Komunikaty PR

Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo

2024-07-22  |  16:50
Biuro prasowe

Czy jest coś lepszego niż rozkoszowanie się letnimi smakami z filiżanką ulubionej kawy w ręku? Dzięki nowościom dostępnym w coffee barach Tchibo sprawienie sobie tej przyjemności staje się jeszcze łatwiejsze. Sezonowe menu marki obfituje w delikatne ciasta, serwowane m.in. z dodatkiem owoców. Desery dostępne w coffee barach to również zaproszenie do wspólnego świętowania Światowego Dnia Sernika.

Co łączy Tchibo, lato i ciasta? Przyjemność, lekkość i obchodzony 30 lipca Światowy Dzień Sernika. Tę okazję, jak i cały okres wakacyjny, warto celebrować, kosztując smakołyków z letniej oferty coffee barów Tchibo. – Każdy dzień dla pracowników naszych lokali to okazja do spotkania z klientem, nawiązania autentycznej relacji i zbadania, jakie są jego faktyczne potrzeby i oczekiwania. Letnie menu ciast jest stworzone właśnie na bazie tych obserwacji i wniosków. Nowości w coffee barach to m.in. serniki dostępne w wybranych lokalizacjach, a także lekkie ciasta z owocami. Ich wyważony smak sprawdzi się w upalne dni. Polecamy delektować się nimi szczególnie w zestawie z kawami mrożonymi – mówi Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar w Tchibo Warszawa.  

Sernik na co dzień i od święta

Sernik to dla wielu Polaków nieodłączny element celebracji, często jeden z „głównych bohaterów” spotkań w gonie najbliższych. Wspólne chwile z przyjaciółmi i rodziną przy tym przysmaku można spędzić także w lokalach Tchibo.

Dostępny tam Sernik na zimno przygotowywany jest na bazie serka mascarpone, z jeżynami, malinami, jagodami i truskawkami w galaretce. Kompilacja słodyczy z orzeźwiającym smakiem owoców tworzy pozycję idealną do spożycia, gdy na dworze panują wysokie temperatury. Sernik baskijski, którego podstawę stanowi serek śmietankowy, serwowany z orzechami laskowymi, mocno zarumienionym wierzchem i udekorowany toffi, oczaruje natomiast niejednego miłośnika kremowej konsystencji. Przysmaki znakomicie współgrają z napojami Tchibo – pierwszy z Latte Macchiato, Frappe Poziomkowym czy o smaku Słonego Karmelu, drugi z Espresso lub Flat White.

Truskawkowy zawrót głowy

Czyż początek lata nie kojarzy się ze smakiem truskawek? W coffee barach Tchibo konsumenci mogą zamówić deser okraszony tymi soczystymi owocami. Kruche ciasto z truskawkami z pewnością przypadnie do gustu fanom lekkich przekąsek. Wypiek z puszystym spodem biszkoptowym i aksamitnym kremem śmietanowym będzie dobrym dopełnieniem m.in. jednej z kaw na zimno – Freddo Espresso oraz Freddo Cappuccino. Przysmak z owocami czeka na klientów we wszystkich sklepach Tchibo z ofertą kawiarnianą.

Lista smakowitych powodów, dla których warto odwiedzić Tchibo, jest długa, a letnie menu to kolejny z nich. Coffee bary to również doskonałe miejsce, aby uczcić Światowy Dzień Sernika. 30 lipca warto zajrzeć do jednego z lokali marki, która z tej okazji przygotowała dla klientów słodką promocję.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość! Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po
Żywienie Zioła mają … smak!
2024-11-04 | 10:35

Zioła mają … smak!

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.