Appetita wystartowała z konkursem konsumenckim „PRZYPRAWIAJ I WYGRYWAJ!"
Do 20 czerwca br. potrwa konkurs konsumencki „PRZYPRAWIAJ I WYGRYWAJ!" zorganizowany przez markę Appetita dla klientów sieci sklepów Dino. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody, w tym pięć czarnych Thermomixów TM6, bony zakupowe do marketów Dino oraz zestawy przypraw Appetita.
Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić w sklepie sieci Dino przyprawę Appetita SLIM z oznaczeniem: „MNIEJSZE OPAKOWANIE TA SAMA ZAWARTOŚĆ”, stworzyć kulinarne arcydzieło i zrobić zdjęcie przygotowanej potrawy z widocznym opakowaniem przyprawy Appetita. Następnie, w komentarzu pod postem konkursowym zamieszczonym na profilu facebookowym Appetita. Smak i Styl, należy napisać, dlaczego przyprawy Appetita SLIM ułatwiają gotowanie oraz nadać swojemu daniu kreatywną nazwę.
- Wygodne gotowanie, pyszne jedzenie i świetne nagrody! Tak w skrócie możemy opisać nową aktywację konsumencką marki Appetita, której celem jest promocja węższych i bardziej poręcznych opakowań typu SLIM, dostępnych w ofercie sklepów Dino. Jest to dla nas szczególnie ważne wydarzenie, ponieważ nie tylko opiera się na współpracy z jedną z najszybciej rozwijających się sieci marketów w Polsce, ale także pozwala dotrzeć z komunikacją do szerszego grona odbiorców - komentuje Joanna Kąkol, rzecznik prasowy Colian.
Kampania promująca konkurs obejmuje działania w Internecie, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.smakistyl.pl oraz profilu Appetita. Smak i Styl na Facebooku.
Producent: Colian Sp. z o.o.
Marka: Appetita
Produkty:
- Pieprz Czarny Mielony 1,39 zł/20g
- Pieprz Ziołowy 1,39 zł/20g
- Papryka Słodka Mielona 1,39 zł/20g
- Czosnek Granulowany 1,39 zł/20g
- Przyprawa do Kurczaka 1,39 zł/30g
- Przyprawa do Mięsa Mielonego 1,39 zł/20g
- Przyprawa Gyros 1,39 zł/30g

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.