Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
Agencja marketingowa hoh ruszyła z innowacyjną kampanią influencerską dla marki Danio z portfolio Danone wykorzystującą nowe technologie. Kampania ma na celu promocję tegorocznej nowości marki – kremowego jogurtu pitnego Danio.
Kampania influencerska opracowana przez agencję marketingową hoh skupia się na kreatywnych działaniach na platformach TikTok i Instagram. Wykorzystane w niej zostaną zaawansowane technologie takie jak CGI (Computer Generated Imagery) oraz AI (Artificial Intelligence), które pozwolą na stworzenie unikalnych, angażujących i wizualnie atrakcyjnych treści.
W ramach najnowszej kampanii, Mały Głód, brand hero marki Danio, nie tylko po raz pierwszy zabiera głos, ale też atakuje profile wybranych twórców. Zadaniem influencerów będzie pokazanie, jak przy pomocy super kremowego, jogurtu pitnego Danio w niestandardowy sposób poskromić Małego Głoda.
Bardzo cieszymy się z możliwości współpracy z firmą Danone. To dla nas świetna okazja, aby pokazać, jak kreatywnie i efektywnie wykorzystać najnowsze technologie, takie jak CGI i AI, na popularnych platformach społecznościowych. Jesteśmy przekonani, że nasze innowacyjne podejście nie tylko przyciągnie uwagę konsumentów, ale również – pokazując unikalne cechy jogurtu pitnego Danio – zbuduje jego silną pozycję na rynku przynosząc realne efekty biznesowe – powiedział Rafał Janik, Head of Influencer Team, Co-owner hoh.
Po stronie agencji hoh za przygotowywanie strategii, rekomendację influencerów oraz realizację kampanii w social mediach odpowiada Karolina Szaniawska (Senior Project Manager), Daniel Portka (Senior Strategy Manager) oraz Rafał Janik.
Nowy, bogaty w białko i wapń, jogurt pitny Danio, jest dostępny w poręcznych butelkach o pojemności 270 g w czterech atrakcyjnych smakach – klasycznej wanilii, tropikalnego mango, ciasteczkowego oraz truskawkowo-jagodowego.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.