„Bądź dobry dla siebie, abyś mógł być dobry dla innych” – Mars Wrigley przedst
Mars Wrigley wprowadza na polski rynek BE-KIND - markę, która od 16 lat jest znana i ceniona przez konsumentów w USA. Przekąski BE-KIND to pożywne batony, które są oparte na orzechach (min. 51% składu) i zawierają mniej niż 170 kcal na porcję. Produkty mają prosty skład, bez sztucznych aromatów i konserwantów. Są odpowiednie dla wegetarian. Batony orzechowe BE-KIND są dostępne w 4 wariantach, odpowiadających na różne preferencje konsumentów.
Światowa Organizacja Zdrowia rekomenduje[1][2] spożywanie m.in.: orzechów, pełnych ziaren czy roślin strączkowych obok owoców i warzyw jako elementów zbilansowanej diety. Na co dzień czasami trudno dostarczyć sobie te składniki w odpowiednich ilościach, dlatego BE-KIND może być dobrym i smacznym rozwiązaniem. Produkty BE-KIND zawierają pełnowartościowe składniki, a minimum 51% składu każdego z batonów stanowią orzechy.
BE-KIND to więcej niż nazwa. Marka od samego początku istnienia zobowiązuje się do tworzenia produktów bez kompromisów, zawierających tylko najlepsze, pełnowartościowe składniki, bogate w substancje odżywcze. Wszystko dlatego, że gdy jesteśmy dobrzy dla siebie samych, możemy dzielić się dobrem również na zewnątrz. Be Kind!
- Wierzymy, że świat potrzebuje więcej pozytywnej energii. Motto marki to: Bądź dobry dla siebie, abyś mógł być dobrym dla innych. Wszystkie produkty BE-KIND są nie tylko smaczne, zawierają też pełnowartościowe składniki, wśród których wiodącą rolę pełnią orzechy. Na polski rynek wprowadzamy 4 wyjątkowe warianty smakowe, jesteśmy więc przekonani, że, każdy znajdzie ten, który będzie mu najbardziej odpowiadał – mówi Paweł Nawrocki, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Strategii, Mars Wrigley Polska.
Batony BE-KIND dostępne będą w 4 wersjach smakowych:
- Prażone w miodzie orzechy i sól morska,
- Migdały i kokos,
- Migdały w karmelu i sól morska, oraz
- Orzechy w ciemnej czekoladzie z solą morską.
Produkty BE-KIND zadebiutowały na polskim rynku 28 października. Początkowo dostępne będą w sieci Żabka, a od końcówki listopada w szerokiej dystrybucji.
Więcej informacji na stronie: https://pl.bekindsnacks.com/
Zapraszamy także na profile marki BE-KIND w mediach społecznościowych:
Facebook: https://www.facebook.com/BE-KIND-Polska-108486534106632
Instagram: https://www.instagram.com/bekind.pl/
Dodatkowych informacji udzielają:
Mars Wrigley
Monika Piekarska
Kierownik ds. Korporacyjnych
monika.piekarska@effem.com
+ 48 519 328 109
Beata Rożek
Dyrektor ds. Korporacyjnych
beata.rozek@effem.com
+ 48 519 539 202
Garden of Words – biuro prasowe Mars Polska
Dominika Wabich
d.wabich@gardenofwords.pl
+ 48 519 429 226
[1] https://www.who.int/news-room/fact-sheets/detail/healthy-diet

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.