Chocobon: nowy wymiar słodkości w Fabryce Norblina

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Nowy punkt na kulinarnej mapie Fabryki Norblina zaprasza odwiedzających do odkrywania bogactwa smaków czekolady. Zlokalizowany na poziomie -1, obok Smart Kids Planet, oferuje przestrzeń, w której można odpocząć od codziennego pośpiechu, delektując się wyborem deserów premium. W menu znajdują się różnorodne słodkości, w tym brownies, gofry, naleśniki, włoskie lody oraz oryginalne kompozycje mrożonych deserów. Każdy produkt jest przygotowywany z najwyższą starannością, aby zapewnić niezapomniane wrażenia smakowe. To idealne miejsce na słodką przerwę w trakcie dnia.
Swoją wizją nowego Chocobon Home of Sweets, innowacyjnego konceptu, który ma na nowo zdefiniować doświadczenia deserowe w sercu Warszawy podzielił się Wissam El Haber, partner zarządzający w Chocobon: “Naszym celem jest stworzenie miejsca dla wszystkich miłośników słodyczy, oferując unikalne połączenie słodkości w nowoczesnym designie. Chcemy stać się ukochaną częścią społeczności, zapewniając niezapomniane doświadczenia zarówno dla mieszkańców, jak i odwiedzających.”
- Chocobon to nie tylko smak, to całe doświadczenie. Stworzyliśmy wnętrze, które jest równie przytulne, co eleganckie, aby każdy mógł poczuć się jak w domu. Atmosfera sprzyja relaksowi i cieszeniu się chwilą. Pozycje w naszym menu to prawdziwa uczta dla podniebienia – od wyrafinowanych smaków belgijskiej czekolady, przez ręcznie robione milkshake’i po starannie dobrane mieszanki kawy – dodaje Pierre Abi Nader, partner zarządzający w Chocobon.
- Chocobon to przepyszne uzupełnienie strefy dziecięcej na poziomie -1 w budynku Plater, do której prowadzi nasza zjeżdżalnia, a na amatorów zabawy czekają już Smart Kids Planet i karuzela. To jednak także miejsce, które przyciąga nie tylko najmłodszych. Miłośników czekoladowych kreacji nie brakuje wśród dorosłych, dlatego serdecznie zapraszamy. Tu każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Kinga Nowakowska, członkini zarządu Grupy Capital Park, właściciela Fabryki Norblina.
Nowe miejsce czeka na gości codziennie od 9:00 do 21:00.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.