Bułkę przez Bibułkę nareszcie w Łodzi

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Bułkę przez Bibułkę to jedna z najpopularniejszych sieci śniadaniowni w Warszawie, która od ponad dekady nieprzerwanie serwuje wyjątkowe śniadania, kawę i Prosecco. Teraz otworzyła swój szósty lokal, tym razem w prestiżowej łódzkiej inwestycji Fuzja. W jednym z historycznych budynków po dawnych zakładach włókienniczych Karola Scheiblera najemca zajął 180 mkw.
Bułkę przez Bibułkę to miejsce stworzone dla każdego, kto chce rozpocząć dzień w miłej atmosferze przy ulubionym posiłku. We wszystkich lokalach goście mogą zamówić popularne śniadaniowe pozycje przez cały dzień, w towarzystwie kawy na bazie ziaren z palarni PRASKA lub Prosecco, którego selekcją właściciele zajmują się osobiście.
Markę założyli Ola i Jacek Dojnikowscy, którzy w 2012 roku otworzyli pierwszy, niewielki lokal na warszawskim Mokotowie. Dzięki prostemu menu, wysokiej jakości produktom i przyjaznej atmosferze miejsce szybko zyskało popularność, co doprowadziło do otwarcia kolejnych lokali na terenie Warszawy oraz Konstancina-Jeziorny. Teraz, po 12 latach, Bułkę przez Bibułkę wychodzi poza warszawski rynek i debiutuje w Łodzi.
Menu Bułkę przez Bibułkę to śniadaniowa klasyka, która świetnie sprawdza się również jako lunch czy kolacja. Do śniadania można zamówić kieliszek Prosecco, podkreślając celebracyjny charakter poranka. W ofercie znajdują się również opcje dla wegetarian i wegan, ponieważ filozofią marki jest otwartość na potrzeby różnych gości.
Lokal w Fuzji jest największym lokalem. Duże, przestronne wnętrze dopełniają meble, ręcznie tworzone konstrukcje wydzielające przestrzenie oraz mozaika na podłodze. Wszystko to połączone jest z oryginalną cegłą, która jest nieodłącznym elementem wszystkich konceptów Bułkę przez Bibułkę, a także rewitalizowanej łódzkiej pofabrycznej inwestycji. Wnętrze dla ponad 60 osób wypełnia drewno, stal, klasyczne białe dodatki i błękitne akcenty. Jest jasno, przytulnie i kameralnie. Tak, aby każdy niezależnie od celu wizyty, upodobań czy potrzeb poczuł się w lokalu dobrze.
Marka od lat pozostaje w czołówce na kulinarnych listach warszawskich śniadaniowni, przyciągając gości doskonałą obsługą, pyszną kuchnią i wyjątkową atmosferą. To zdecydowanie więcej niż śniadaniownia – to miejsce, w którym można spędzić czas dokładnie tak, jak się lubi - w przytulnym wnętrzu, z wyjątkowym jedzeniem i w miłej atmosferze.
FOT. PATRYK GRĄDYS

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.