Komunikaty PR

Chilli BBQ Bearnaise

2022-10-20  |  15:05
Biuro prasowe
Kontakt
BRZ
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/

To nowa sezonowa propozycja burgerów w ofercie MAX Premium Burgers z ulubionym sosem Szwedów!

MAX to sieć restauracji, którą pokochali Szwedzi. Skandynawski love brand prężnie rozwija się w Polsce, oferując swoim gościom nowości w menu. Niedawno premierę miał chrupiący Grand Chicken, a już teraz w menu pojawia się Chili BBQ Bearnaise. Pikantna nowość z sosem BBQ i sosem berneńskim z chili to inspiracja wprost ze Szwecji. Nowe propozycje są dostępne w restauracjach MAX Premium Burgers od 20 października 2022.  

Sos berneński został skomponowany we Francji w XIX wieku, a jego nazwa została nadana na cześć króla Henryka IV, księcia Béarn. Sos nie powstał jednak w Béarn, a w okolicach Paryża. Po latach popularności w kraju nad Sekwaną, sos zagościł również w domach Szwedów. Zdobył ich serca na tyle, aby znaleźć się na liście 10-ciu najbardziej popularnych szwedzkich potraw, wyprzedzając pizzę czy sos boloński. Sos berneński jest wyrazisty i przepełniony aromatem, a to za sprawą estragonu. Świetnie pasuje do mięs oraz jego wegetariańskich zamienników.

 

Sieć restauracji MAX stworzyła wyjątkowego burgera, którego smak wyznacza cała kompozycja dodatków wraz z sosami. Nowe propozycje w menu z ulubionym przysmakiem Szwedów, to powód aby podkreślić szwedzkie korzenie MAX. Nad jego wyjątkową recepturą pracował szef kuchni Jonas Martensson, a połączenie składników jest odzwierciedleniem szwedzkiego kunsztu kulinarnego, gotowego do zdobycia serc Polaków.

W MAX najważniejsza jest wysoka jakość i niepowtarzalny smak. Naszą najnowszą propozycją jest Chili BBQ Bearnaise, czyli wyjątkowy burger z nutą szwedzkiej kultury kulinarnej. Nietypowe połączenie 2 sosów: BBQ i kremowego bearnaise to z jednej strony ukłon w stronę Szwedów, a z drugiej pozytywne zaskoczenie smakowe dla gości z Polski. Takie propozycje znacząco urozmaicają nasze menu i wyróżniają je na tle innych restauracji. Niezmiennie zależy nam, aby osoby, które szukają w naszej restauracji wyjątkowej jakości menu, mogły także przeżywać nowe doświadczenia kulinarne, cieszyć się nimi i dzielić z bliskimi. – mówi Jonas Martensson, szef kuchni MAX.


W świeżo opiekanej bułce w wersji mięsnej znajdziemy wołowinę lub chrupiącego kurczaka, a w opcji wege – ser Halloumi lub Plant Beef. Obok klasycznych dodatków, takich jak ser cheddar, kiszone ogórki i świeża sałata lodowa, mamy także krążki cebulowe i autorski sos berneński z chili.

Specjalnym dodatkiem do nowego burgera są Frytki z sosem Chili Bearnaise. Przygotowywane  są z sosem serowym, piklowaną czerwoną cebulą, papryczkami jalapeño i autorskim sosem berneńskim z chili. Sos Chili Bearnaise można też zamówić samodzielnie jako dodatek do innych dań. Nowe sezonowe menu jest dostępne we wszystkich restauracjach MAX Premium Burgers od 20 października 2022. Zapraszamy do odwiedzenia jednej z 19 restauracji w całej Polsce.

 

*** 

MAX został założony w 1968 roku i jest najstarszą szwedzką siecią burgerów. Jego ambicją jest stanie się najlepszą siecią burgerów na świecie, serwującą najsmaczniejsze burgery i działającą na rzecz społeczeństwa i planety. Już od 2008 roku firma MAX ogranicza emisje i znakuje swoje menu pod kątem dbałości o klimat, podając wartości emisji CO2 przy każdym produkcie. Menu MAXa od 2018 roku jest pozytywne dla klimatu, co oznacza, że firma absorbuje więcej gazów cieplarnianych niż ich emituje podczas produkcji. Redukcja emisji odbywa się zgodnie z globalnym celem ONZ o 1,5 stopnia. Ponadto, od 2006 r. 7-10 procent rocznego zysku netto firma MAX przeznacza na ograniczanie ubóstwa. W 2009 r. Założyła Fundację Sprawiedliwej Dystrybucji „Stiftelsen Rättvis Fördelning”, na której cel przekazała łącznie 323 miliony koron szwedzkich. MAX zatrudnia blisko 7500 osób, ma 183 restauracje w pięciu krajach, a obroty w 2021 r. wyniosły 4,1 mld koron szwedzkich. MAX Premium Burgers otworzył pierwszą restaurację w Polsce 1 września 2017 r., a od września 2022 r. w Polsce działa 19 restauracji. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.