Komunikaty PR

8 edycja akcji „Nakarm koty z COTE” – zakończona REKORDOWYM wynikiem!

2021-03-23  |  12:33
Biuro prasowe

Kolejna edycja akcji „Nakarm koty z COTE” za nami. Był to fantastyczny czas ponad 3 miesięcy ogromnego zaangażowania osób kochających zwierzaki. Osiągnięto REKORDOWY wynik.
Do Schronisk oraz Fundacji opiekujących się bezdomnymi kotami trafi ponad 6 ton karmy
o wartości ponad 72 000 złotych.

„Nakarm koty z COTE” to wyjątkowa inicjatywa firmy Vinex Slaviantsi Poland Sp. z o.o. Już od 8 lat poprzez swój autorski projekt wspiera Schroniska i Fundacje opiekujące się bezdomnymi kotami.

- Ponad osiem lat temu zdecydowaliśmy się przeznaczać fundusze na wspieranie kotów znajdujących się pod opieką Schronisk i Fundacji, zamiast na produkowanie gadżetów i wielkich akcji marketingowych. Z perspektywy czasu wiemy, że to był właściwy wybór. Z roku na rok nasza akcja zatacza coraz szersze kręgi. Wiemy, że wiele Organizacji czeka na nasze wsparcie, co pokazuje jak ważnym elementem jest „Nakarm koty z COTE”. – podkreśla Zofia Lewandowska Marketing Manager Vinex Slaviantsi Poland Sp. z o.o.

Zasady akcji były niezwykle proste. Od każdej butelki COTE sprzedanej w trakcie trwania akcji Organizator przeznacza 10 groszy na karmę dla kotów. Specjalnie stworzona strona pozwalała oddawać głosy na wybraną organizację, do której chcemy aby trafiło jedzenie dla kotów. Po zakończeniu jest ona rozdzielana proporcjonalnie co do wyników głosowania. Wszyscy uczestnicy otrzymują tak istotne wsparcie. 

Nakarm koty z COTE 8 w liczbach

Do tegorocznej edycji zaproszone zostały 24 organizacje, na które każda pełnoletnia osoba mogła oddać głos. Akcja przebiegała w 3 etapach. W każdym z nich można było głosować na konkretne Organizacje. Organizatorzy akcji szacowali, że uda się przekazać produkty dla zwierząt o wartości około 30.000 zł, ale wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania:

84 dni głosowania

24 Fundacje i Schroniska

14868 oddanych głosów

6 345 kilogramy karmy dla kotów o wartości 72 333 złotych

- Tegoroczna edycja akcji była wyjątkowa. I to nie tylko ze względu na obecną sytuację pandemiczną, ale przede wszystkim chodzi mi o ludzi o olbrzymich sercach, którzy włączyli się w naszą inicjatywę. Dzięki nim i naszemu Partnerowi - firmie HUSSE przekażemy do 24 Organizacji 6345 kg karmy
o wartości 72333 zł. To rekord naszych dotychczasowych edycji. Dlatego chciałabym bardzo serdecznie podziękować wszystkim, którzy przyłożyli chociażby małą cegiełkę do tego sukcesu: kupując nasze wina, głosując, udostępniając informacje o akcji.

Szczególne podziękowania składam do naszych partnerów: firmie HUSSE, która jak zawsze wspierała nas na każdym etapie akcji, CAT EXPERTS, VET EXPERT oraz magazyny: Trzy Koty, Business Woman&Life i ONET. Jestem przekonana, że bez nich ta akcja nie byłaby taka sama. Z takim wsparciem organizacja akcji jest czystą przyjemnością dodaje Zofia Lewandowska

Już wkrótce karma trafi do Organizacji biorących udział w 8 edycji akcji.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie „Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:05

„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił
Żywienie Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!
2024-07-03 | 15:00

Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!

Spotkanie z ulubionymi postaciami z kultowych animacji, światowej klasy pokazy oraz pięć niezwykłych krain – to tylko część atrakcji jakie czekają na zwycięzcę loterii „Mus
Żywienie Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
2024-07-02 | 11:00

Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach

Świadomość konsumentów w kwestii odżywiania rośnie w szybkim tempie, co potwierdzają wyraźne trendy z ostatnich lat[i]. Polacy coraz uważniej analizują składy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Podczas studiów uczyliśmy się żonglerki maczugami i popisów cyrkowych. Te umiejętności przydały mi się w zawodzie aktora

W pracy zawodowej kolejny raz przydały się Mateuszowi Banasiukowi umiejętności zdobyte w szkole aktorskiej. W spektaklu „Wypiór” wystawianym na scenie Teatru IMKA odtwórca roli Łukasza udowodnił, że potrafi perfekcyjnie żonglować, wzbudzając podziw widowni. W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle artysta zdradza, że podczas studiów nauczył się jeszcze kilku innych sztuczek cyrkowych.