Chilli BBQ Bearnaise
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/
To nowa sezonowa propozycja burgerów w ofercie MAX Premium Burgers z ulubionym sosem Szwedów!
MAX to sieć restauracji, którą pokochali Szwedzi. Skandynawski love brand prężnie rozwija się w Polsce, oferując swoim gościom nowości w menu. Niedawno premierę miał chrupiący Grand Chicken, a już teraz w menu pojawia się Chili BBQ Bearnaise. Pikantna nowość z sosem BBQ i sosem berneńskim z chili to inspiracja wprost ze Szwecji. Nowe propozycje są dostępne w restauracjach MAX Premium Burgers od 20 października 2022.
Sos berneński został skomponowany we Francji w XIX wieku, a jego nazwa została nadana na cześć króla Henryka IV, księcia Béarn. Sos nie powstał jednak w Béarn, a w okolicach Paryża. Po latach popularności w kraju nad Sekwaną, sos zagościł również w domach Szwedów. Zdobył ich serca na tyle, aby znaleźć się na liście 10-ciu najbardziej popularnych szwedzkich potraw, wyprzedzając pizzę czy sos boloński. Sos berneński jest wyrazisty i przepełniony aromatem, a to za sprawą estragonu. Świetnie pasuje do mięs oraz jego wegetariańskich zamienników.
Sieć restauracji MAX stworzyła wyjątkowego burgera, którego smak wyznacza cała kompozycja dodatków wraz z sosami. Nowe propozycje w menu z ulubionym przysmakiem Szwedów, to powód aby podkreślić szwedzkie korzenie MAX. Nad jego wyjątkową recepturą pracował szef kuchni Jonas Martensson, a połączenie składników jest odzwierciedleniem szwedzkiego kunsztu kulinarnego, gotowego do zdobycia serc Polaków.
W MAX najważniejsza jest wysoka jakość i niepowtarzalny smak. Naszą najnowszą propozycją jest Chili BBQ Bearnaise, czyli wyjątkowy burger z nutą szwedzkiej kultury kulinarnej. Nietypowe połączenie 2 sosów: BBQ i kremowego bearnaise to z jednej strony ukłon w stronę Szwedów, a z drugiej pozytywne zaskoczenie smakowe dla gości z Polski. Takie propozycje znacząco urozmaicają nasze menu i wyróżniają je na tle innych restauracji. Niezmiennie zależy nam, aby osoby, które szukają w naszej restauracji wyjątkowej jakości menu, mogły także przeżywać nowe doświadczenia kulinarne, cieszyć się nimi i dzielić z bliskimi. – mówi Jonas Martensson, szef kuchni MAX.
W świeżo opiekanej bułce w wersji mięsnej znajdziemy wołowinę lub chrupiącego kurczaka, a w opcji wege – ser Halloumi lub Plant Beef. Obok klasycznych dodatków, takich jak ser cheddar, kiszone ogórki i świeża sałata lodowa, mamy także krążki cebulowe i autorski sos berneński z chili.
Specjalnym dodatkiem do nowego burgera są Frytki z sosem Chili Bearnaise. Przygotowywane są z sosem serowym, piklowaną czerwoną cebulą, papryczkami jalapeño i autorskim sosem berneńskim z chili. Sos Chili Bearnaise można też zamówić samodzielnie jako dodatek do innych dań. Nowe sezonowe menu jest dostępne we wszystkich restauracjach MAX Premium Burgers od 20 października 2022. Zapraszamy do odwiedzenia jednej z 19 restauracji w całej Polsce.
***
MAX został założony w 1968 roku i jest najstarszą szwedzką siecią burgerów. Jego ambicją jest stanie się najlepszą siecią burgerów na świecie, serwującą najsmaczniejsze burgery i działającą na rzecz społeczeństwa i planety. Już od 2008 roku firma MAX ogranicza emisje i znakuje swoje menu pod kątem dbałości o klimat, podając wartości emisji CO2 przy każdym produkcie. Menu MAXa od 2018 roku jest pozytywne dla klimatu, co oznacza, że firma absorbuje więcej gazów cieplarnianych niż ich emituje podczas produkcji. Redukcja emisji odbywa się zgodnie z globalnym celem ONZ o 1,5 stopnia. Ponadto, od 2006 r. 7-10 procent rocznego zysku netto firma MAX przeznacza na ograniczanie ubóstwa. W 2009 r. Założyła Fundację Sprawiedliwej Dystrybucji „Stiftelsen Rättvis Fördelning”, na której cel przekazała łącznie 323 miliony koron szwedzkich. MAX zatrudnia blisko 7500 osób, ma 183 restauracje w pięciu krajach, a obroty w 2021 r. wyniosły 4,1 mld koron szwedzkich. MAX Premium Burgers otworzył pierwszą restaurację w Polsce 1 września 2017 r., a od września 2022 r. w Polsce działa 19 restauracji.
Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie
Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie
Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wojciech „Łozo” Łozowski: Ruszam z moim solowym projektem, ale nie mam już potrzeby bycia gwiazdorem jak kiedyś. Nowe utwory tworzyłem w różnych stanach emocjonalnych
Wokalista ma sporo muzycznych planów na najbliższe miesiące, szykuje bowiem oryginalny projekt solowy. Już niebawem premierę będzie miał jego najnowszy utwór. Właśnie realizowany jest teledysk. Wojciech „Łozo” Łozowski cieszy się na ten nowy etap swojej kariery i choć teraz o wiele spraw będzie musiał zadbać sam, to jednak bez wahania stawia czoła nowym wyzwaniom i wierzy, że to jest właśnie jego czas. Na autorskiej płycie znajdą się piosenki, które tworzył przez kilka ostatnich lat.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.