Barbora wspiera Młode Dziki
Inwestowanie w rozwój dzieci to inwestowanie w naszą wspólną przyszłość. Barbora, marka z branży e-grocery, ma tego świadomość i w swojej działalności wielokrotnie to podkreśla tworząc we współpracy z ekspertami materiały poradnikowe dotyczące zdrowego żywienia dzieci i młodzieży. Tym razem firma poszła o krok dalej obejmując patronatem Fundację Akademii Młodych Dzików.
Akademia Młodych Dzików to projekt skierowany do dzieci i młodzieży zakochanych w koszykówce. Celem Fundacji jest wykreowanie przyszłych gwiazd koszykówki poprzez stworzenie systemu szkolnictwa na najwyższym poziomie na terenie Warszawy i okolic. Akademia rozpoczęła swoją działalność zaledwie 3 lata temu, a w ubiegłym roku jej wychowankowie uzyskali tytuł mistrza Polski w kategorii 13-latków w sezonie 2021/2022.
– Patronat nad działaniem Fundacji jest dla nas bardzo ważnym krokiem, nie tylko umożliwiającym rozwój podopiecznym Akademii, ale i wzmacniającym nasz wizerunek jako marki, dla której zdrowie jest wartością nadrzędną. Widzimy ogromną wartość we wspieraniu organizacji, dla której ważny jest rozwój dzieci. W swojej codziennej działalności kładziemy duży nacisk na promowanie zdrowego stylu życia i odżywiania dzieci i młodzieży. Dowodem na to są wszelkiego rodzaju porady z zakresu dietetyki, które tworzymy we współpracy z ekspertami i udostępniamy na swoich kanałach komunikacji – mówi Agnieszka Śliwka- Stachowiak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Barbora Polska.
Współpraca patronacka marki Barbora z Akademią Młodych Dzików obejmie dofinansowanie udziału najzdolniejszych grup w międzynarodowych rozgrywkach EYBL (European Youth Basket League) oraz pomoc w organizacji jednego z tych turniejów w Warszawie.
– Mamy zdolną i pełną pasji młodzież, ale co ważne, także świadomych i chętnych do współpracy rodziców, którzy zdają sobie doskonale sprawę, że naszą rolą jako dorosłych, jest zadbanie o aktywność fizyczną dzieci, która zaprocentuje w przyszłości. Inwestowanie w ich rozwój to duże wyzwanie finansowe dla każdej ze stron. Dlatego jesteśmy ogromnie wdzięczni marce Barbora Polska, która dostrzegła wartość we wspieraniu rozwoju naszej organizacji – mówi Mindaugas Kelpsa, prezes Fundacji Akademia Młodych Dzików.
Więcej informacji: www.barbora.pl

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę
Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Podróże
Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.