Komunikaty PR

Bolt Food rekrutuje krytyków kulinarnych

2024-03-14  |  14:00
Biuro prasowe

Bolt Food, platforma do zamawiania jedzenia z restauracji, rozpoczyna rekrutację swoich pierwszych w Polsce krytyków kulinarnych - amatorów. Ich zadaniem będzie próbować i oceniać jedzenie z restauracji w swoim mieście. Rekrutacja odbywa się we wszystkich miastach w których obecny jest Bolt Food. 

W tym tygodniu Bolt Food ruszył z rekrutacją krytyków kulinarnych. To pierwszy taki program firmy organizowany w Polsce. Krytycy którzy dołączą do programu otrzymają  swoje  zadanie specjalne: znalezienie, która restauracja najlepiej wykonuje wybrane danie. Zwieńczeniem poszukiwań będzie wybranie najlepszej restauracji dostępnej na Bolt Food. Aby wesprzeć początkujących krytyków, Bolt Food zorganizuje wyjątkowy warsztat z fotografii kulinarnej. 

Kto może się zgłosić? 

Do programu może zgłosić się tak naprawdę każdy, dla kogo pisanie recenzji, fotografia potrawy lub po prostu próbowanie nowych smaków brzmi jak najlepsza rozrywka. Wystarczy pasja i zamiłowanie do gastronomii oraz trochę zacięcia i krytycznego oka. Projekt jest odpowiedni też dla tych, którzy próbują swoją pasję przekuć w coś większego. 

- Dzięki nowemu projektowi chcemy się upewnić, że nasze restauracje partnerskie otrzymują zasłużone uznanie i zostaną należycie docenione. Wspieranie biznesów obecnych na naszej platformie w zwiększaniu przychodów dzięki usługom dostawy Bolt Food od zawsze było ważnym aspektem naszej codziennej pracy.  Z kolei użytkownicy, którzy  zdecydują się zostać krytykami poczują, że ich opinia ma wpływ. To także niepowtarzalna okazja, by zostać prawdziwym krytykiem kulinarnym bez wcześniejszego doświadczenia - komentuje Agnieszka Cebulska, Country Manager Bolt Food w Polsce. 

Więcej informacji o projekcie można znaleźć tutaj. 

Bolt Food w Polsce wystartował w 2020 roku i jest obecnie dostępny(a) w 6 miastach. Platforma łączy lokalne restauracje z klientami, którym dostarcza ulubione jedzenie. Bolt Food stale zwiększa liczbę restauracji dostępnych na platformie, zapewniając klientom większy wybór. Dzięki swojej aplikacji o światowej klasy jakości, Bolt Food wspiera restauracje  umożliwiając im budowanie świadomości marki i zdobywanie nowych klientów poprzez rozmaite kampanie marketingowe w aplikacji. W ten sposób Bolt Food pomaga restauracjom rozwijać się i zyskiwać widoczność w lokalnej społeczności.




 

***

Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.

 

Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.

 

Więcej informacji: www.bolt.eu 


 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Problemy społeczne

Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.