Komunikaty PR

Celebruj Dzień Pina Colady z piankami Ptasie Mleczko® o egzotycznym smaku!

2020-07-10  |  14:00
Biuro prasowe

10 lipca świętujemy Światowy Dzień Pina Colady – kultowego koktajlu z Puerto Rico. Każdy z nas zna to wakacyjne i słodkie połączenie kokosowego mleka z sokiem z ananasa. Odpowiadając na potrzeby wielbicieli egzotycznych smaków, marka E.Wedel stworzyła limitowany smak pianek Ptasie Mleczko® Pina Colada. Kultowe pianki w tropikalnym wydaniu będą idealną alternatywą dla słodkiego napoju. 

Obecnie w stałym portfolio pianek Ptasie Mleczko® znajduje się 7 podstawowych smaków. Oferta w sezonie letnim została wzbogacona o nowy wariant – smak Pina Colada. Dobrze znany przysmak w sezonowym wydaniu docenią głównie wielbiciele egzotycznych kompozycji.  To idealnie wyważone połączenie soczystego ananasa z kremowym kokosem, tworzy słodką, a jednocześnie orzeźwiającą propozycję. W najnowszym wariancie smakowym nie brakuje również czekoladowego akcentu. Pianki Ptasie Mleczko® o smaku Pina Colada oblane zostały oryginalną, wedlowską czekoladą białą. 

Tropikalny klimat jest widoczny również na opakowaniach nowych pianek Ptasie Mleczko®, które zdobią kolorowe tukany. Nowa szata graficzna została zaprojektowana przez młodą polską ilustratorkę - Adę Buchholc. Dzięki stałej współpracy marki E.Wedel z artystami każde opakowanie pianek cechuje się wyjątkowy design’em. W zeszłym roku wszystkie warianty przeszły wyjątkową transformację uzyskując niepowtarzalne wzory, które przykuwają wzrok i bazują na ptasich motywach.

Wariant Pina Colada jest idealny na upalne dni. Pianki wyśmienicie smakują również po zmrożeniu. Nowa, sezonowa odsłona pianek Ptasie Mleczko® z pewnością zachwyci miłośników niecodziennych smaków oraz doskonale umili letni odpoczynek.  

Ptasie Mleczko® Pina Colada jest dostępne w sprzedaży od końca kwietnia.    

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo Biuro prasowe
2024-07-22 | 16:50

Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo

Czy jest coś lepszego niż rozkoszowanie się letnimi smakami z filiżanką ulubionej kawy w ręku? Dzięki nowościom dostępnym w coffee barach Tchibo sprawienie sobie tej przyjemności
Żywienie Oliwki drylowane czarne OLE! Śródziemnomorski smak zamknięty w słoiczku
2024-07-22 | 12:00

Oliwki drylowane czarne OLE! Śródziemnomorski smak zamknięty w słoiczku

Aromatyczne Oliwki drylowane czarne OLE!  to przekąska, która porywa w kulinarną podróż. Wyśmienite jako klasyczny dodatek do pizzy, oczarują smakoszy również
Żywienie Wakacyjne, kulinarne podróże z produktami WSP „Społem”
2024-07-22 | 01:00

Wakacyjne, kulinarne podróże z produktami WSP „Społem”

Nawet krótkie wyjazdy inspirują, zachęcają do działania oraz pozwalają na odrobinę relaksu. Podczas urlopu z zaciekawieniem poznajemy nowe zwyczaje i kuchnie regionalne, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.