BackMit: sekret pysznych świąt
To wysokiej jakości składniki, zapewniające wyjątkowy smak bożonarodzeniowych dań.
Mak idealny: mielony i 100% naturalny
Okres Bożego Narodzenia to okazja do posmakowania ulubionych, rodzinnych receptur oraz tworzenia autorskich przepisów. Kutia, makiełki, makowiec czy aromatyczne rogaliki to znane i lubiane przysmaki, goszczące w różnych wersjach na wielu wigilijnych stołach. Bez względu na wariant receptury, kluczowym składnikiem tych potraw jest mak, dlatego ważne, by był on dobrej jakości. Kiedyś przygotowanie maku wymagało wiele czasu i wiązało się z długim namaczaniem i uciążliwym mieleniem. Dziś, dzięki praktycznemu i wygodnemu rozwiązaniu od BackMit, smakowite specjały można przygotować wygodnie i w ekspresowym tempie. Mak mielony BackMit jest gotowy do użycia od razu. Po otwarciu opakowania produkt wystarczy przesypać do miseczki i zalać gorącą wodą lub mlekiem. Co ważne, mak mielony BackMit jest całkowicie naturalny i nie zawiera dodatku cukru, sztucznych barwników, konserwantów ani aromatów.
BackMit: sposób na święta pełne smaku
W gamie świątecznych smaków ważne miejsce zajmują też orzechy włoskie, laskowe oraz migdały, które BackMit oferuje w praktycznej, tartej formie. Dzięki temu nie jest konieczne czasochłonne mielenie i szybko można przygotować pyszny farsz do słodkich rogalików czy ulubione ciasto.
Ważnym atutem produktów BackMit jest też opakowanie, chroniące zawartość przed działaniem promieni słonecznych i ułatwiające zachowanie świeżości przez długi czas. To sprawia, że pysznym smakiem można cieszyć się także po świętach, wykorzystując nadwyżki produktów do przygotowywania smakowitych śniadań, słodkich deserów czy ulubionych ciast.
Ceny:
BACKMIT MAK MIELONY:
Dostępna gramatura: 200 g, 500 g, 1 kg
Sugerowana cena detaliczna: 200 g: 8,79 zł; 500 g: 21,09 zł; 1 kg: 39,99 zł.
BACKMIT TARTE ORZECHY WŁOSKIE:
Dostępna gramatura: 200 g
Sugerowana cena detaliczna: 200 g: 13,99 zł
BACKMIT TARTE ORZECHY LASKOWE:
Dostępna gramatura: 200 g
Sugerowana cena detaliczna: 200 g: 13,99 zł
BACKMIT TARTE MIGDAŁY:
Dostępna gramatura: 200 g
Sugerowana cena detaliczna: 200 g: 13,99 zł
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.