Burger King otwiera nową restaurację w Katowicach
Burger King, jedna z największych sieci restauracji szybkiej obsługi na świecie, już w najbliższy piątek (13 grudnia) otworzy nowy lokal przy ul. Feliksa Bocheńskiego 77 w Katowicach. To trzecia restauracja marki w tym mieście i 76. w Polsce. Z okazji otwarcia marka przygotowała dla swoich gości szereg atrakcyjnych akcji promocyjnych, takich jak 100 darmowych, legendarnych Whopperów czy słodka niespodzianka.
W Katowicach znajdują się już dwa lokale pod szyldem Burger King: wolnostojąca restauracja przy Alei Murckowskiej 26 oraz punkt w Galerii Katowickiej. Nowy lokal, również wolnostojący, znajduje się pomiędzy Centrum Handlowym Załęże a otwartym w maju br. parkiem handlowym. To doskonała lokalizacja, która zapewnia wygodę konsumentom, ułatwiając codzienne sprawunki i oferując szybki posiłek w pobliżu popularnych obiektów. Goście mogą skorzystać z opcji jedzenia na miejscu, zamówienia na wynos lub wygodnego Drive Thru.
100 burgerów dla 100 pierwszych klientów
W dniu otwarcia Burger King pierwsze 100 osób, które złoży zamówienie za minimum 10 zł, otrzyma darmowego Whoppera – legendarnego burgera, który od lat cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. Dodatkowo, do 100 pierwszych zamówień na kwotę minimum 50 zł, dodawane będą wyjątkowe, limitowane skarpety w kolorach marki. Oficjalne otwarcie odbędzie się o godz. 10:00, a na gości czekać będzie przygotowany z tej okazji tort.
– Otwarcie trzeciej restauracji Burger King w Katowicach to kontynuacja naszej strategii rozwoju na Śląsku, po niedawnym otwarciu lokalu w Bielsku-Białej. Nowy punkt to nasza 76. restauracja w Polsce i kolejne miejsce, w którym goście będą mogli cieszyć się ulubionymi burgerami w komfortowej, nowoczesnej przestrzeni. Niezmiennie stawiamy na wygodę naszych klientów, w związku z czym restauracja przy ulicy Feliksa Bocheńskego posiadać będzie opcję Drive Thru – mówi Magdalena Mamczur, Dyrektorka Marketingu Burger King CEE.
Burger King na polskim rynku działa nieprzerwanie od 2007 roku, gdzie sukcesywnie się rozwija i obecnie liczy 75 restauracji. W 2022 roku master franczyzobiorcą Burger King została firma Rex Concepts, która odpowiada za markę nie tylko w Polsce, ale także w Czechach oraz Rumunii. Rex Concepts koncentruje się na inwestycjach w nowoczesne technologie, rozbudowie sieci lokali oraz podnoszeniu standardów obsługi, co pozwala marce Burger King odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów i umacniać swoją pozycję na lokalnym rynku. Na ten rok zaplanowane jest jeszcze jedno otwarcie lokalu w Zgorzelcu.
O Burger King
Każdego dnia, ponad 11 milionów gości odwiedza restauracje BURGER KING® na całym świecie. Dzieje się tak, ponieważ jesteśmy znani z przyrządzania wysokiej jakości, doskonałego w smaku i przystępnego cenowo jedzenia. Założony w 1954 roku BURGER KING® jest obecnie drugą co do wielkości siecią restauracji szybkiej obsługi na świecie. Oryginalna kanapka WHOPPER® jest synonimem naszego przywiązania do najwyższej jakości składników, oryginalnej receptury i przyjaznej, rodzinnej atmosfery, które definiują naszą markę od ponad 70 lat.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.