Komunikaty PR

Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!

2024-07-03  |  15:00
Biuro prasowe

Spotkanie z ulubionymi postaciami z kultowych animacji, światowej klasy pokazy oraz pięć niezwykłych krain – to tylko część atrakcji jakie czekają na zwycięzcę loterii „Mus to zobaczyć”, zorganizowanej przez markę Familijne. Akcja potrwa do 25 sierpnia br. i oferuje uczestnikom szansę na wygranie rodzinnego wyjazdu do bajkowego świata pod Paryżem, a także codziennych nagród pieniężnych.

Na małych i dużych miłośników chrupiących słodkości czeka niespodzianka. 1 lipca br. marka Familijne wystartowała z wakacyjną loterią konsumencką prowadzoną pod hasłem „Mus to zobaczyć!”. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić jednorazowo dwa dowolne opakowania wafli Familijne i dokonać zgłoszenia na stronie mustozobaczyc.pl. Codziennie na zwycięzców czekają nagrody pieniężne, a w wielkim finale zostanie rozlosowany rodzinny wyjazd marzeń do krainy bajek pod Paryżem.

Dodatkowo, kupując 5 opakowań ulubionych wafelków Polaków, każdy masz szansę zdobyć unikalne Familijne klocki dostępne do wyczerpania zapasów.

Loteria potrwa do 25 sierpnia br. Regulamin akcji znajduje się na stronie www.mustozobaczyc.pl.

Mus je schrupać... zanim znikną!

Familijne to niekwestionowany lider w kategorii wafli rodzinnych. Obecnie dostępne są aż w 12 wyjątkowych smakach. Wszystkie zachwycają niezwykłym połączeniem chrupiącego, lekkiego wafelka z puszystym i obłędnie przepysznym nadzieniem. Idealnie sprawdzą się podczas wakacyjnych spotkań ze znajomymi, rodziną czy pikników na świeżym powietrzu.

Producent: Colian sp. z o. o.

Marka: Familijne

Produkt:

  • Wafle Familijne Gofrowe, 140 g, w 5 różnych smakach, sugerowana cena det.: ok. 5.35 zł
  • Wafle Familijne Klasyczne, 180 g, w 7 pysznych smakach, sugerowana cena det.: ok. 5.35 zł
Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.