Komunikaty PR

Celebruj Dzień Pina Colady z piankami Ptasie Mleczko® o egzotycznym smaku!

2020-07-10  |  14:00
Biuro prasowe

10 lipca świętujemy Światowy Dzień Pina Colady – kultowego koktajlu z Puerto Rico. Każdy z nas zna to wakacyjne i słodkie połączenie kokosowego mleka z sokiem z ananasa. Odpowiadając na potrzeby wielbicieli egzotycznych smaków, marka E.Wedel stworzyła limitowany smak pianek Ptasie Mleczko® Pina Colada. Kultowe pianki w tropikalnym wydaniu będą idealną alternatywą dla słodkiego napoju. 

Obecnie w stałym portfolio pianek Ptasie Mleczko® znajduje się 7 podstawowych smaków. Oferta w sezonie letnim została wzbogacona o nowy wariant – smak Pina Colada. Dobrze znany przysmak w sezonowym wydaniu docenią głównie wielbiciele egzotycznych kompozycji.  To idealnie wyważone połączenie soczystego ananasa z kremowym kokosem, tworzy słodką, a jednocześnie orzeźwiającą propozycję. W najnowszym wariancie smakowym nie brakuje również czekoladowego akcentu. Pianki Ptasie Mleczko® o smaku Pina Colada oblane zostały oryginalną, wedlowską czekoladą białą. 

Tropikalny klimat jest widoczny również na opakowaniach nowych pianek Ptasie Mleczko®, które zdobią kolorowe tukany. Nowa szata graficzna została zaprojektowana przez młodą polską ilustratorkę - Adę Buchholc. Dzięki stałej współpracy marki E.Wedel z artystami każde opakowanie pianek cechuje się wyjątkowy design’em. W zeszłym roku wszystkie warianty przeszły wyjątkową transformację uzyskując niepowtarzalne wzory, które przykuwają wzrok i bazują na ptasich motywach.

Wariant Pina Colada jest idealny na upalne dni. Pianki wyśmienicie smakują również po zmrożeniu. Nowa, sezonowa odsłona pianek Ptasie Mleczko® z pewnością zachwyci miłośników niecodziennych smaków oraz doskonale umili letni odpoczynek.  

Ptasie Mleczko® Pina Colada jest dostępne w sprzedaży od końca kwietnia.    

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.