Komunikaty PR

Akademia Kulinarna Whirlpool zmienia nazwę

2021-04-08  |  11:15
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.05 MB )

Od kwietnia bieżącego roku Akademia będzie prowadzić dotychczasowe działania pod nazwą Włoska Akademia Kulinarna, natomiast Whirlpool pozostaje partnerem technologicznym Akademii.

Czas na nowe wyzwania i nowe możliwości!

Jak powszechnie wiadomo, kuchnia włoska jest bardzo lubiana wśród Polaków.  Warsztaty poświęcone włoskiemu jedzeniu cieszą się w Akademii ogromną popularnością.  Kursy gotowania dedykowane kuchni słonecznej Italii – pizza, pasta fresca i owoce morza, prowadzone przez włoskich szefów kuchni – Cristinę Catese i Marco Ghia spotykają się z ogromnym uznaniem uczestników i najbardziej wyrafinowanych smakoszy.

Oprócz kursów kulinarnych kuchni włoskiej, nie zabraknie warsztatów z przepisami świata, stekami, deserami i wieloma innymi nowościami. Włoska Akademia Kulinarna współpracuje z wieloma partnerami, którzy gwarantują najwyższą jakość produktów i sprzęty wykorzystywanych podczas warsztatów. Wszystko to w domowej i wesołej włoskiej atmosferze.

–  To był czas pełen wyzwań i rozwoju dla obu stron, jednak zdecydowaliśmy, że pora na nowe. Dziękuję Whirlpool Polska Appliances, za owocną współpracę i gwarancję, że wszystkie nasze kulinarne kreacje będą przygotowane z wykorzystaniem urządzeń z innowacyjnej linii W Collection – mówi Emiliano Castagna, prezes zarządu Socialkuchnia sp. z o.o. i współzałożyciel Włoskiej Akademii Kulinarnej.

Marco Ghia, członek zarządu Socialkuchnia sp. z o.o. i współzałożyciel Włoskiej Akademii Kulinarnej podkreśla, że tym, co na pewno się nie zmieni we Włoskiej Akademii Kulinarnej będzie nasza włoska gościnność, jakościowe produkty i pasja do gotowania.

Włoska Akademia Kulinarna będzie realizować nową strategię rozwoju, zakładającą umocnienie pozycji wśród szkół gotowania na warszawskim i ogólnopolskim rynku. Zmiana nazwy ma na celu podkreślenie nowego etapu w działalności firmy, do której to zostanie dopasowana identyfikacja wizualna. Strona internetowa Włoskiej Akademii Kulinarnej dostępna jest od 1 kwietnia pod adresem www.wloskaakademiakulinarna.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Co jeść wiosną, by czuć się dobrze? Biuro prasowe
2021-04-16 | 13:45

Co jeść wiosną, by czuć się dobrze?

O korelacji między tym co jemy, a naszym samopoczuciem wiadomo od zawsze. Składniki odżywcze zawarte w warzywach i owocach pozytywnie wpływają na cały nasz organizm, a wiosną mamy
Żywienie Szybkie przekąski na każdą porę roku
2021-04-16 | 10:00

Szybkie przekąski na każdą porę roku

Dobrze mieć w swoim kuchennym repertuarze kilka uniwersalnych przepisów na tzw. „awaryjne sytuacje”. Czasami zdarza się, że musimy przygotować coś szybkiego, ale
Żywienie Moc NOWOŚCI, siła NIEBANALNOŚCI - odkryj 7 nowych propozycji OLE!
2021-04-15 | 12:50

Moc NOWOŚCI, siła NIEBANALNOŚCI - odkryj 7 nowych propozycji OLE!

OLE! słynie z niebanalnych warzywnych przekąsek, między innymi dojrzewających w słońcu suszonych pomidorów, oryginalnych kaparów, czy soczystych oliwek. Część warzyw

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Dorota Goldpoint: Brakuje nam dyscypliny w przestrzeganiu restrykcji. Aby wrócić do normalnego życia, musimy najpierw spiąć gorset i być posłuszni zaleceniom

Projektantka mody uważa, że Polacy zbyt lekkomyślnie podchodzą do obostrzeń i restrykcji wprowadzanych przez rząd. Za nic mają rosnące statystyki zgonów i zakażeń, ignorują obowiązek noszenia maseczek i nie unikają spotkań towarzyskich, a w ten sposób trudno będzie nam wyjść z pandemii. Niedawno projektantka wróciła z Tygodnia Mody w Dubaju i jak podkreśla, jest pełna podziwu dla tamtejszej społeczności, która jest zdyscyplinowana i od początku ściśle przestrzegała ograniczeń związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, w efekcie czego powróciła już do normalnego funkcjonowania.

Gwiazdy

Olivier Janiak: Żyjemy w dziwnych czasach, od roku pozamykani w domach. Nasze relacje wystawione są na próbę i teraz możemy pokazać, jaką tak naprawdę mamy twarz

Prezenter podkreśla, że w programie „Power Couple” możemy obserwować całą paletę prawdziwych ludzkich emocji. Tu nic nie jest wyreżyserowane, nic nie jest na pokaz czy dla szpanu. Wszystkie konkurencje są punktem wyjścia do tego, żeby stanąć do walki ze swoimi słabościami i przekonać się o sile swojego związku. Uczestnicy uświadamiają sobie, jak wiele są w stanie poświęcić dla drugiej osoby, oraz przekonują się, czy potrafią zapomnieć o porażce i zacząć wszystko od nowa. W ocenie prezentera o sukcesie tego programu świadczy to, że opowiada o rzeczach uniwersalnych, czyli o miłości, wsparciu, a także o umiejętności wybaczania. Każdy z nas ma bowiem gorsze dni, prawo do błędu i potknięcia się.

Problemy społeczne

Przedłużające się restrykcje mogą nasilać objawy depresji wśród Polaków. Jedną z grup najbardziej narażonych są rodzice dzieci w wieku do 18 lat

W pierwszych miesiącach pandemii najwyższy poziom objawów depresji i lęku przejawiały osoby w wieku 18–24 lata, z kolei w grudniu 2020 roku depresja najczęściej dotyczyła osób w wieku 35–44 lata – wynika z badań prowadzonych przez naukowców z Uniwersytetu Warszawskiego. Na dalsze nasilanie depresji najbardziej narażone są osoby do 45. roku życia, doświadczające trudności zawodowych oraz konfliktów rodzinnych, ale także rodzice, coraz bardziej zmęczeni łączeniem pracy zdalnej i opieki nad dziećmi. – Szczególnie ważne jest objęcie wsparciem psychologicznym dzieci, młodzieży i całych rodzin – mówi dr hab. Małgorzata Gambin z UW, koordynatorka badań.

Gry i rozrywka

Pandemia napędza zakup laptopów przez graczy. Komputery mobilne wydajnością dorównują już stacjonarnym

Rynek gamingu znacznie się zmienił pod wpływem pandemii. Sprzedaż laptopów dla graczy wzrosła w 2020 roku prawie o 27 proc. i do 2025 roku będzie stale rosła, podczas gdy komputerów stacjonarnych dla graczy sprzedaje się za to coraz mniej – wynika z raportu IDC. Zdaniem sprzedawców gracze kupują coraz droższe laptopy i stawiają na najnowsze generacje kart graficznych, które oferują już wydajność zarezerwowaną dotąd dla komputerów stacjonarnych.