Komunikaty PR

Bogatsze doświadczenia smakowe z najdelikatniejszą czekoladą Milka Delicate Dark

2021-08-30  |  12:32
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.15 MB )

Po wprowadzeniu na rynek Milki Darkmilk dwa lata temu, miłośnicy czekolady będą teraz mogli cieszyć się jeszcze bogatszymi doznaniami smakowymi, dzięki nowej odsłonie czekolady Milka Delicate Dark. Nowa receptura to połączenie intensywniejszego, czekoladowego smaku z delikatnością alpejskiego mleka. Delicate Dark dostępna jest na rynku w trzech kuszących wersjach smakowych. Obok klasycznej ciemnej czekolady, do wyboru jest także jej wersja z kawałkami migdałów oraz z solonym karmelem. 

Po sukcesie Milki Darkmilk czekoladnicy marki nie spoczęli na laurach. Od razu zabrali się do udoskonalania swojego przepisu i poświęcili więcej czasu na to, by uczynić go jeszcze lepszym. W rezultacie powstała najdelikatniejsza ciemna czekolada z oferty Mondelēz International.  Idealnie wyważona i wyrafinowana kompozycja zapewni konsumentom bogatsze i intensywniejsze wrażenia smakowe. W odmienionej recepturze wykorzystano najwyższej jakości składniki, które w połączeniu z innowacyjnymi technologiami produkcyjnymi, gwarantują, że czekolada delikatnie rozpływa się w ustach. Działaniom marki towarzyszy odświeżenie brandingu i opakowania.

W ramach kampanii marka nawiązała współpracę z Anną Augustynowicz “Augustynką” – graficzką, ilustratorką i artystką, która zainspirowana delikatnością oraz smakiem czekolady Milka Delicate Dark stworzyła specjalny kolaż obrazujący jej odczucia.

Lekkość oraz delikatność to hasła, które wyznaczyły drogę mojego procesu kreatywnego. Są to kluczowe słowa, które składają się na kompozycję zarówno kolażu jak i Milki Delicate Dark. Stworzony przeze mnie kolaż miał być kwintesencją najnowszej czekolady Milka, zatem podczas kreacji skupiłam się głównie na zobrazowaniu delikatności w czekoladzie, ale również delikatności emocjonalnej, międzyludzkiej. Główną inspiracją przy jego tworzeniu było złączenie się dwóch rodzajów - czekolady mlecznej oraz ciemnej. – mówi Ania Augustynowicz „Augustynka”.

Milka Delicate Dark nie jest jedynie kolejną wersją smakową znanych dotychczas tabliczek Milka, ale stanowi niezależną̨ linię produktową czekolad Milka, będącą uzupełnieniem standardowego portfolio. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.