Komunikaty PR

Appetita wystartowała z konkursem konsumenckim „PRZYPRAWIAJ I WYGRYWAJ!"

2024-05-29  |  16:10
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.8 MB )

Do 20 czerwca br. potrwa konkurs konsumencki „PRZYPRAWIAJ I WYGRYWAJ!" zorganizowany przez markę Appetita dla klientów sieci sklepów Dino. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody, w tym pięć czarnych Thermomixów TM6, bony zakupowe do marketów Dino oraz zestawy przypraw Appetita.

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić w sklepie sieci Dino przyprawę Appetita SLIM z oznaczeniem: „MNIEJSZE OPAKOWANIE TA SAMA ZAWARTOŚĆ”, stworzyć kulinarne arcydzieło i zrobić zdjęcie przygotowanej potrawy z widocznym opakowaniem przyprawy Appetita. Następnie, w komentarzu pod postem konkursowym zamieszczonym na profilu facebookowym Appetita. Smak i Styl, należy napisać, dlaczego przyprawy Appetita SLIM ułatwiają gotowanie oraz nadać swojemu daniu kreatywną nazwę.

- Wygodne gotowanie, pyszne jedzenie i świetne nagrody! Tak w skrócie możemy opisać nową aktywację konsumencką marki Appetita, której celem jest promocja węższych i bardziej poręcznych opakowań typu SLIM, dostępnych w ofercie sklepów Dino. Jest to dla nas szczególnie ważne wydarzenie, ponieważ nie tylko opiera się na współpracy z jedną z najszybciej rozwijających się sieci marketów w Polsce, ale także pozwala dotrzeć z komunikacją do szerszego grona odbiorców - komentuje Joanna Kąkol, rzecznik prasowy Colian.

Kampania promująca konkurs obejmuje działania w Internecie, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.smakistyl.pl oraz profilu Appetita. Smak i Styl na Facebooku.

Producent: Colian Sp. z o.o.

Marka: Appetita

Produkty:

  • Pieprz Czarny Mielony 1,39 zł/20g
  • Pieprz Ziołowy 1,39 zł/20g
  • Papryka Słodka Mielona 1,39 zł/20g
  • Czosnek Granulowany 1,39 zł/20g
  • Przyprawa do Kurczaka 1,39 zł/30g
  • Przyprawa do Mięsa Mielonego 1,39 zł/20g
  • Przyprawa Gyros 1,39 zł/30g
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość! Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po
Żywienie Zioła mają … smak!
2024-11-04 | 10:35

Zioła mają … smak!

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.