Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na produkty niezawierające cukrów dodanych oraz zainteresowanie jogurtami w formie pitnej, portfolio marki Activia zostało poszerzone o nowe warianty smakowe produktów pitnych bez dodatku cukru: truskawka-banan oraz mango-banan. Jogurty Activia to także wsparcie dla zdrowia jelit. Zawierają wapń pomagający w prawidłowym funkcjonowaniu enzymów trawiennych oraz żywe kultury bakterii. Rozszerzeniu oferty towarzyszy kampania marketingowa.
Konsumenci coraz częściej dążą do prowadzenia zdrowszego stylu życia, czego wyrazem jest m.in. poszukiwanie produktów spożywczych bez dodatku cukru. Jak pokazują wyniki badań, 51% klientów deklaruje, że spożywa mniej produktów zawierających cukier, a 27% aktywnie szuka wariantów o jego ograniczonej ilości lub całkowicie go pozbawionych[1]. Równolegle rośnie także zainteresowanie jogurtami w formie pitnej - w 2023 roku segment ten zanotował wzrost na poziomie 19,8% w ujęciu wartościowym[2].
– Stale i uważnie wsłuchujemy się w potrzeby konsumentów, monitorujemy także sytuację na rynku. Wzbogacenie portfolio marki Activia o dwa kolejne warianty jogurtów pitnych bez dodatku cukru to odpowiedź na trendy oraz oczekiwania. Warto podkreślić, że tak jak inne produkty marki Activia, również wspierają one zdrowie jelit i komfort trawienia, dzięki obecności żywych kultur jogurtowych, które przyjmowane w odpowiedniej ilości wspomagają proces trawienia laktozy, co jest szczególnie ważne dla osób mających z tym trudności. Naturalną korzyścią troski o zdrowie jelit jest również lepsze samopoczucie. Trzeba jednak pamiętać, że kluczowe znaczenie ma zbilansowana dieta i zdrowy styl życia – mówi Wiktoria Zoremba, Młodsza Kierowniczka Marki Activia.
Niech żyją jelita!
Nowe warianty smakowe Activia bez dodatku cukru: truskawka-banan oraz mango-banan już można znaleźć na półkach hipermarketów, supermarketów, a także sklepów mniejszego formatu. Nie zawierają dodatku cukru, a ich słodycz pochodzi wyłącznie z owoców i mleka, co sprawia, że są idealne dla osób poszukujących owocowych smaków bez cukrów dodanych. Dodatkowo, tak jak wszystkie produkty Activia, zawierają żywe kultury bakterii jogurtowych, wspierające zdrowie jelit. Są także źródłem wapnia, pomagającego w prawidłowym funkcjonowaniu enzymów trawiennych.
Dzięki wygodnej formie butelki (pojemność 270 g), jogurty pitne Activia można spożywać również poza domem.
Wprowadzeniu nowych produktów na rynek towarzyszy wielokanałowa kampania marketingowa. W telewizji prezentowane są spoty, których autorem jest agencja NAV agency. Realizowane są także działania z influencerami, za które odpowiada agencja Tears of Joy oraz aktywności w mediach społecznościowych, koordynowane przez NAV agency. Zaplanowano również aktywacje konsumenckie.
[1] Nielsen Grudzień’23; IPSOS FoofTrends 2023, Mintel Newsletter: Sugar Reduction 6’23; Panel Gospodarstw Domowych GfK.
[2] Tamże.
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Zioła mają … smak!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.