Burger King otwiera nową restaurację w Bielsko-Białej
Burger King, jedna z największych sieci restauracji szybkiej obsługi na świecie, 5 grudnia otwiera nową restaurację przy ul. Warszawskiej 182 w Bielsko-Białej. To już drugi lokal marki w tym mieście i 75. restauracja w Polsce. Z tej okazji marka przygotowała dla swoich gości szereg atrakcyjnych akcji promocyjnych, które z pewnością ucieszą miłośników smaku legendarnego Whoppera i innych kultowych burgerów.
Burger King zadebiutował w Bielsku-Białej w 2015 roku. Marka działa w tym mieście nieprzerwanie od niemal 10 lat z lokalem w Galerii Sfera. Już 5 grudnia przy ul. Warszawskiej 182 otworzy się druga restauracja Burger King w tym mieście. Nowy punkt zlokalizowany jest w okolicy największego w regionie parku handlowego - Comfy Park Bielik, który właśnie został otwarty po modernizacji. Po remoncie obiekt od lat kojarzący się bielszczanom z zakupami i dawnym TESCO, pomieści aż 28 sklepów i punktów usługowych. Restauracja pod szyldem Burger King dopełni ofertę gastronomiczną centrum handlowego. Burgery oraz inne pozycje z menu będzie można zjeść na miejscu, zamówić na wynos lub skorzystać z opcji drive-thru.
100 burgerów dla 100 pierwszych klientów
W dniu otwarcia Burger Kinga pierwsze 100 osób, które złoży zamówienie za minimum 10 zł, otrzyma darmowego Whoppera – legendarnego burgera, który od lat cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. Dodatkowo, do 100 pierwszych zamówień na kwotę minimum 50 zł, dodawane będą wyjątkowe, limitowane skarpety w kolorach marki. Burger King przygotował także słodką niespodziankę. W dniu otwarcia goście restauracji będą mogli skosztować tortu, przygotowanego specjalnie z tej okazji.
– Druga restauracja w Bielsku-Białej to 75. lokal sieci Burger King w Polsce i kolejny krok w rozwoju marki w regionie. Dla naszych klientów przygotowaliśmy przestronną, nowoczesną restaurację, w której będą mogli cieszyć się doskonałą jakością produktów, szybką obsługą i przyjazną atmosferą. To pierwszy lokal Burger King w Bielsku-Białej, w którym można skorzystać z opcji składania i odbioru zamówienia bez konieczności opuszczania pojazdu, czyli Drive Thru – mówi Magdalena Mamczur, Dyrektorka Marketingu Burger King CEE.
Burger King na polskim rynku działa nieprzerwanie od 2007 roku, gdzie sukcesywnie się rozwija i obecnie liczy 75 restauracji. W 2022 roku master franczyzobiorcą Burger King została firma Rex Concepts, która odpowiada za markę nie tylko w Polsce, ale także w Czechach oraz Rumunii. Rex Concepts koncentruje się na inwestycjach w nowoczesne technologie, rozbudowie sieci lokali oraz podnoszeniu standardów obsługi, co pozwala marce Burger King odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów i umacniać swoją pozycję na lokalnym rynku. Na ten rok zaplanowane są jeszcze dwa otwarcia lokali w polskich miastach.
O Burger King
Każdego dnia, ponad 11 milionów gości odwiedza restauracje BURGER KING® na całym świecie. Dzieje się tak, ponieważ jesteśmy znani z przyrządzania wysokiej jakości, doskonałego w smaku i przystępnego cenowo jedzenia. Założony w 1954 roku BURGER KING® jest obecnie drugą co do wielkości siecią restauracji szybkiej obsługi na świecie. Oryginalna kanapka WHOPPER® jest synonimem naszego przywiązania do najwyższej jakości składników, oryginalnej receptury i przyjaznej, rodzinnej atmosfery, które definiują naszą markę od ponad 70 lat.

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.
Ochrona środowiska
Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.
Muzyka
Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.