Komunikaty PR

Chilli BBQ Bearnaise

2022-10-20  |  15:05
Biuro prasowe
Kontakt
BRZ
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/

To nowa sezonowa propozycja burgerów w ofercie MAX Premium Burgers z ulubionym sosem Szwedów!

MAX to sieć restauracji, którą pokochali Szwedzi. Skandynawski love brand prężnie rozwija się w Polsce, oferując swoim gościom nowości w menu. Niedawno premierę miał chrupiący Grand Chicken, a już teraz w menu pojawia się Chili BBQ Bearnaise. Pikantna nowość z sosem BBQ i sosem berneńskim z chili to inspiracja wprost ze Szwecji. Nowe propozycje są dostępne w restauracjach MAX Premium Burgers od 20 października 2022.  

Sos berneński został skomponowany we Francji w XIX wieku, a jego nazwa została nadana na cześć króla Henryka IV, księcia Béarn. Sos nie powstał jednak w Béarn, a w okolicach Paryża. Po latach popularności w kraju nad Sekwaną, sos zagościł również w domach Szwedów. Zdobył ich serca na tyle, aby znaleźć się na liście 10-ciu najbardziej popularnych szwedzkich potraw, wyprzedzając pizzę czy sos boloński. Sos berneński jest wyrazisty i przepełniony aromatem, a to za sprawą estragonu. Świetnie pasuje do mięs oraz jego wegetariańskich zamienników.

 

Sieć restauracji MAX stworzyła wyjątkowego burgera, którego smak wyznacza cała kompozycja dodatków wraz z sosami. Nowe propozycje w menu z ulubionym przysmakiem Szwedów, to powód aby podkreślić szwedzkie korzenie MAX. Nad jego wyjątkową recepturą pracował szef kuchni Jonas Martensson, a połączenie składników jest odzwierciedleniem szwedzkiego kunsztu kulinarnego, gotowego do zdobycia serc Polaków.

W MAX najważniejsza jest wysoka jakość i niepowtarzalny smak. Naszą najnowszą propozycją jest Chili BBQ Bearnaise, czyli wyjątkowy burger z nutą szwedzkiej kultury kulinarnej. Nietypowe połączenie 2 sosów: BBQ i kremowego bearnaise to z jednej strony ukłon w stronę Szwedów, a z drugiej pozytywne zaskoczenie smakowe dla gości z Polski. Takie propozycje znacząco urozmaicają nasze menu i wyróżniają je na tle innych restauracji. Niezmiennie zależy nam, aby osoby, które szukają w naszej restauracji wyjątkowej jakości menu, mogły także przeżywać nowe doświadczenia kulinarne, cieszyć się nimi i dzielić z bliskimi. – mówi Jonas Martensson, szef kuchni MAX.


W świeżo opiekanej bułce w wersji mięsnej znajdziemy wołowinę lub chrupiącego kurczaka, a w opcji wege – ser Halloumi lub Plant Beef. Obok klasycznych dodatków, takich jak ser cheddar, kiszone ogórki i świeża sałata lodowa, mamy także krążki cebulowe i autorski sos berneński z chili.

Specjalnym dodatkiem do nowego burgera są Frytki z sosem Chili Bearnaise. Przygotowywane  są z sosem serowym, piklowaną czerwoną cebulą, papryczkami jalapeño i autorskim sosem berneńskim z chili. Sos Chili Bearnaise można też zamówić samodzielnie jako dodatek do innych dań. Nowe sezonowe menu jest dostępne we wszystkich restauracjach MAX Premium Burgers od 20 października 2022. Zapraszamy do odwiedzenia jednej z 19 restauracji w całej Polsce.

 

*** 

MAX został założony w 1968 roku i jest najstarszą szwedzką siecią burgerów. Jego ambicją jest stanie się najlepszą siecią burgerów na świecie, serwującą najsmaczniejsze burgery i działającą na rzecz społeczeństwa i planety. Już od 2008 roku firma MAX ogranicza emisje i znakuje swoje menu pod kątem dbałości o klimat, podając wartości emisji CO2 przy każdym produkcie. Menu MAXa od 2018 roku jest pozytywne dla klimatu, co oznacza, że firma absorbuje więcej gazów cieplarnianych niż ich emituje podczas produkcji. Redukcja emisji odbywa się zgodnie z globalnym celem ONZ o 1,5 stopnia. Ponadto, od 2006 r. 7-10 procent rocznego zysku netto firma MAX przeznacza na ograniczanie ubóstwa. W 2009 r. Założyła Fundację Sprawiedliwej Dystrybucji „Stiftelsen Rättvis Fördelning”, na której cel przekazała łącznie 323 miliony koron szwedzkich. MAX zatrudnia blisko 7500 osób, ma 183 restauracje w pięciu krajach, a obroty w 2021 r. wyniosły 4,1 mld koron szwedzkich. MAX Premium Burgers otworzył pierwszą restaurację w Polsce 1 września 2017 r., a od września 2022 r. w Polsce działa 19 restauracji. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie Biuro prasowe
2024-04-30 | 13:20

Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie

Jedno z popularnych miejsc na gastronomicznej mapie Bydgoszczy ponownie otwarte. Po gruntownym remoncie otworzyła się w CH Focus kultowa restauracja Pizza Hut. Nowy, ładniejszy lokal przyjmuje
Żywienie Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie
2024-04-30 | 11:00

Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie

Niekwestionowany lider napojów energetycznych w Polsce, marka BLACK Energy, rozpoczyna wielką loterię, celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w
Żywienie Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla
2024-04-30 | 11:00

Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla

W okresie wiosenno-letnim popularnym dodatkiem do dań z grilla są różnego rodzaju sosy, dipy czy dressingi. Najwyższej jakości wyroby z Piątnicy znakomicie sprawdzają się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.