Burger King otwiera nową restaurację w Bielsko-Białej
Burger King, jedna z największych sieci restauracji szybkiej obsługi na świecie, 5 grudnia otwiera nową restaurację przy ul. Warszawskiej 182 w Bielsko-Białej. To już drugi lokal marki w tym mieście i 75. restauracja w Polsce. Z tej okazji marka przygotowała dla swoich gości szereg atrakcyjnych akcji promocyjnych, które z pewnością ucieszą miłośników smaku legendarnego Whoppera i innych kultowych burgerów.
Burger King zadebiutował w Bielsku-Białej w 2015 roku. Marka działa w tym mieście nieprzerwanie od niemal 10 lat z lokalem w Galerii Sfera. Już 5 grudnia przy ul. Warszawskiej 182 otworzy się druga restauracja Burger King w tym mieście. Nowy punkt zlokalizowany jest w okolicy największego w regionie parku handlowego - Comfy Park Bielik, który właśnie został otwarty po modernizacji. Po remoncie obiekt od lat kojarzący się bielszczanom z zakupami i dawnym TESCO, pomieści aż 28 sklepów i punktów usługowych. Restauracja pod szyldem Burger King dopełni ofertę gastronomiczną centrum handlowego. Burgery oraz inne pozycje z menu będzie można zjeść na miejscu, zamówić na wynos lub skorzystać z opcji drive-thru.
100 burgerów dla 100 pierwszych klientów
W dniu otwarcia Burger Kinga pierwsze 100 osób, które złoży zamówienie za minimum 10 zł, otrzyma darmowego Whoppera – legendarnego burgera, który od lat cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. Dodatkowo, do 100 pierwszych zamówień na kwotę minimum 50 zł, dodawane będą wyjątkowe, limitowane skarpety w kolorach marki. Burger King przygotował także słodką niespodziankę. W dniu otwarcia goście restauracji będą mogli skosztować tortu, przygotowanego specjalnie z tej okazji.
– Druga restauracja w Bielsku-Białej to 75. lokal sieci Burger King w Polsce i kolejny krok w rozwoju marki w regionie. Dla naszych klientów przygotowaliśmy przestronną, nowoczesną restaurację, w której będą mogli cieszyć się doskonałą jakością produktów, szybką obsługą i przyjazną atmosferą. To pierwszy lokal Burger King w Bielsku-Białej, w którym można skorzystać z opcji składania i odbioru zamówienia bez konieczności opuszczania pojazdu, czyli Drive Thru – mówi Magdalena Mamczur, Dyrektorka Marketingu Burger King CEE.
Burger King na polskim rynku działa nieprzerwanie od 2007 roku, gdzie sukcesywnie się rozwija i obecnie liczy 75 restauracji. W 2022 roku master franczyzobiorcą Burger King została firma Rex Concepts, która odpowiada za markę nie tylko w Polsce, ale także w Czechach oraz Rumunii. Rex Concepts koncentruje się na inwestycjach w nowoczesne technologie, rozbudowie sieci lokali oraz podnoszeniu standardów obsługi, co pozwala marce Burger King odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów i umacniać swoją pozycję na lokalnym rynku. Na ten rok zaplanowane są jeszcze dwa otwarcia lokali w polskich miastach.
O Burger King
Każdego dnia, ponad 11 milionów gości odwiedza restauracje BURGER KING® na całym świecie. Dzieje się tak, ponieważ jesteśmy znani z przyrządzania wysokiej jakości, doskonałego w smaku i przystępnego cenowo jedzenia. Założony w 1954 roku BURGER KING® jest obecnie drugą co do wielkości siecią restauracji szybkiej obsługi na świecie. Oryginalna kanapka WHOPPER® jest synonimem naszego przywiązania do najwyższej jakości składników, oryginalnej receptury i przyjaznej, rodzinnej atmosfery, które definiują naszą markę od ponad 70 lat.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.