Komunikaty PR

Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru

2024-06-25  |  10:15
Biuro prasowe

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na produkty niezawierające cukrów dodanych oraz zainteresowanie jogurtami w formie pitnej, portfolio marki Activia zostało poszerzone o nowe warianty smakowe produktów pitnych bez dodatku cukru: truskawka-banan oraz mango-banan. Jogurty Activia to także wsparcie dla zdrowia jelit. Zawierają wapń pomagający w prawidłowym funkcjonowaniu enzymów trawiennych oraz żywe kultury bakterii. Rozszerzeniu oferty towarzyszy kampania marketingowa.

Konsumenci coraz częściej dążą do prowadzenia zdrowszego stylu życia, czego wyrazem jest m.in. poszukiwanie produktów spożywczych bez dodatku cukru. Jak pokazują wyniki badań, 51% klientów deklaruje, że spożywa mniej produktów zawierających cukier, a 27% aktywnie szuka wariantów o jego ograniczonej ilości lub całkowicie go pozbawionych[1]. Równolegle rośnie także zainteresowanie jogurtami w formie pitnej - w 2023 roku segment ten zanotował wzrost na poziomie 19,8% w ujęciu wartościowym[2].

Stale i uważnie wsłuchujemy się w potrzeby konsumentów, monitorujemy także sytuację na rynku. Wzbogacenie portfolio marki Activia o dwa kolejne warianty jogurtów pitnych bez dodatku cukru to odpowiedź na trendy oraz oczekiwania. Warto podkreślić, że tak jak inne produkty marki Activia, również wspierają one zdrowie jelit i komfort trawienia, dzięki obecności żywych kultur jogurtowych, które przyjmowane w odpowiedniej ilości wspomagają proces trawienia laktozy, co jest szczególnie ważne dla osób mających z tym trudności. Naturalną korzyścią troski o zdrowie jelit jest również lepsze samopoczucie. Trzeba jednak pamiętać, że kluczowe znaczenie ma zbilansowana dieta i zdrowy styl życia – mówi Wiktoria Zoremba, Młodsza Kierowniczka Marki Activia.

Niech żyją jelita!

Nowe warianty smakowe Activia bez dodatku cukru: truskawka-banan oraz mango-banan już można znaleźć na półkach hipermarketów, supermarketów, a także sklepów mniejszego formatu. Nie zawierają dodatku cukru, a ich słodycz pochodzi wyłącznie z owoców i mleka, co sprawia, że są idealne dla osób poszukujących owocowych smaków bez cukrów dodanych. Dodatkowo, tak jak wszystkie produkty Activia, zawierają żywe kultury bakterii jogurtowych, wspierające zdrowie jelit. Są także źródłem wapnia, pomagającego w prawidłowym funkcjonowaniu enzymów trawiennych.

Dzięki wygodnej formie butelki (pojemność 270 g), jogurty pitne Activia można spożywać również poza domem.

Wprowadzeniu nowych produktów na rynek towarzyszy wielokanałowa kampania marketingowa. W telewizji prezentowane są spoty, których autorem jest agencja NAV agency. Realizowane są także działania z influencerami, za które odpowiada agencja Tears of Joy oraz aktywności w mediach społecznościowych, koordynowane przez NAV agency. Zaplanowano również aktywacje konsumenckie.

 


[1] Nielsen Grudzień’23; IPSOS FoofTrends 2023, Mintel Newsletter: Sugar Reduction 6’23; Panel Gospodarstw Domowych GfK.

[2] Tamże.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polscy konsumenci zainteresowani mlekiem A2A2 Biuro prasowe
2024-06-28 | 10:00

Polscy konsumenci zainteresowani mlekiem A2A2

Chociaż mleko A2A2 – w przeciwieństwie do krajów zachodnich – nie jest jeszcze powszechnie dostępne w naszym kraju, dotychczasowe działania w ramach
Żywienie Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?
2024-06-25 | 23:20

Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?

Zapewne myślami jesteś już na wakacjach w nadmorskim kurorcie, ale sporym wyzwaniem wydaje się utrzymanie zdrowej diety podczas błogiego lenistwa na all inclusive. Ale jak tu nie
Żywienie Co 3. Polak nie wie o tegorocznych zmianach w opłatach za plastikowe opakowania
2024-06-25 | 13:40

Co 3. Polak nie wie o tegorocznych zmianach w opłatach za plastikowe opakowania

Niemal 30 proc. respondentów uważa, że nowe opłaty za jednorazowe opakowania z tworzyw sztucznych są zbyt wysokie. Nawet 60 proc. ankietowanych planuje ograniczenie ich kupowania w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.