Komunikaty PR

Barszcz czerwony z grzybami shiitake

2023-12-07  |  01:00
Biuro prasowe

Ilość porcji: 4

Czas: 20 minut

Poziom ostrości: 1

 

Składniki: 

60 g Grzybów shiitake suszonych House of Asia

3-4 łyżki Sosu sojowego jasnego House of Asia

4 łyżki Octu ryżowego House of Asia

2-3 ząbki czosnku pokrojonego na pół

2 l wody 

2 kg buraków

1 średni seler 

2 jabłka (najlepiej kwaśne) 

2 cebule przekrojone na pół

5 ziaren ziela angielskiego

4 liście laurowe

10 ziaren pieprzu czarnego

2 goździki

2 łyżki suszonego majeranku

Sól i pieprz do smaku

 

Sposób przygotowanie: 

  1. Do garnka wlej 2 l wody, dodaj suszone grzyby shiitake, cebulę oraz czosnek, doprowadź do wrzenia i gotuj na małym ogniu przez około 20 minut. Następnie dodaj do wywaru liście laurowe, ziele angielskie i pieprz w ziarnach, gotuj 30-40 minut.
  2. Buraki oraz selera obierz ze skórki, pokrój w cienkie półplastry, następnie jabłka (razem ze skórką) pokrój również w cienki plastry i przełóż wszystko do garnka z grzybami, zagotuj. Dodaj ocet, goździki i gotuj na minimalnym ogniu przez kolejne 30 minut. Pod koniec dodaj majeranek oraz sos sojowy. 
  3. Przed podaniem barszcz przecedź, wyjmij grzyby, pokrój w plasterki, wrzuć z powrotem i całość podgrzej. Spróbuj i w razie potrzeby dopraw jeszcze solą i pieprzem.
  4. Barszcz najlepiej smakuje podany z pierogami, uszkami lub krokietami z kapustą.

 

TIP: Barszcz najlepiej ugotować dzień przed podaniem.

 

TIP: Aby nadać głębszego smaku możesz pod koniec gotowania dodać kilka łyżek zakwasu 

buraczanego. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski

Poczuj smak prawdziwych włoskich specjałów w Atrium Biała! Od 12 aż do 23 listopada zapraszamy na Jarmark Włoski, który przeniesie was prosto do słonecznej Italii. W sercu
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.