Komunikaty PR

Akuku! VEGE - pierwsze na rynku wegetariańskie żelko-pianki

2020-04-21  |  01:00
Biuro prasowe

Nowe żelko-pianki Akuku! VEGE są dostępne w trzech wyjątkowych smakach i atrakcyjnych kształtach: LOdoVE, Muffinki i Owocki. Łączą w sobie delikatność pianki z owocowym smakiem żelków. Idealne dla wegetarian i wegan, ponieważ nie zawierają żelatyny wieprzowej, która została zastąpiona pektynami. Bogate w sok owocowy (15%), powstały na bazie naturalnych aromatów, bez konserwantów i sztucznych barwników. Posiadają uznany i rozpoznawalny certyfikat V-Label Certificate.  Mogą być spożywane zarówno przez wegan i wegetarian, jak i wszystkich tych, którzy chcą ograniczyć ilość mięsa i produktów odzwierzęcych w swojej diecie.

 

Linia Akuku! VEGE jest odpowiedzią na stale rosnące zapotrzebowanie rynku na produkty wegańskie. Liczba wegan i wegetarian w Europie z każdym rokiem rośnie, a wraz z nią zwiększa się popyt na produkty bez składników pochodzenia zwierzęcego. Ten trend jest widoczny również w Polsce. Ponad połowa Polaków deklaruje, że zamierza w najbliższym czasie ograniczyć spożywanie mięsa oraz ilość produktów odzwierzęcych w swojej diecie (za: Ibris, luty 2018). Na polskim rynku ok. 1 mln konsumentów deklaruje się jako weganie lub wegetarianie, co stanowi 3,2% całości (za: Homo Homini 2013).

 

Nowe żelko-pianki Akuku! VEGE są dostępne w sprzedaży od marca br. 

 

Producent: Colian Sp. z o.o.

 

Akuku! VEGE Żelko-pianki Owocki (75 g), cena detaliczna ok. 3,40 zł/opakowanie

Akuku! VEGE Żelko-pianki Muffinki (75 g),  cena detaliczna ok. 3,40  zł/opakowanie

Akuku! VEGE Żelko-pianki LOdoVE (75 g), cena detaliczna ok. 3,40  zł/opakowanie

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.