Komunikaty PR

Cebulka marynowana srebrna OLE! Chrupiąca, aromatyczna przekąska

2024-02-13  |  09:00
Biuro prasowe

Cebulka marynowana srebrna OLE! to prawdziwy przebój na każdą imprezę! Aromatyczna i chrupiąca, doskonale sprawdzi się jako samodzielna przekąska oraz jako dodatek do kanapek, sałatek czy koreczków.

Cebulka to odmiana cebuli perłowej, którą wyróżnia lekko zaokrąglony kształt i niewielkie rozmiary. Warzywo jest szczególnie cenione przez wielbicieli kuchni za swoją chrupkość i delikatny smak, który doskonale komponuje się z każdym daniem.

 

Idealne połączenie srebrnej cebulki z klasyczną marynatą octową tworzy smaczną i nietuzinkową kompozycję, zamkniętą w wygodnym słoiczku. Dodatek gorczycy nadaje całości aromatu, sprawiając, że Cebulka marynowana srebrna OLE! idealnie sprawdza się jako dodatek do dań mięsnych i sałatek, a jako samodzielna przekąska zachwyca podniebienia zaproszonych gości.

Na zbliżające się przyjęcie, przygotuj Sałatę z pomarańczą i gorgonzolą https://wole-ole.pl/recipes/salatka-z-pomarancza-gorgonzola-i-cebulkami/ i rozsmakuj się w tej wyjątkowej, chrupiącej przekąsce od OLE!

 

Więcej pysznych propozycji na dania z warzywnymi przekąskami OLE! znajdziesz w PRZEPIŚNIKU OLE! na: www.wole-ole.pl

__________________________

Cebulka marynowana srebrna OLE!

Pojemność: 305 ml Cena: ok. 8 z

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Słodki upominek na Dzień Mamy Biuro prasowe
2024-05-24 | 10:45

Słodki upominek na Dzień Mamy

26 maja to doskonała okazja, by wyrazić miłość i wdzięczność dla najważniejszej kobiety w naszym życiu. Według raportu „Dzień Matki – zakupowe preferencje”, 60 proc.
Żywienie Owocowe róże nie tylko na Dzień Matki
2024-05-24 | 01:00

Owocowe róże nie tylko na Dzień Matki

Każda mama będzie zachwycona, jeśli przyniesiemy jej pięknie pachnący bukiet, który do tego jest słodki i pyszny. Ekspresowy przepis na Owocowe Róże to świetna propozycja dla
Żywienie SEZON NA SZPARAGI I TRUSKAWKI: CZAS, START!
2024-05-24 | 01:00

SEZON NA SZPARAGI I TRUSKAWKI: CZAS, START!

Maj to miesiąc, w którym po blisko rocznej przerwie wracają na nasze talerze tak wyczekiwane szparagi i truskawki. Sezon na nie trwa dość krótko, więc jak tylko pojawiają się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes

Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.

Zdrowie

Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu

Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.

Konsument

Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju

Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.