Komunikaty PR

„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War

2024-07-03  |  15:05
Biuro prasowe

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił się oryginalny mural, który dzięki zastosowaniu farby fluo, zmienia swój przekaz w ciągu dnia. W działania komunikacyjne zaangażowali się Marcin Prokop, Kwolczi oraz wieloletni ambasador marki – Kuba Wojewódzki.

Oranżada Hellena od 2023 roku prowadzi kampanię #hellendż, w której zachęca Polaków do wiary w siebie i dumy z własnych osiągnięć. W bieżącej odsłonie akcji afirmuje chwalenie się, jako pozytywny i potrzebny aspekt codzienności, niezbędny m.in. do osiągania życiowych sukcesów. Inspiruje, by stawiać przed sobą wyzwania i cieszyć się z realizacji nawet najmniejszych celów.

„Cudze chwalicie, a siebie?” to hasło widoczne za dnia na oryginalnym muralu, jaki pojawił się na rogu ulic Bonifraterskiej i Franciszkańskiej w Warszawie. Wieczorem, dzięki zastosowaniu specjalnych farb, przekaz zmienia się w wezwanie „Chwalcie siebie!”. Dla uzyskania jak najszerszego zasięgu, w kampanii promującej #hellendż udział biorą osobowości ze świata show biznesu oraz influencerzy, m. in. Marcin Prokop, Kwolczi oraz Kuba Wojewódzki. Wkrótce dołączą do nich inni twórcy internetowi.

Oranżada Hellena to polska marka, która nie ma kompleksów i jest obecnie najlepiej sprzedającym się w kraju napojem w swojej kategorii – mówi Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian. W osiągnięciu tak doskonałej pozycji pomogło nam m.in. to, że nie wstydziliśmy się powiedzieć, że w robieniu oranżady jesteśmy wybitni. Teraz chcemy, by także Polacy dostrzegli swoją wyjątkowość i potrafili się nią chwalić. To nasza misja, w którą mocno wierzymy – dodaje.

W kolejnych etapach kampanii marka planuje działania edukacyjne z udziałem ekspertów oraz promocję muralu, jako lokalnej atrakcji. Komunikacja będzie prowadzona równolegle we własnych kanałach social mediowych Oranżady Hellena, a także w ramach działań content marketingowych i reklamowych.

Za strategię, kreację i egzekucję kampanii, w tym influencer marketing oraz zakup mediów, odpowiada agencja LoveBrands Group. Po stronie klienta projekt realizują Magdalena Koszela, Marketing Manager oraz Aleksandra Prusiewicz, Junior Brand Manager. Social media dla marki Oranżada Hellena prowadzi agencja cra.creatives, a mural stworzyła firma Good Looking Studio.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

Od lipca ułatwienia w dostępie do terapii dla osób z przewlekłą chorobą nerek. Eksperci apelują o włączenie dietetyków w proces leczenia

Na przewlekłą chorobę nerek cierpi nawet ponad 4,7 mln osób. Według prognoz WHO liczba pacjentów wymagających dializ będzie szybko rosnąć. Niskobiałkowa dieta w połączeniu z leczeniem farmakologicznym obejmującym ketoanalogi aminokwasów może znacząco opóźnić konieczność rozpoczęcia dializoterapii. Od 1 lipca Ministerstwo Zdrowia ułatwia dostęp do terapii. Zmiany mają odciążyć specjalistów, dostosować program do codziennej praktyki lekarskiej i uprościć dostęp do terapii.

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego

Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.