają niezbędne akcesoria: zaparzacze, filiżanki czy dzbanki, które w połączeniu z pozostałymi produktami mogą stanowić doskonały prezent na każdą okazję. Zapraszamy Cię do świata wypełnionego smakami. Znajdź swój Czas na Herbatę. 

https://czasnaherbate.net/

 

Kontakt dla mediów: marketing@herbata.net, +48 607 427 877

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.