Komunikaty PR

Akuku! VEGE - pierwsze na rynku wegetariańskie żelko-pianki

2020-04-21  |  01:00
Biuro prasowe

Nowe żelko-pianki Akuku! VEGE są dostępne w trzech wyjątkowych smakach i atrakcyjnych kształtach: LOdoVE, Muffinki i Owocki. Łączą w sobie delikatność pianki z owocowym smakiem żelków. Idealne dla wegetarian i wegan, ponieważ nie zawierają żelatyny wieprzowej, która została zastąpiona pektynami. Bogate w sok owocowy (15%), powstały na bazie naturalnych aromatów, bez konserwantów i sztucznych barwników. Posiadają uznany i rozpoznawalny certyfikat V-Label Certificate.  Mogą być spożywane zarówno przez wegan i wegetarian, jak i wszystkich tych, którzy chcą ograniczyć ilość mięsa i produktów odzwierzęcych w swojej diecie.

 

Linia Akuku! VEGE jest odpowiedzią na stale rosnące zapotrzebowanie rynku na produkty wegańskie. Liczba wegan i wegetarian w Europie z każdym rokiem rośnie, a wraz z nią zwiększa się popyt na produkty bez składników pochodzenia zwierzęcego. Ten trend jest widoczny również w Polsce. Ponad połowa Polaków deklaruje, że zamierza w najbliższym czasie ograniczyć spożywanie mięsa oraz ilość produktów odzwierzęcych w swojej diecie (za: Ibris, luty 2018). Na polskim rynku ok. 1 mln konsumentów deklaruje się jako weganie lub wegetarianie, co stanowi 3,2% całości (za: Homo Homini 2013).

 

Nowe żelko-pianki Akuku! VEGE są dostępne w sprzedaży od marca br. 

 

Producent: Colian Sp. z o.o.

 

Akuku! VEGE Żelko-pianki Owocki (75 g), cena detaliczna ok. 3,40 zł/opakowanie

Akuku! VEGE Żelko-pianki Muffinki (75 g),  cena detaliczna ok. 3,40  zł/opakowanie

Akuku! VEGE Żelko-pianki LOdoVE (75 g), cena detaliczna ok. 3,40  zł/opakowanie

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.