Akademia Kulinarna Whirlpool zmienia nazwę
Od kwietnia bieżącego roku Akademia będzie prowadzić dotychczasowe działania pod nazwą Włoska Akademia Kulinarna, natomiast Whirlpool pozostaje partnerem technologicznym Akademii.
Czas na nowe wyzwania i nowe możliwości!
Jak powszechnie wiadomo, kuchnia włoska jest bardzo lubiana wśród Polaków. Warsztaty poświęcone włoskiemu jedzeniu cieszą się w Akademii ogromną popularnością. Kursy gotowania dedykowane kuchni słonecznej Italii – pizza, pasta fresca i owoce morza, prowadzone przez włoskich szefów kuchni – Cristinę Catese i Marco Ghia spotykają się z ogromnym uznaniem uczestników i najbardziej wyrafinowanych smakoszy.
Oprócz kursów kulinarnych kuchni włoskiej, nie zabraknie warsztatów z przepisami świata, stekami, deserami i wieloma innymi nowościami. Włoska Akademia Kulinarna współpracuje z wieloma partnerami, którzy gwarantują najwyższą jakość produktów i sprzęty wykorzystywanych podczas warsztatów. Wszystko to w domowej i wesołej włoskiej atmosferze.
– To był czas pełen wyzwań i rozwoju dla obu stron, jednak zdecydowaliśmy, że pora na nowe. Dziękuję Whirlpool Polska Appliances, za owocną współpracę i gwarancję, że wszystkie nasze kulinarne kreacje będą przygotowane z wykorzystaniem urządzeń z innowacyjnej linii W Collection – mówi Emiliano Castagna, prezes zarządu Socialkuchnia sp. z o.o. i współzałożyciel Włoskiej Akademii Kulinarnej.
Marco Ghia, członek zarządu Socialkuchnia sp. z o.o. i współzałożyciel Włoskiej Akademii Kulinarnej podkreśla, że tym, co na pewno się nie zmieni we Włoskiej Akademii Kulinarnej będzie nasza włoska gościnność, jakościowe produkty i pasja do gotowania.
Włoska Akademia Kulinarna będzie realizować nową strategię rozwoju, zakładającą umocnienie pozycji wśród szkół gotowania na warszawskim i ogólnopolskim rynku. Zmiana nazwy ma na celu podkreślenie nowego etapu w działalności firmy, do której to zostanie dopasowana identyfikacja wizualna. Strona internetowa Włoskiej Akademii Kulinarnej dostępna jest od 1 kwietnia pod adresem www.wloskaakademiakulinarna.pl.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.