Komunikaty PR

3 ciekawostki o popularnej przekąsce na Dzień Kabanosa

2024-02-23  |  15:08
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Kabanosy to jedna z ulubionych przekąsek Polaków. Znajdziemy je na stołach podczas oglądania filmów, kibicowania ulubionym drużynom sportowym oraz w czasie każdej mniejszej lub większej podróży, czy imprez. Można śmiało powiedzieć, że kabanosy stały się nieodłącznym elementem życia konsumentów i dzisiaj z wielkim apetytem zajadamy się nimi w każdej sytuacji. I choć to popularna i dostępna przekąska, kryje się za nią sporo liczb, o których mało kto wie. Z okazji Dnia Kabanosa, który przypada na 26 lutego, marka Tarczyński przygotowała trzy ciekawostki na temat tych lubianych produktów!

1. Ile kabanosów potrzeba, aby owinąć kulę ziemską?

Rocznie w Polsce sprzedawanych jest ponad 190 milionów paczek kabanosów! Gdyby rozwijać kabanosy, okazałoby się, że mogą osiągnąć łączną długość nawet 600 000 km. Chcąc przedstawić to bardziej obrazowo, to rozwinięcie i ułożenie w linię wszystkich kabanosów sprzedawanych rocznie w Polsce mogłoby wystarczyć, aby owinąć kulę ziemską około 15 razy. Skala jest więc ogromna, ale to nic dziwnego. Kabanosy są przekąską, po którą konsumenci sięgają bardzo często, a średnio 2 na 3 paczki konsumowanych kabanosów to właśnie marka Tarczyński.

2. 91% Polaków sięga po kabanosy

Kabanosy to przekąska, którą zajada się większość Polaków, a firma Tarczyński stale dostarcza kolejnych powodów do konsumpcji i wciąż zaskakuje nowościami i…innowacyjnością. Przykładowo marka w swoich produktach stawia na nowe receptury, pozwalające na obniżenie zawartości tłuszczu aż o 40% oraz na intrygujące smaki, proponując innowacyjną recepturę kabanosów z nadzieniem czy kabanosy roślinne.

 Co sprawia, że kabanosy są tak popularne? – Oczywiście ich wyjątkowy smak, dostępność w wielu wariantach, a przede wszystkim uniwersalność. Nieważne, czy spędzamy czas w domu, czy zdobywamy najwyższe szczyty. Kabanosy Tarczyński stały się symbolem, z którym z dumą podróżujemy się i dzielimy z bliskimi w naszych domach, pokazując to, co w Polsce mamy najlepsze – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu Tarczyński S.A.

3. Światowa przekąska na różnych kontynentach

Niezwykła popularność kabanosów sprawiła, że istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo znalezienia  tej przekąski w najdalszych zakątkach świata. To produkt lubiany nie tylko przez Polaków, dlatego jego dostępność jest już powszechna. Kabanosy produkowane przez Tarczyński konsumenci znajdą w aż 30 krajach, również w tak odległych jak Wietnam czy Stany Zjednoczone.


Kontakt dla mediów:

Jakub Głogowski

Communication Manager

Kom.: + 48 605 971 135

E-mail: jglogowski@tarczynski.pl


Grupa Tarczyński

Tarczyński S.A. to innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych. Tarczyński jest marką numer 1 w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Co roku otrzymuje liczne wyróżnienia, a oferowane produkty są obecnie dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na 3 kontynentach. Firma posiada własne laboratorium, zespół technologów, a także rozbudowany dział jakości oraz jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. Inwestuje w rozbudowę zakładu i zakup nowoczesnych, przyjaznych dla środowiska technologii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Edukacja

Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.