Komunikaty PR

Blue Chai Latte jednym z głównych bohaterów jesiennego menu Tchibo

2024-10-02  |  12:00
Biuro prasowe

Tchibo otwiera nowy sezon w iście kolorowym stylu. W menu kawiarni Tchibo właśnie pojawił się napój Blue Chai Latte. Nowość charakteryzuje nietuzinkowy smak, unikatowy niebieski kolor oraz dobroczynne właściwości, dzięki obecności spiruliny w składzie. Wprowadzenie sezonowej pozycji do menu wspiera kampania marketingowa w lokalach oraz mediach społecznościowych marki.

Ten wyjątkowy napój jest dostępny od 1 października we wszystkich sklepach Tchibo z przestrzenią kawiarnianą. – To szczególny rok wdrażania „kawocentrycznej strategii w naszych lokalach”; kawiarnie stają się kluczowym punktem w sklepach własnych, stąd regularnie pojawiające się w ofercie nowości. Blue Chai Latte to kolejny przykład napoju opracowanego przez międzynarodowy zespół specjalistów z Tchibo, który będzie serwowany w wielu krajach, nie tylko w Polsce. Odpowiadamy na rynkowe trendy, zgodnie z którymi konsumenci sięgają po rozwiązania typu „superfoods” – mówi Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar.

Bogactwo składników

Nowy produkt w ofercie Tchibo wyróżnia unikalna receptura, której głównym składnikiem jest mieszanka Blue Chai Latte. Znajdują się w niej m.in. zielona herbata matcha, kardamon, imbir, ziele angielskie, goździki oraz właśnie niebieskie algi spiruliny, słynącej z prozdrowotnych właściwości. Jest ona źródłem wielu witamin (w tym witaminy C czy B kompleks) i minerałów (np. magnezu), pomagających w detoksykacji organizmu. Wspiera układ odpornościowy, ma także właściwości przeciwzapalne[1].

Wyczuwalna w Blue Chai Latte nuta słodyczy to natomiast zasługa cukrów: trzcinowego
i z kwiatów kokosa. Aby uzyskać kremową konsystencję, do napoju dodaje się mleko oraz piankę mleczną. Konsumenci mają możliwość zamówienia Blue Chai Latte także na napoju roślinnym.

Kolejny powód, by wstąpić do Tchibo

Blue Chai Latte to nie tylko gratka dla amatorów oryginalnych smaków i aromatów. Ta unikatowa pozycja w jesiennym menu Tchibo świetnie sprawdzi się podczas chwil spędzonych z najbliższymi, a także relaksu w pojedynkę, np. przy ulubionej książce. Będzie pasować zarówno do dostępnych w regularnej ofercie wytrawnych kanapek, jak i słodkich ciast.

Wejściu Blue Chai Latte, dostępnej w cenie 21,99 zł lub 19,99 zł z TchiboCard, na rynek towarzyszy kampania pod hasłem „bo lubię czerpać moc z superfoods”, realizowana w sklepach własnych Tchibo. Prowadzone są także działania w mediach społecznościowych, za które odpowiada agencja GoldenSubmarine. Oprócz komunikacji w mediach własnych Tchibo zaplanowano współpracę z influencerami, którzy w ramach trwającego w październiku w Tchibo Festiwalu Smaku i Stylu będą testować napój.

Smaki i atrakcje w najlepszym stylu

To mające miejsce od 2 do 29 października wydarzenie to przede wszystkim moc przyjemności i promocji dla klientów sklepów. W wybranych lokalizacjach na gości czekają m.in. bezpłatne konsultacje ze stylistkami, eventy baristyczne, czy degustacje napojów kawowych. Goście odwiedzający lokalizacje Tchibo będą mieli możliwość skorzystania z atrakcyjnych rabatów na akcesoria kawowe, ale i na artykuły non-food. Co więcej, po skorzystaniu z porady stylistki w promocyjnej cenie będzie można zakupić pasujący i modny outfit.

 


[1] Informacja własna na bazie ogólnodostępnych źródeł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.