Barbora wspiera Młode Dziki
Inwestowanie w rozwój dzieci to inwestowanie w naszą wspólną przyszłość. Barbora, marka z branży e-grocery, ma tego świadomość i w swojej działalności wielokrotnie to podkreśla tworząc we współpracy z ekspertami materiały poradnikowe dotyczące zdrowego żywienia dzieci i młodzieży. Tym razem firma poszła o krok dalej obejmując patronatem Fundację Akademii Młodych Dzików.
Akademia Młodych Dzików to projekt skierowany do dzieci i młodzieży zakochanych w koszykówce. Celem Fundacji jest wykreowanie przyszłych gwiazd koszykówki poprzez stworzenie systemu szkolnictwa na najwyższym poziomie na terenie Warszawy i okolic. Akademia rozpoczęła swoją działalność zaledwie 3 lata temu, a w ubiegłym roku jej wychowankowie uzyskali tytuł mistrza Polski w kategorii 13-latków w sezonie 2021/2022.
– Patronat nad działaniem Fundacji jest dla nas bardzo ważnym krokiem, nie tylko umożliwiającym rozwój podopiecznym Akademii, ale i wzmacniającym nasz wizerunek jako marki, dla której zdrowie jest wartością nadrzędną. Widzimy ogromną wartość we wspieraniu organizacji, dla której ważny jest rozwój dzieci. W swojej codziennej działalności kładziemy duży nacisk na promowanie zdrowego stylu życia i odżywiania dzieci i młodzieży. Dowodem na to są wszelkiego rodzaju porady z zakresu dietetyki, które tworzymy we współpracy z ekspertami i udostępniamy na swoich kanałach komunikacji – mówi Agnieszka Śliwka- Stachowiak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Barbora Polska.
Współpraca patronacka marki Barbora z Akademią Młodych Dzików obejmie dofinansowanie udziału najzdolniejszych grup w międzynarodowych rozgrywkach EYBL (European Youth Basket League) oraz pomoc w organizacji jednego z tych turniejów w Warszawie.
– Mamy zdolną i pełną pasji młodzież, ale co ważne, także świadomych i chętnych do współpracy rodziców, którzy zdają sobie doskonale sprawę, że naszą rolą jako dorosłych, jest zadbanie o aktywność fizyczną dzieci, która zaprocentuje w przyszłości. Inwestowanie w ich rozwój to duże wyzwanie finansowe dla każdej ze stron. Dlatego jesteśmy ogromnie wdzięczni marce Barbora Polska, która dostrzegła wartość we wspieraniu rozwoju naszej organizacji – mówi Mindaugas Kelpsa, prezes Fundacji Akademia Młodych Dzików.
Więcej informacji: www.barbora.pl

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.