Bakal z własną stroną i zmianami w sklepie online
Wiodący producent bakalii i zdrowych przekąsek, firma Bakal otwiera stronę internetową. Prezentuje również nowy sklep online w odświeżonym layoucie.
Bakal to firma z ponad dwudziestodziewięcioletnim doświadczeniem, mająca w swej ofercie zdrowe przekąski, naturalne batony, orzechy i suszone owoce. W asortymencie znajduje się również mix 4 ziaren do wypiekania chleba oraz mąka z orzeszków arachidowych.
Bakal odpowiadając na potrzeby swoich Klientów otwiera stronę www z informacjami o marce. Pojawią się na niej również kulinarne przepisy z wykorzystaniem bakalii.
,,Obserwujemy rosnące zainteresowanie gotowaniem w domu. Mamy mnóstwo zapytań à propos wykorzystania naszych produktów w gotowych daniach. Stąd też postanowiliśmy inspirować naszych Klientów i systematycznie udostępniać im ciekawe pomysły na potrawy z udziałem bakalii, w tym orzechów, moreli, żurawiny i innych" - komentuje Anna Kosińska, starszy specjalista ds. Marketingu Bakal.
W sklepie online marki nastąpią modyfikacje, która uczynią go jeszcze bardziej funkcjonalnym. Dodatkowo, przeprowadzono również zmiany graficzne.
,,Uruchomiliśmy także nową zakładkę ,,Promocje”, w której będziemy umieszczać produkty z kończącym się terminem ważności. To dla nas naturalny ruch, mający przyczynić się do zachęcania niemarnowania żywności'' - dodaje Anna Kosińska.
Adres strony marki Bakal to: https://bakal.pl/
O Bakal:
Bakal to marka, która już ponad 29 lat dostarcza na polski rynek najlepszej jakości bakalie. Firma została zbudowana na przekonaniu, iż bakalie mają moc wartości i ogrom zastosowań. Dlatego też w swoim portfolio posiada np. bakalie bez konserwantów, przekąski bakaliowe z małą ilością soli, orzeszki oraz migdały w czekoladzie czy suszone daktyle w kakao.
Motto firmy brzmi: ,,Z miłości do bakalii”.
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.