Bello, Minionki powracają! Szukaj kultowych postaci na opakowaniach E.Wedel
Kevin, Bob i Stuart, a także wiele, wiele innych Minionków odnalazło przyjemność w wedlowskich słodkościach. Od teraz, dzięki podjętej przez Universal Brand Development i E.Wedel współpracy, kultowe postaci widnieją na wybranych opakowaniach słodyczy. Wizerunki popularnych bohaterów zdobić będą, m.in. Ptasie Mleczko® Strawberry Shake, czekoladę Mocno Mleczną czy też limitowaną edycję wafelka WW Kokos. Szukaj wedlowskich produktów w nowych opakowaniach i sprawdź, czy poznajesz każdą z tych charakterystycznych postaci.
Minionki szaleją na wedlowskich opakowaniach
Radosne, ciekawskie i niesamowicie słodkie – TAK! Minionków nie trzeba nikomu przedstawiać. Pomimo tego, że komunikują się po swojemu, ich mimika i gesty sprawiają, że od razu wiadomo, co mają do powiedzenia. Tym razem te zadziorne postaci pojawią się na wybranych produktach marki E.Wedel. Na każdym opakowaniu robią to, co potrafią najlepiej… śmieją się, psocą i zachęcają do spróbowania tego, co skrywa środek!
Znane produkty w nowym wydaniu
Za sprawą współpracy licencyjnej z Minionkami studia Illumination w wedlowskim portfolio znajdują się znane propozycje w nowej szacie graficznej. Wszystkie dostępne będą od teraz w stałej ofercie:
- Ptasie Mleczko® Strawberry Shake, czyli pyszne, niebiańsko lekkie pianki o smaku truskawkowego shake’a – idealne, by dzielić się przyjemnością z bliskimi lub do rozkoszowania się lekką pianką samodzielnie,
- Czekolada Mocno Mleczna 80 g, która dzięki zbilansowanemu połączeniu oryginalnej wedlowskiej czekolady i mleka oraz gładkiej i delikatnej konsystencji idealnie rozpływa się w ustach,
- Czekolada Mocno Mleczna 80 g z miodowymi płatkami corn flakes, która dodatkowo przyjemnie chrupie.
Limitowana oferta znanych klasyków
Oprócz dobrze znanych i lubianych pozycji, w ofercie będącej wynikiem współpracy z kultową licencją, pojawią się także limitowane wersje klasyków. Mowa o popularnej wedlowskiej Czekoladzie Mlecznej z nadzieniem truskawkowym i czekoladzie Mocno Mlecznej. Obie tabliczki w nowych, dużych formatach 290 g i 240 g będą świetnymi, prezentowymi „pewniakami”, które ucieszą każdego obdarowanego. Wśród limitowanych słodkości pojawi się też uwielbiana przez dzieci Czekotubka Truskawkowa, czyli pyszny krem zamknięty w wygodnym opakowaniu, które nie brudzi rąk i umożliwia higieniczną konsumpcję. Dzięki temu Czekotubki kochają zarówno dzieci, jak i ich rodzice. Wszystkie te produkty dostępne będą w szerokiej sprzedaży.
Poznaj nowości produktowe
A skoro za sprawą Minionków wedlowskie opakowania przeszły prawdziwą metamorfozę, to nie mogło zabraknąć także dedykowanych nowości produktowych. Jedną z nich jest, np. Czekolada Mleczna z nadzieniem mlecznym 100 g, której nie oprze się żaden miłośnik czekolady. Wśród nowości pojawią się także dwie słodkości w kategorii batonów, w których kokos gra pierwsze skrzypce. Pierwszy z nich to WW Kokos, czyli cztery przepyszne, kruche wafelki, przełożone kremem kokosowym i oblane mleczną czekoladą. Drugi zaś to kokosowy Bajeczny Kokos Crunchy, który zachwyci doskonale skomponowanymi dodatkami – orzechowym nadzieniem z wiórkami kokosa i kawałkami wafelków, również oblanymi mleczną czekoladą.
Wszystkie produkty E.Wedel, będące efektem współpracy licencyjnej z Minionkami studia Illumination, dostępne będą w szerokiej dystrybucji od września. Wyjątkiem jest baton Bajeczny Kokos Crunchy, którego sprzedaż zaplanowana jest wyłącznie w sieci sklepów Żabka. Szukaj wszystkich propozycji na specjalnie przygotowanych standach oznaczonych logotypem marki i uśmiechniętym wizerunkiem kultowych bohaterów filmu.
___________________________________________________________________
Minionki: Wejście Gru
Najnowsza odsłona najpopularniejszej serii animowanej wszechczasów, „Minionki: Wejście Gru”, odkrywa przed nami historię młodego Gru, który spotyka na swojej drodze Minionki i razem z nimi tworzy najbardziej nikczemną ekipę.
Film łączy to, za co świat pokochał produkcje Illumination – niezwykły, cięty humor, odniesienia do popkultury, emocje, znakomitą muzykę oraz nieokiełznaną akcję. Nie zabraknie w nim też nominowanego do Oscara® Steve’a Carella (powracającego w roli Gru) oraz nowej, ekscytującej obsady, w tym zdobywcy Oscara® Alana Arkina, Taraji P. Henson, Jeana-Claude’a Van Damme’a, Lucy Lawless, Dolpha Lundgrena i Danny’ego Trejo. W filmie występują także Russel Brand, Michelle Yeoh i zdobywczyni Oscara® Julie Andrews.
Produkcja „Minionki: Wejście Gru” pod kierownictwem oryginalnych twórców serii została wyprodukowana przez założyciela i dyrektora generalnego Illumination – Chrisa Meledandriego, oraz jego wieloletnich współpracowników: Janet Healy i Chrisa Renauda. Za kamerą zasiadł Kyle Balda („Minionki”, „Gru, Dru i Minionki”), wspierany przez Brada Ablesona („Simpsonowie”) i Jonathana del Vala („Sekretne życie zwierzaków domowych”). Produkcja zawiera kultowy głos Pierre’a Coffina jako Minionki oraz doskonałą ścieżkę dźwiękową z lat 70., dzięki uprzejmości legendarnego, nagrodzonego Grammy, producenta muzycznego Jacka Antonoffa.
www.minionsmovie.com

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.