Komunikaty PR

3 ciekawostki o popularnej przekąsce na Dzień Kabanosa

2024-02-23  |  15:08
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Kabanosy to jedna z ulubionych przekąsek Polaków. Znajdziemy je na stołach podczas oglądania filmów, kibicowania ulubionym drużynom sportowym oraz w czasie każdej mniejszej lub większej podróży, czy imprez. Można śmiało powiedzieć, że kabanosy stały się nieodłącznym elementem życia konsumentów i dzisiaj z wielkim apetytem zajadamy się nimi w każdej sytuacji. I choć to popularna i dostępna przekąska, kryje się za nią sporo liczb, o których mało kto wie. Z okazji Dnia Kabanosa, który przypada na 26 lutego, marka Tarczyński przygotowała trzy ciekawostki na temat tych lubianych produktów!

1. Ile kabanosów potrzeba, aby owinąć kulę ziemską?

Rocznie w Polsce sprzedawanych jest ponad 190 milionów paczek kabanosów! Gdyby rozwijać kabanosy, okazałoby się, że mogą osiągnąć łączną długość nawet 600 000 km. Chcąc przedstawić to bardziej obrazowo, to rozwinięcie i ułożenie w linię wszystkich kabanosów sprzedawanych rocznie w Polsce mogłoby wystarczyć, aby owinąć kulę ziemską około 15 razy. Skala jest więc ogromna, ale to nic dziwnego. Kabanosy są przekąską, po którą konsumenci sięgają bardzo często, a średnio 2 na 3 paczki konsumowanych kabanosów to właśnie marka Tarczyński.

2. 91% Polaków sięga po kabanosy

Kabanosy to przekąska, którą zajada się większość Polaków, a firma Tarczyński stale dostarcza kolejnych powodów do konsumpcji i wciąż zaskakuje nowościami i…innowacyjnością. Przykładowo marka w swoich produktach stawia na nowe receptury, pozwalające na obniżenie zawartości tłuszczu aż o 40% oraz na intrygujące smaki, proponując innowacyjną recepturę kabanosów z nadzieniem czy kabanosy roślinne.

 Co sprawia, że kabanosy są tak popularne? – Oczywiście ich wyjątkowy smak, dostępność w wielu wariantach, a przede wszystkim uniwersalność. Nieważne, czy spędzamy czas w domu, czy zdobywamy najwyższe szczyty. Kabanosy Tarczyński stały się symbolem, z którym z dumą podróżujemy się i dzielimy z bliskimi w naszych domach, pokazując to, co w Polsce mamy najlepsze – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu Tarczyński S.A.

3. Światowa przekąska na różnych kontynentach

Niezwykła popularność kabanosów sprawiła, że istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo znalezienia  tej przekąski w najdalszych zakątkach świata. To produkt lubiany nie tylko przez Polaków, dlatego jego dostępność jest już powszechna. Kabanosy produkowane przez Tarczyński konsumenci znajdą w aż 30 krajach, również w tak odległych jak Wietnam czy Stany Zjednoczone.


Kontakt dla mediów:

Jakub Głogowski

Communication Manager

Kom.: + 48 605 971 135

E-mail: jglogowski@tarczynski.pl


Grupa Tarczyński

Tarczyński S.A. to innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych. Tarczyński jest marką numer 1 w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Co roku otrzymuje liczne wyróżnienia, a oferowane produkty są obecnie dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na 3 kontynentach. Firma posiada własne laboratorium, zespół technologów, a także rozbudowany dział jakości oraz jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. Inwestuje w rozbudowę zakładu i zakup nowoczesnych, przyjaznych dla środowiska technologii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.