Bolt Food rekrutuje krytyków kulinarnych
Bolt Food, platforma do zamawiania jedzenia z restauracji, rozpoczyna rekrutację swoich pierwszych w Polsce krytyków kulinarnych - amatorów. Ich zadaniem będzie próbować i oceniać jedzenie z restauracji w swoim mieście. Rekrutacja odbywa się we wszystkich miastach w których obecny jest Bolt Food.
W tym tygodniu Bolt Food ruszył z rekrutacją krytyków kulinarnych. To pierwszy taki program firmy organizowany w Polsce. Krytycy którzy dołączą do programu otrzymają swoje zadanie specjalne: znalezienie, która restauracja najlepiej wykonuje wybrane danie. Zwieńczeniem poszukiwań będzie wybranie najlepszej restauracji dostępnej na Bolt Food. Aby wesprzeć początkujących krytyków, Bolt Food zorganizuje wyjątkowy warsztat z fotografii kulinarnej.
Kto może się zgłosić?
Do programu może zgłosić się tak naprawdę każdy, dla kogo pisanie recenzji, fotografia potrawy lub po prostu próbowanie nowych smaków brzmi jak najlepsza rozrywka. Wystarczy pasja i zamiłowanie do gastronomii oraz trochę zacięcia i krytycznego oka. Projekt jest odpowiedni też dla tych, którzy próbują swoją pasję przekuć w coś większego.
- Dzięki nowemu projektowi chcemy się upewnić, że nasze restauracje partnerskie otrzymują zasłużone uznanie i zostaną należycie docenione. Wspieranie biznesów obecnych na naszej platformie w zwiększaniu przychodów dzięki usługom dostawy Bolt Food od zawsze było ważnym aspektem naszej codziennej pracy. Z kolei użytkownicy, którzy zdecydują się zostać krytykami poczują, że ich opinia ma wpływ. To także niepowtarzalna okazja, by zostać prawdziwym krytykiem kulinarnym bez wcześniejszego doświadczenia - komentuje Agnieszka Cebulska, Country Manager Bolt Food w Polsce.
Więcej informacji o projekcie można znaleźć tutaj.
Bolt Food w Polsce wystartował w 2020 roku i jest obecnie dostępny(a) w 6 miastach. Platforma łączy lokalne restauracje z klientami, którym dostarcza ulubione jedzenie. Bolt Food stale zwiększa liczbę restauracji dostępnych na platformie, zapewniając klientom większy wybór. Dzięki swojej aplikacji o światowej klasy jakości, Bolt Food wspiera restauracje umożliwiając im budowanie świadomości marki i zdobywanie nowych klientów poprzez rozmaite kampanie marketingowe w aplikacji. W ten sposób Bolt Food pomaga restauracjom rozwijać się i zyskiwać widoczność w lokalnej społeczności.
***
Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.
Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.
Więcej informacji: www.bolt.eu
Oliwki drylowane czarne OLE! Śródziemnomorski smak zamknięty w słoiczku
Wakacyjne, kulinarne podróże z produktami WSP „Społem”
Piąta edycja Witariady przyciągnęła tłumy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.