Burger King otwiera nową restaurację w Bielsko-Białej
Burger King, jedna z największych sieci restauracji szybkiej obsługi na świecie, 5 grudnia otwiera nową restaurację przy ul. Warszawskiej 182 w Bielsko-Białej. To już drugi lokal marki w tym mieście i 75. restauracja w Polsce. Z tej okazji marka przygotowała dla swoich gości szereg atrakcyjnych akcji promocyjnych, które z pewnością ucieszą miłośników smaku legendarnego Whoppera i innych kultowych burgerów.
Burger King zadebiutował w Bielsku-Białej w 2015 roku. Marka działa w tym mieście nieprzerwanie od niemal 10 lat z lokalem w Galerii Sfera. Już 5 grudnia przy ul. Warszawskiej 182 otworzy się druga restauracja Burger King w tym mieście. Nowy punkt zlokalizowany jest w okolicy największego w regionie parku handlowego - Comfy Park Bielik, który właśnie został otwarty po modernizacji. Po remoncie obiekt od lat kojarzący się bielszczanom z zakupami i dawnym TESCO, pomieści aż 28 sklepów i punktów usługowych. Restauracja pod szyldem Burger King dopełni ofertę gastronomiczną centrum handlowego. Burgery oraz inne pozycje z menu będzie można zjeść na miejscu, zamówić na wynos lub skorzystać z opcji drive-thru.
100 burgerów dla 100 pierwszych klientów
W dniu otwarcia Burger Kinga pierwsze 100 osób, które złoży zamówienie za minimum 10 zł, otrzyma darmowego Whoppera – legendarnego burgera, który od lat cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. Dodatkowo, do 100 pierwszych zamówień na kwotę minimum 50 zł, dodawane będą wyjątkowe, limitowane skarpety w kolorach marki. Burger King przygotował także słodką niespodziankę. W dniu otwarcia goście restauracji będą mogli skosztować tortu, przygotowanego specjalnie z tej okazji.
– Druga restauracja w Bielsku-Białej to 75. lokal sieci Burger King w Polsce i kolejny krok w rozwoju marki w regionie. Dla naszych klientów przygotowaliśmy przestronną, nowoczesną restaurację, w której będą mogli cieszyć się doskonałą jakością produktów, szybką obsługą i przyjazną atmosferą. To pierwszy lokal Burger King w Bielsku-Białej, w którym można skorzystać z opcji składania i odbioru zamówienia bez konieczności opuszczania pojazdu, czyli Drive Thru – mówi Magdalena Mamczur, Dyrektorka Marketingu Burger King CEE.
Burger King na polskim rynku działa nieprzerwanie od 2007 roku, gdzie sukcesywnie się rozwija i obecnie liczy 75 restauracji. W 2022 roku master franczyzobiorcą Burger King została firma Rex Concepts, która odpowiada za markę nie tylko w Polsce, ale także w Czechach oraz Rumunii. Rex Concepts koncentruje się na inwestycjach w nowoczesne technologie, rozbudowie sieci lokali oraz podnoszeniu standardów obsługi, co pozwala marce Burger King odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów i umacniać swoją pozycję na lokalnym rynku. Na ten rok zaplanowane są jeszcze dwa otwarcia lokali w polskich miastach.
O Burger King
Każdego dnia, ponad 11 milionów gości odwiedza restauracje BURGER KING® na całym świecie. Dzieje się tak, ponieważ jesteśmy znani z przyrządzania wysokiej jakości, doskonałego w smaku i przystępnego cenowo jedzenia. Założony w 1954 roku BURGER KING® jest obecnie drugą co do wielkości siecią restauracji szybkiej obsługi na świecie. Oryginalna kanapka WHOPPER® jest synonimem naszego przywiązania do najwyższej jakości składników, oryginalnej receptury i przyjaznej, rodzinnej atmosfery, które definiują naszą markę od ponad 70 lat.
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.