Komunikaty PR

7 nawyków, które zmienią Twoje życie na lepsze!

2024-02-26  |  02:00
Biuro prasowe

Chcesz osiągnąć sukces, a może zależy Ci, aby mieć lepszą jakość życia? Nie stanie się tak, tylko dlatego, że 1 stycznia zapisałeś cele na 2024 rok w nowym kalendarzu. To, co jest niezbędne w utrzymaniu postanowień, to wypracowanie dobrych nawyków. Przedstawiamy siedem codziennych nawyków, które warto rozwijać, aby zwiększyć swoją szansę na sukces! Wypróbuj te, które przemawiają do Ciebie najbardziej, a kto wie, może już wkrótce odczujesz pierwsze efekty.

 

1. Dobrze zacznij dzień!

To, co robisz rano i jak wykorzystujesz poranek, ma w dużym stopniu wpływ na to, jak będzie wyglądała dalsza część Twojego dnia. Dlatego po przebudzeniu, zamiast scrollować smartfon i przeglądać media społecznościowe, postaw na poranek w stylu slow. 10 minut czytania książki, 5 minut zapisywania myśli w kalendarzu, kolejne 10 minut poświęć na rozciąganie lub ćwiczenia oddechowe, a do tego pół godziny porannej przebieżki. Taki schemat uwolni Twoją głowę od pracy i sprawi, że poranek stanie się lepszy!

2. Zjedz śniadanie!

Mówi się, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Powód? Jest prosty, to nie tylko paliwo na resztę doby, ale przede wszystkim lepsze skupienie i osiąganie lepszych wyników. Staraj się wybierać lekkostrawne opcje bogate w tłuszcze, białko i węglowodany, np. jajecznicę z pełnoziarnistym tostem, wędzonym łososiem i awokado. Dobrym pomysłem może być przyrządzenie sobie odżywczego koktajlu np. ready to drink od Huel, który dostarczy odpowiednio zbilansowanych 26 najważniejszych składników odżywczych i witamin do sprawnego funkcjonowania organizmu.

3. Wejdź w tryb treningowy.

Wycisz się przed treningiem, odetnij od wszelkich rozpraszaczy i mentalnie staraj się wejść w tryb treningowy. Nie spiesz się - spokojnie rozpakuj torbę treningową i wybierz ulubioną piosenkę, która doda Ci energii. Każdą czynność, tuż przed właściwym treningiem, wykonuj spokojnie i metodycznie, rozładowując napięcie i oczyszczając umysł.

4. Wizualizuj marzenia.

Jeśli twoje marzenia wydają ci się nieosiągalne niczym księżyc, czas zmienić to przekonanie. Wizualizuj swoją przyszłość poprzez spisywanie celów, a potem staraj się podporządkowywać im wszystko co robisz. Twój mózg nie widzi różnicy między wizualizacją przyszłości a przeżywaniem tego naprawdę. Gdy każdego dnia wizualizujesz swoje cele jako już osiągnięte, w twojej podświadomości powstaje konflikt między tym, co sobie wyobrażasz, a tym co rzeczywiście masz. Dzięki temu Twoja podświadomość, próbuje wpływać na osiągnięcie celów zgodnie z Twoją wizualizacją marzeń.

5. Doceniaj swoje ciało.

Oczywiście zdarzają się dni, kiedy brakuje ochoty na trening. W momentach rezygnacji, staraj się zmotywować do ruchu, tym, że możliwość uprawiania sportu to ogromny przywilej. Często też zaczynamy doceniać to wszystko, na co pozwala nam nasze ciało, gdy spotykamy się z osobą z niepełnosprawnością. Widzimy wtedy, że dla kogoś innego coś, co dla nas jest zwyczajne i proste, może być czymś nieosiągalnym lub bardzo trudnym. Nie czekajmy na takie momenty. Nauczmy się doceniać swoje ciało tu i teraz!

6. Trzymaj się mantry.

W utrzymaniu długofalowego i rygorystycznego planu treningowego pomoże Ci  mantra złożona z trzech słów: konsekwencja, zaangażowanie i zobowiązanie. Jeśli do treningu i odżywiania podchodzisz konsekwentnie, szybko zobaczysz efekty. Zaangażowanie pomaga wytrwać w postanowieniu na długo po tym, jak opadnie pierwotny zapał. A podejmując zobowiązanie, bierzesz odpowiedzialność za swoje wybory i nie zniechęcasz się potknięciami — tylko wtedy masz optymalne warunki do osiągnięcia sukcesu.

7. Nie zapominaj odpoczywać.

Pamiętaj - odpoczynek należy się każdemu! Możesz poświęcić ostatni dzień weekendu na reset i przygotowanie się na nadchodzący tydzień. W tym dniu określ swoje cele na dany tydzień i zaplanuj treningi, dzięki temu utrzymasz wysoki poziom motywacji. Dzień w stylu “off” pomoże Ci wejść w nowy tydzień wypoczętym i z czystą głową. Taki nawyk pozytywnie wpłynie na Twoje nastawienie, a do tego przełoży się na lepsze samopoczucie i osiągnięcia sportowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Majówka 2024: Sekret azjatyckiego grilla Biuro prasowe
2024-04-15 | 10:30

Majówka 2024: Sekret azjatyckiego grilla

Majówka 2024: Sekret azjatyckiego grilla Popularność kuchni azjatyckiej w Polsce stale rośnie. Obietnica intensywnych smaków i egzotycznych doznań sprawia, że poszukiwanie
Żywienie Kolejny krok ku produkcji mleka A2A2 w Polsce. Trzecia edycja projektu.
2024-04-12 | 12:00

Kolejny krok ku produkcji mleka A2A2 w Polsce. Trzecia edycja projektu.

Ruszyła kolejna edycja współfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka projektu „A2A2 – nowa droga produktów mlecznych – zastosowanie selekcji genomowej w produkcji
Żywienie EUROPEJSKI DZIEŃ ŚNIADAŃ JUŻ 24 KWIETNIA – JAK ŚNIADANIUJĄ POLACY?
2024-04-12 | 01:00

EUROPEJSKI DZIEŃ ŚNIADAŃ JUŻ 24 KWIETNIA – JAK ŚNIADANIUJĄ POLACY?

Mówi się, że „śniadanie no najważniejszy posiłek dnia”, a z badań prowadzonych przez różne instytuty badawcze wynika, że faktycznie w to wierzmy, bo około 90%

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Teatr

Joanna Trzepiecińska: W polskim kinie nie ma już ról dla kobiety w moim wieku. Weszło już inne pokolenie, które ma swoją widownię i są inne oczekiwania

Aktorka podkreśla, że na razie nie widzi dla siebie miejsca w polskich produkcjach. Z jej obserwacji wynika, że reżyserzy skupiają się teraz na innej grupie wiekowej i właśnie dlatego dużo pracy ma młode pokolenie. Joanna Trzepiecińska nie ubolewa jednak z tego powodu, bo choć nie dostaje propozycji od twórców filmów i seriali, to dużo występuje na teatralnych scenach – w spektaklach i recitalach.

Farmacja

Bioinformatyczne narzędzia ułatwiają diagnostykę opartą na danych genetycznych. W Polsce dostęp do niej wciąż jest niewystarczający

Głównie na rynek amerykański trafiają rozwiązania z zakresu diagnostyki genetycznej opracowywane na całym świecie, również w Polsce. Na rodzimym rynku wciąż brakuje spójnych działań na rzecz przeprowadzania takich badań i ich wykorzystywania w praktyce klinicznej. Strategia powinna obejmować m.in. stworzenie ram prawnych, odpowiednią wycenę i kształcenie kadr. Jak się okazuje, choć teoretycznie możemy w leczeniu nowotworów sięgać już po terapie celowane, to nakłady na badania umożliwiające ich odpowiedni dobór stanowią zaledwie ułamek procenta wydatków na onkologię.