Cebulka marynowana złota OLE! Przekąska, która urzeka smakiem
Cebulka marynowana złota OLE! to warzywna przekąska, która intryguje smakiem i zachwyca chrupkością. Wyśmienicie pasuje do dań mięsnych i sałat, ale równie dobrze sprawdzi się jako samodzielna warzywna zakąska, podczas spotkań towarzyskich i przyjęć.
Cebula to zdecydowanie jedno z najważniejszych warzyw w polskiej sztuce kulinarnej, które zmienia swoje oblicze w zależności od sposobu przygotowania i towarzystwa innych składników.
Cebulka marynowana złota OLE! to wyjątkowa przekąska, skąpana w aromatycznej zalewie, o delikatnym, intrygującym smaku i niezwykłej chrupkości. Odpowiednie połączenie octu, cukru i selekcjonowanych przypraw nadają jej złotego koloru i aromatu, co sprawia, że idealnie pasuje do dań mięsnych, serów i sałat. Malutkie cebulki zachwycą również gości podczas niejednego spotkania w formie koreczków lub jedzone prosto ze słoiczka.
Daj się oczarować ich smakiem i wypróbuj przepis na wyśmienitą Quasedille z kurczakiem https://wole-ole.pl/recipes/quasedilla-z-kurczakiem-i-cebulka-marynowana-zlota-ole/
Więcej propozycji na zwykłe i niezwykłe okazje z Cebulką marynowaną złotą OLE! znajdziesz na: www.wole-ole.pl
__________________________
Cebulka marynowana złota OLE!
Pojemność: 305 ml
Cena: ok. 8 zł
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.