Komunikaty PR

8 edycja akcji „Nakarm koty z COTE” – zakończona REKORDOWYM wynikiem!

2021-03-23  |  12:33
Biuro prasowe

Kolejna edycja akcji „Nakarm koty z COTE” za nami. Był to fantastyczny czas ponad 3 miesięcy ogromnego zaangażowania osób kochających zwierzaki. Osiągnięto REKORDOWY wynik.
Do Schronisk oraz Fundacji opiekujących się bezdomnymi kotami trafi ponad 6 ton karmy
o wartości ponad 72 000 złotych.

„Nakarm koty z COTE” to wyjątkowa inicjatywa firmy Vinex Slaviantsi Poland Sp. z o.o. Już od 8 lat poprzez swój autorski projekt wspiera Schroniska i Fundacje opiekujące się bezdomnymi kotami.

- Ponad osiem lat temu zdecydowaliśmy się przeznaczać fundusze na wspieranie kotów znajdujących się pod opieką Schronisk i Fundacji, zamiast na produkowanie gadżetów i wielkich akcji marketingowych. Z perspektywy czasu wiemy, że to był właściwy wybór. Z roku na rok nasza akcja zatacza coraz szersze kręgi. Wiemy, że wiele Organizacji czeka na nasze wsparcie, co pokazuje jak ważnym elementem jest „Nakarm koty z COTE”. – podkreśla Zofia Lewandowska Marketing Manager Vinex Slaviantsi Poland Sp. z o.o.

Zasady akcji były niezwykle proste. Od każdej butelki COTE sprzedanej w trakcie trwania akcji Organizator przeznacza 10 groszy na karmę dla kotów. Specjalnie stworzona strona pozwalała oddawać głosy na wybraną organizację, do której chcemy aby trafiło jedzenie dla kotów. Po zakończeniu jest ona rozdzielana proporcjonalnie co do wyników głosowania. Wszyscy uczestnicy otrzymują tak istotne wsparcie. 

Nakarm koty z COTE 8 w liczbach

Do tegorocznej edycji zaproszone zostały 24 organizacje, na które każda pełnoletnia osoba mogła oddać głos. Akcja przebiegała w 3 etapach. W każdym z nich można było głosować na konkretne Organizacje. Organizatorzy akcji szacowali, że uda się przekazać produkty dla zwierząt o wartości około 30.000 zł, ale wynik przeszedł najśmielsze oczekiwania:

84 dni głosowania

24 Fundacje i Schroniska

14868 oddanych głosów

6 345 kilogramy karmy dla kotów o wartości 72 333 złotych

- Tegoroczna edycja akcji była wyjątkowa. I to nie tylko ze względu na obecną sytuację pandemiczną, ale przede wszystkim chodzi mi o ludzi o olbrzymich sercach, którzy włączyli się w naszą inicjatywę. Dzięki nim i naszemu Partnerowi - firmie HUSSE przekażemy do 24 Organizacji 6345 kg karmy
o wartości 72333 zł. To rekord naszych dotychczasowych edycji. Dlatego chciałabym bardzo serdecznie podziękować wszystkim, którzy przyłożyli chociażby małą cegiełkę do tego sukcesu: kupując nasze wina, głosując, udostępniając informacje o akcji.

Szczególne podziękowania składam do naszych partnerów: firmie HUSSE, która jak zawsze wspierała nas na każdym etapie akcji, CAT EXPERTS, VET EXPERT oraz magazyny: Trzy Koty, Business Woman&Life i ONET. Jestem przekonana, że bez nich ta akcja nie byłaby taka sama. Z takim wsparciem organizacja akcji jest czystą przyjemnością dodaje Zofia Lewandowska

Już wkrótce karma trafi do Organizacji biorących udział w 8 edycji akcji.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.