ŁAP EPICKI DROP
Pepsi ponownie zaskakuje! W ramach kampanii „Epic Choice” marka przygotowała limitowany drop gadżetów kucharskich, stworzonych we współpracy z popularnym twórcą kulinarnym – Adrianem Owsianikiem, znanym jako Foxx Gotuje. Od 21 października wszyscy chętni mogą zdobyć te unikalne produkty za symboliczną złotówkę! Wystarczy zapisać się do newslettera na stronie pepsidrop, by otrzymać powiadomienie o dostępności gadżetów.
Epicki wybór – kampania Pepsi Epic Choice
Kampania Epic Choice stawia na to, co najlepsze – maksimum smaku, zero cukru, z naciskiem na wybory, które mogą zmienić zwykłe chwile w epickie doznania. Na wzór decyzji podejmowanych przez gwiazdy, Pepsi celebruje momenty, w których proste wybory stają się wyjątkowe. W ramach kampanii, fani Pepsi Zero Cukru mogą brać udział w angażujących aktywacjach, takich jak współpraca z popularnymi twórcami internetowymi, podcast „Od Zera” oraz kreatywne wyzwania. Efektem tych działań jest również limitowany drop – wszystko po to, by inspirować do podejmowania własnych epickich decyzji. „Każdy wybór – nawet ten najmniejszy – może zmienić codzienność w coś wyjątkowego. Pepsi Zero Cukru towarzyszy w tych momentach, podkreślając, że epickość jest na wyciągnięcie ręki,” – dodaje Zofia Kopczyńska, Senior Brand Manager Pepsi Zero Cukru.
Wyjątkowa współpraca Pepsi x Adi Foxx
Współpraca z Foxx Gotuje to doskonałe połączenie stylu i kreatywności! Foxx, popularny influencer kulinarny, który zdobył sympatię setek tysięcy użytkowników mediów społecznościowych dzięki swoim oryginalnym przepisom, przygotował nie tylko limitowaną kolekcję gadżetów kuchennych, ale także wyjątkowe inspiracje, w których Pepsi Zero Cukru odgrywa kluczową rolę. W skład dropu wchodzą innowacyjne akcesoria, takie jak:
● Epicki fartuch typu "no hands drink" wykonany ze specjalnego materiału odpornego na wodę i olej. Wyposażony w system umożliwiający picie bez użycia rąk – dzięki kieszeni-kangurce napój stoi stabilnie i nie ma ryzyka, że się rozleje!
● Brandowana bandana, wykonana z materiału odpornego na wodę i olej, idealna do gotowania i ochrony stylowych ubrań.
● Brandowana koszulka, odporna na wodę i olej – idealna podczas gotowania.
● Epicki pas kucharski z przegródkami, który pozwala mieć wszystkie niezbędne narzędzia pod ręką, jak prawdziwy szef kuchni.
Każdy gadżet został zaprojektowany tak, aby spełniać potrzeby zarówno amatorów, jak i profesjonalistów w kuchni, dodając każdemu gotowaniu epickiego charakteru.
Harmonogram premiery dropów:
● 18 października – start akcji: możliwość zapisania się do newsletter’a na stronie www.pepsidrop.pl, w celu otrzymywania powiadomień o dostępności dropów.
● 21 października – fartuch.
● 24 października – bandana.
● 28 października – koszulka.
● 31 października – pas kucharski.
Drop wystartował 21 października. We wskazanych dniach premiery każdy uczestnik będzie miał szansę zdobyć jeden produkt na osobę, co podkreśla epickość całej akcji i sprawia, że każda zdobycz staje się jeszcze bardziej wyjątkowa.
Nie czekaj! Zapisz się do newslettera Pepsi i bądź gotów, aby złapać swój epicki drop!
NicNac’s zabiera konsumentów w egzotyczną podróż z nową edycją limitowaną Curry
Jarmark Produktów Regionalnych i Rękodzieła w Atrium Biała!
Podróż po kulinarnej Francji: Śladami regionalnych specjalności
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Alicja Węgorzewska: Opera „Juliusz Cezar” mimo historycznie odległego tła przedstawia te same namiętności, zazdrości i intrygi jak w obecnych czasach. I to jest jej największą siłą
Opera „Juliusz Cezar” Georga Friedricha Händla to monumentalne barokowe dzieło nasycone emocjami, impulsywne i dynamiczne. Premiera tej opery w Warszawskiej Operze Kameralnej zdobyła owacje na stojąco i pozytywne opinie krytyków. W recenzji dla portalu maestro.net Joanna Tumiłowicz napisała: „Nie da się ukryć, że Warszawska Opera Kameralna pokazała maksymalną sprawność, prężność i kreatywność, zadając kłam pogłoskom, że źle się dzieje w królestwie Alicji Węgorzewskiej”.
Gwiazdy
Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
Podczas finałowej gali projektu „Moda na recykling 5” tancerka miała na sobie kreację wykonaną z niebieskich kabli i nakrycie głowy w stylu kolczugi ze starych urządzeń elektronicznych. Ta oryginalna stylizacja niezwykle przypadła jej do gustu i jak zaznacza, nie miałaby problemu z tym, by w podobnym stroju pojawić się na czerwonym dywanie. Z obserwacji Anny Głogowskiej wynika, że rośnie zainteresowanie ubraniami z recyklingu i ich popularność za jakiś czas może zrewolucjonizować branżę modową.
Handel
Obrót elektroniką z drugiej ręki sprzyja środowisku. Polacy coraz chętniej sięgają po używane i odnowione smartfony
Nieodczytywane miesiącami e-maile, wielogodzinne maratony na serwisach streamingowych, ładowanie telefonu czy laptopa niezgodnie z zaleceniami producenta – to niektóre przykłady zachowań konsumentów, które mają negatywny wpływ na ekologię. Badania wskazują, że Polacy są tego coraz bardziej świadomi i starają się zmieniać swoje nawyki. Jednym z działań jest korzystanie z urządzeń z drugiej ręki.