Komunikaty PR

Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru

2024-06-25  |  10:15
Biuro prasowe

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na produkty niezawierające cukrów dodanych oraz zainteresowanie jogurtami w formie pitnej, portfolio marki Activia zostało poszerzone o nowe warianty smakowe produktów pitnych bez dodatku cukru: truskawka-banan oraz mango-banan. Jogurty Activia to także wsparcie dla zdrowia jelit. Zawierają wapń pomagający w prawidłowym funkcjonowaniu enzymów trawiennych oraz żywe kultury bakterii. Rozszerzeniu oferty towarzyszy kampania marketingowa.

Konsumenci coraz częściej dążą do prowadzenia zdrowszego stylu życia, czego wyrazem jest m.in. poszukiwanie produktów spożywczych bez dodatku cukru. Jak pokazują wyniki badań, 51% klientów deklaruje, że spożywa mniej produktów zawierających cukier, a 27% aktywnie szuka wariantów o jego ograniczonej ilości lub całkowicie go pozbawionych[1]. Równolegle rośnie także zainteresowanie jogurtami w formie pitnej - w 2023 roku segment ten zanotował wzrost na poziomie 19,8% w ujęciu wartościowym[2].

Stale i uważnie wsłuchujemy się w potrzeby konsumentów, monitorujemy także sytuację na rynku. Wzbogacenie portfolio marki Activia o dwa kolejne warianty jogurtów pitnych bez dodatku cukru to odpowiedź na trendy oraz oczekiwania. Warto podkreślić, że tak jak inne produkty marki Activia, również wspierają one zdrowie jelit i komfort trawienia, dzięki obecności żywych kultur jogurtowych, które przyjmowane w odpowiedniej ilości wspomagają proces trawienia laktozy, co jest szczególnie ważne dla osób mających z tym trudności. Naturalną korzyścią troski o zdrowie jelit jest również lepsze samopoczucie. Trzeba jednak pamiętać, że kluczowe znaczenie ma zbilansowana dieta i zdrowy styl życia – mówi Wiktoria Zoremba, Młodsza Kierowniczka Marki Activia.

Niech żyją jelita!

Nowe warianty smakowe Activia bez dodatku cukru: truskawka-banan oraz mango-banan już można znaleźć na półkach hipermarketów, supermarketów, a także sklepów mniejszego formatu. Nie zawierają dodatku cukru, a ich słodycz pochodzi wyłącznie z owoców i mleka, co sprawia, że są idealne dla osób poszukujących owocowych smaków bez cukrów dodanych. Dodatkowo, tak jak wszystkie produkty Activia, zawierają żywe kultury bakterii jogurtowych, wspierające zdrowie jelit. Są także źródłem wapnia, pomagającego w prawidłowym funkcjonowaniu enzymów trawiennych.

Dzięki wygodnej formie butelki (pojemność 270 g), jogurty pitne Activia można spożywać również poza domem.

Wprowadzeniu nowych produktów na rynek towarzyszy wielokanałowa kampania marketingowa. W telewizji prezentowane są spoty, których autorem jest agencja NAV agency. Realizowane są także działania z influencerami, za które odpowiada agencja Tears of Joy oraz aktywności w mediach społecznościowych, koordynowane przez NAV agency. Zaplanowano również aktywacje konsumenckie.

 


[1] Nielsen Grudzień’23; IPSOS FoofTrends 2023, Mintel Newsletter: Sugar Reduction 6’23; Panel Gospodarstw Domowych GfK.

[2] Tamże.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

Od lipca ułatwienia w dostępie do terapii dla osób z przewlekłą chorobą nerek. Eksperci apelują o włączenie dietetyków w proces leczenia

Na przewlekłą chorobę nerek cierpi nawet ponad 4,7 mln osób. Według prognoz WHO liczba pacjentów wymagających dializ będzie szybko rosnąć. Niskobiałkowa dieta w połączeniu z leczeniem farmakologicznym obejmującym ketoanalogi aminokwasów może znacząco opóźnić konieczność rozpoczęcia dializoterapii. Od 1 lipca Ministerstwo Zdrowia ułatwia dostęp do terapii. Zmiany mają odciążyć specjalistów, dostosować program do codziennej praktyki lekarskiej i uprościć dostęp do terapii.

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego

Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.