„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War
Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił się oryginalny mural, który dzięki zastosowaniu farby fluo, zmienia swój przekaz w ciągu dnia. W działania komunikacyjne zaangażowali się Marcin Prokop, Kwolczi oraz wieloletni ambasador marki – Kuba Wojewódzki.
Oranżada Hellena od 2023 roku prowadzi kampanię #hellendż, w której zachęca Polaków do wiary w siebie i dumy z własnych osiągnięć. W bieżącej odsłonie akcji afirmuje chwalenie się, jako pozytywny i potrzebny aspekt codzienności, niezbędny m.in. do osiągania życiowych sukcesów. Inspiruje, by stawiać przed sobą wyzwania i cieszyć się z realizacji nawet najmniejszych celów.
„Cudze chwalicie, a siebie?” to hasło widoczne za dnia na oryginalnym muralu, jaki pojawił się na rogu ulic Bonifraterskiej i Franciszkańskiej w Warszawie. Wieczorem, dzięki zastosowaniu specjalnych farb, przekaz zmienia się w wezwanie „Chwalcie siebie!”. Dla uzyskania jak najszerszego zasięgu, w kampanii promującej #hellendż udział biorą osobowości ze świata show biznesu oraz influencerzy, m. in. Marcin Prokop, Kwolczi oraz Kuba Wojewódzki. Wkrótce dołączą do nich inni twórcy internetowi.
Oranżada Hellena to polska marka, która nie ma kompleksów i jest obecnie najlepiej sprzedającym się w kraju napojem w swojej kategorii – mówi Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian. W osiągnięciu tak doskonałej pozycji pomogło nam m.in. to, że nie wstydziliśmy się powiedzieć, że w robieniu oranżady jesteśmy wybitni. Teraz chcemy, by także Polacy dostrzegli swoją wyjątkowość i potrafili się nią chwalić. To nasza misja, w którą mocno wierzymy – dodaje.
W kolejnych etapach kampanii marka planuje działania edukacyjne z udziałem ekspertów oraz promocję muralu, jako lokalnej atrakcji. Komunikacja będzie prowadzona równolegle we własnych kanałach social mediowych Oranżady Hellena, a także w ramach działań content marketingowych i reklamowych.
Za strategię, kreację i egzekucję kampanii, w tym influencer marketing oraz zakup mediów, odpowiada agencja LoveBrands Group. Po stronie klienta projekt realizują Magdalena Koszela, Marketing Manager oraz Aleksandra Prusiewicz, Junior Brand Manager. Social media dla marki Oranżada Hellena prowadzi agencja cra.creatives, a mural stworzyła firma Good Looking Studio.
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
Zwycięzca 11. edycji programu „The Voice of Poland” podkreśla, że ma duży sentyment do amerykańskich musicali. W kilku muzycznych spektaklach już zagrał i nie wyklucza powrotu na scenę właśnie w takiej roli. Krystian Ochman zaznacza, że wolałby się zmierzyć z jakimś testem w języku angielskim, ale polski projekt też byłby dla niego ciekawym wyzwaniem.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Problemy społeczne
Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie
Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.