Komunikaty PR

„Bądź dobry dla siebie, abyś mógł być dobry dla innych” – Mars Wrigley przedst

2020-11-09  |  14:30

Mars Wrigley wprowadza na polski rynek BE-KIND - markę, która od 16 lat jest znana i ceniona przez konsumentów w USA. Przekąski BE-KIND to pożywne batony, które są oparte na orzechach (min. 51% składu) i zawierają mniej niż 170 kcal na porcję. Produkty mają prosty skład, bez sztucznych aromatów i konserwantów. Są odpowiednie dla wegetarian. Batony orzechowe BE-KIND są dostępne w 4 wariantach, odpowiadających na różne preferencje konsumentów.

Światowa Organizacja Zdrowia rekomenduje[1][2] spożywanie m.in.: orzechów, pełnych ziaren czy roślin strączkowych obok owoców i warzyw jako elementów zbilansowanej diety. Na co dzień czasami trudno dostarczyć sobie te składniki w odpowiednich ilościach, dlatego BE-KIND może być dobrym i smacznym rozwiązaniem. Produkty BE-KIND zawierają pełnowartościowe składniki, a minimum 51% składu każdego z batonów stanowią orzechy. 

BE-KIND to więcej niż nazwa. Marka od samego początku istnienia zobowiązuje się do tworzenia produktów bez kompromisów, zawierających tylko najlepsze, pełnowartościowe składniki, bogate w substancje odżywcze. Wszystko dlatego, że gdy jesteśmy dobrzy dla siebie samych, możemy dzielić się dobrem również na zewnątrz. Be Kind! 

- Wierzymy, że świat potrzebuje więcej pozytywnej energii. Motto marki to: Bądź dobry dla siebie, abyś mógł być dobrym dla innych. Wszystkie produkty BE-KIND są nie tylko smaczne, zawierają też pełnowartościowe składniki, wśród których wiodącą rolę pełnią orzechy. Na polski rynek wprowadzamy 4 wyjątkowe warianty smakowe, jesteśmy więc przekonani, że, każdy znajdzie ten, który będzie mu najbardziej odpowiadał – mówi Paweł Nawrocki, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Strategii, Mars Wrigley Polska. 

Batony BE-KIND dostępne będą w 4 wersjach smakowych: 

  1. Prażone w miodzie orzechy i sól morska, 
  2. Migdały i kokos, 
  3. Migdały w karmelu i sól morska, oraz 
  4. Orzechy w ciemnej czekoladzie z solą morską. 

Produkty BE-KIND zadebiutowały na polskim rynku 28 października. Początkowo dostępne będą w sieci Żabka, a od końcówki listopada w szerokiej dystrybucji. 

 

Więcej informacji na stronie: https://pl.bekindsnacks.com/

Zapraszamy także na profile marki BE-KIND w mediach społecznościowych:

Facebook: https://www.facebook.com/BE-KIND-Polska-108486534106632

Instagram: https://www.instagram.com/bekind.pl/

 

Dodatkowych informacji udzielają: 

 

Mars Wrigley

Monika Piekarska

Kierownik ds. Korporacyjnych

monika.piekarska@effem.com

+ 48 519 328 109

 

Beata Rożek

Dyrektor ds. Korporacyjnych

beata.rozek@effem.com

+ 48 519 539 202

 

Garden of Words – biuro prasowe Mars Polska

Dominika Wabich

d.wabich@gardenofwords.pl

+ 48 519 429 226



[1] https://www.who.int/news-room/fact-sheets/detail/healthy-diet

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Nieprawidłowe postrzeganie masy ciała może być przekazywane pokoleniowo. Ważne jest budowanie zdrowych nawyków na poziomie rodziny

Rodzice przekazują swojemu potomstwu własne lęki, w tym te dotyczące postrzegania własnego ciała – mówią psychodietetycy. Przez naśladownictwo dzieci uczą się też nieprawidłowych nawyków żywieniowych, takich jak na przykład kompulsywne objadanie się po niepowodzeniu w stosowaniu restrykcyjnej diety. Eksperci podkreślają, że podstawą profilaktyki zaburzeń odżywiania jest uświadamianie dzieci na temat zdrowych nawyków. Zachęcają do wspólnych zakupów i przygotowywania razem posiłków. Ostrzegają również przed fat shamingiem, którego konsekwencje mogą towarzyszyć dziecku również w dorosłości.

Gwiazdy

Cezary Pazura: Siatkówka to nasz sport narodowy, bo naprawdę nam wychodzi. Podczas studiów byłem mistrzem w tej dyscyplinie

Aktor przyznaje, że jest wielkim pasjonatem siatkówki, stara się oglądać wszystkie rozgrywki reprezentacji i czuje ogromną satysfakcję oraz dumę, kiedy nasi zawodnicy wygrywają kolejne mecze. Podczas studiów Cezary Pazura sam zdobył tytuł najlepiej rozgrywającego turnieju, dobrze więc wie, jakich emocji dostarcza sport i rywalizacja. Z całych sił zachęca więc swoje dzieci do aktywności fizycznej, by znalazły ulubioną dyscyplinę i trenowały.