Komunikaty PR

Bite The World - nowa marka firmy Greek Trade

2020-12-16  |  14:12
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Firma Greek Trade prezentuje nową markę Bite The World. Wyjątkowa linia produktów skierowana jest do miłośników kulinarnych podróży. To zupy, sosy i przystawki z różnych kuchni świata, orientalne aromaty, ciekawe połączenia i wyraziste smaki.

 

Firma Greek Trade jest znanym producentem m.in. przetworów owocowych i warzywnych, a teraz do oferty wprowadza nową markę Bite The World.

Wśród produktów nowej linii znalazły się smaki z Turcji, Gruzji, Macedonii, Tajlandii, Grecji, Hiszpanii, Węgier i Indii. Pikantny sos chili, Pinjur, zupa Dahl oraz pasta z ciecierzycy z zatarem, czyli jeden z najbardziej charakterystycznych smaków kuchni tureckiej  - to tylko przykładowe propozycje z serii. 

Bite The World to możliwość poznawania wyjątkowych smaków z różnych zakątków świata bez wychodzenia z domu. Starannie dobrane składniki i wysoka jakość produktów zadowolą nawet najbardziej wymagające podniebienia.

 

Menu linii Bite The World

 

  • Sosy: sos chili, sos pomidorowy z serem feta, sos z mango

  • Zupy: Zupa warzywna, zupa dahl z soczewicy, zupa z pomidorów i ciecierzycy

  • Przystawki: pasta z ciecierzycy z zatarem, adżyka, pinjur

 

Więcej informacji o produktach: www.bitetheworld.pl

 

Firma Greek Trade jest znanym producentem, dystrybutorem i importerem produktów z branży spożywczej oraz właścicielem takich marek jak m.in. Helcom, Helcom Naturalnie, Biooaza, Athina i 4Tea. 

 

Kontakt:

GREEK TRADE SP. Z O.O.

ul. Tadeusza Śliwiaka 14

30-797 Kraków

SIECI@GREEKTRADE.COM.PL

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.