Co jest lepsze niż lody? Więcej lodów! Skorzystaj z letniej promocji w Pizza Hut
Gorące lato trwa w najlepsze, więc Pizza Hut staje na wysokości zadania i oferuje drugie lody kultowej marki Ben&Jerry’s gratis. Zasady promocji są równie proste, co przepyszne: wystarczy kupić dowolne lody Ben&Jerry’s, a Pizza Hut dołoży gratis drugie opakowanie o pojemności 100ml, do wyboru z dwóch smaków: Chocolate Fudge Brownie, które przypomina ciasto brownie prosto z amerykańskiej piekarni lub Cookie Dough o smaku waniliowym z kawałkami ciastek z czekoladą.
Kultowe lody Ben&Jerry’s są dostępne w restauracjach Pizza Hut w dwóch pojemnościach: 465ml (o smaku Chocolate Fudge Brownie, Cookie Dough i Netflix&Chill’d) oraz 100ml (Chocolate Fudge Brownie i Cookie Dough). Stanowią świetne zwieńczenie posiłku, zwłaszcza w upalne miesiące. Drugie lody gratis to nie koniec promocji – Pizza Hut stworzyła też specjalne zestawy składające się z pizzy i lodów w okazyjnej cenie, idealne na spotkanie z przyjaciółmi i z bliskimi. Dodatkowo odwiedzając restauracje z obsługą kelnerską do lodów można zamówić słodkie dodatki w postaci bitej śmietany, polewy oraz ciasteczek czekoladowych.
Promocja trwa od 13.07 do 6.09 we wszystkich restauracjach Pizza Hut w Polsce i we wszystkich kanałach sprzedaży. Akcja wspierana będzie intensywną kampanią ATL w punktach Pizza Hut w postaci wyklejek, banerów, plakatów oraz roll upów wokół restauracji, jak również działaniami digital, za które odpowiada MediaChoice. Kampania będzie także wspierana akcją w social media, w tym wspólnym konkursem marek Pizza Hut oraz Ben&Jerry’s, w którym fani będą mogli wygrać gadżety od obu marek. Za kreację w social media odpowiada agencja Hand Made z Krakowa.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

A. Hyży: Hubert Urbański jest wisienką na torcie ramówki. To część planu Edwarda Miszczaka tworzenia telewizji gwiazd
Agnieszka Hyży, Elżbieta Romanowska, Lanberry, Martyna Kupczyk i Ewa Wachowicz wierzą, że kultowy format „Milionerzy” zyska w Polsacie drugie życie i znów milion będzie nie tylko w nazwie i w głównej wygranej, ale i w oglądalności. Teleturniej miał swoją premierę na antenie telewizji TVN w 1999 roku. Teraz prawa do tego programu wykupił Polsat. Prowadzącym pozostaje Hubert Urbański, który cieszy się zarówno sympatią widzów, jak i uznaniem innych gwiazd związanych z tą stacją. Zapewniają one, że będą oglądać nowe odcinki i już typują je na hit tej jesieni.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Motoryzacja
Gwiazdy: Rower może być alternatywą dla samochodu. To nie tylko tani i ekologiczny środek transportu, ale też wspiera zdrowie

Jeśli tylko pogoda na to pozwala, to Anna Powierza, Iwona Guzowska i Piotr Zelt chętnie przesiadają się na rower, który doskonale sprawdza się zarówno jako środek transportu w zakorkowanym mieście, jak również podczas wycieczek krajoznawczych czy treningów zdrowotnych. Gwiazdy zgodnie przyznają, że jazda jednośladem przynosi wiele korzyści dla organizmu, jest również przyjazna dla środowiska. Pozwala też zaoszczędzić na paliwie i opłatach za parkowanie.