Komunikaty PR

Chocobon: nowy wymiar słodkości w Fabryce Norblina

2024-07-16  |  11:15
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 4.97 MB )

Nowy punkt na kulinarnej mapie Fabryki Norblina zaprasza odwiedzających do odkrywania bogactwa smaków czekolady. Zlokalizowany na poziomie -1, obok Smart Kids Planet, oferuje przestrzeń, w której można odpocząć od codziennego pośpiechu, delektując się wyborem deserów premium. W menu znajdują się różnorodne słodkości, w tym brownies, gofry, naleśniki, włoskie lody oraz oryginalne kompozycje mrożonych deserów. Każdy produkt jest przygotowywany z najwyższą starannością, aby zapewnić niezapomniane wrażenia smakowe. To idealne miejsce na słodką przerwę w trakcie dnia.

Swoją wizją nowego Chocobon Home of Sweets, innowacyjnego konceptu, który ma na nowo zdefiniować doświadczenia deserowe w sercu Warszawy podzielił się Wissam El Haber, partner zarządzający w Chocobon: Naszym celem jest stworzenie miejsca dla wszystkich miłośników słodyczy, oferując unikalne połączenie słodkości w nowoczesnym designie. Chcemy stać się ukochaną częścią społeczności, zapewniając niezapomniane doświadczenia zarówno dla mieszkańców, jak i odwiedzających.

- Chocobon to nie tylko smak, to całe doświadczenie. Stworzyliśmy wnętrze, które jest równie przytulne, co eleganckie, aby każdy mógł poczuć się jak w domu. Atmosfera sprzyja relaksowi i cieszeniu się chwilą. Pozycje w naszym menu to prawdziwa uczta dla podniebienia – od wyrafinowanych smaków belgijskiej czekolady, przez ręcznie robione milkshake’i po starannie dobrane mieszanki kawydodaje Pierre Abi Nader, partner zarządzający w Chocobon.

- Chocobon to przepyszne uzupełnienie strefy dziecięcej na poziomie -1 w budynku Plater, do której prowadzi nasza zjeżdżalnia, a na amatorów zabawy czekają już Smart Kids Planet i karuzela. To jednak także miejsce, które przyciąga nie tylko najmłodszych. Miłośników czekoladowych kreacji nie brakuje wśród dorosłych, dlatego serdecznie zapraszamy. Tu każdy znajdzie coś dla siebiemówi Kinga Nowakowska, członkini zarządu Grupy Capital Park, właściciela Fabryki Norblina.

Nowe miejsce czeka na gości codziennie od 9:00 do 21:00.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.