Akademia Kulinarna Whirlpool zmienia nazwę
Od kwietnia bieżącego roku Akademia będzie prowadzić dotychczasowe działania pod nazwą Włoska Akademia Kulinarna, natomiast Whirlpool pozostaje partnerem technologicznym Akademii.
Czas na nowe wyzwania i nowe możliwości!
Jak powszechnie wiadomo, kuchnia włoska jest bardzo lubiana wśród Polaków. Warsztaty poświęcone włoskiemu jedzeniu cieszą się w Akademii ogromną popularnością. Kursy gotowania dedykowane kuchni słonecznej Italii – pizza, pasta fresca i owoce morza, prowadzone przez włoskich szefów kuchni – Cristinę Catese i Marco Ghia spotykają się z ogromnym uznaniem uczestników i najbardziej wyrafinowanych smakoszy.
Oprócz kursów kulinarnych kuchni włoskiej, nie zabraknie warsztatów z przepisami świata, stekami, deserami i wieloma innymi nowościami. Włoska Akademia Kulinarna współpracuje z wieloma partnerami, którzy gwarantują najwyższą jakość produktów i sprzęty wykorzystywanych podczas warsztatów. Wszystko to w domowej i wesołej włoskiej atmosferze.
– To był czas pełen wyzwań i rozwoju dla obu stron, jednak zdecydowaliśmy, że pora na nowe. Dziękuję Whirlpool Polska Appliances, za owocną współpracę i gwarancję, że wszystkie nasze kulinarne kreacje będą przygotowane z wykorzystaniem urządzeń z innowacyjnej linii W Collection – mówi Emiliano Castagna, prezes zarządu Socialkuchnia sp. z o.o. i współzałożyciel Włoskiej Akademii Kulinarnej.
Marco Ghia, członek zarządu Socialkuchnia sp. z o.o. i współzałożyciel Włoskiej Akademii Kulinarnej podkreśla, że tym, co na pewno się nie zmieni we Włoskiej Akademii Kulinarnej będzie nasza włoska gościnność, jakościowe produkty i pasja do gotowania.
Włoska Akademia Kulinarna będzie realizować nową strategię rozwoju, zakładającą umocnienie pozycji wśród szkół gotowania na warszawskim i ogólnopolskim rynku. Zmiana nazwy ma na celu podkreślenie nowego etapu w działalności firmy, do której to zostanie dopasowana identyfikacja wizualna. Strona internetowa Włoskiej Akademii Kulinarnej dostępna jest od 1 kwietnia pod adresem www.wloskaakademiakulinarna.pl.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.